| 
		
		|  |  
 
	
			| KIERUNKOWSKAZY W DRAG STARZE |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | bremi   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2005
 Wiek: 68
 Dołączył: 05 Wrz 2016
 Posty: 121
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2022-01-01, 18:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | z cechami USA ,a nie dopuszczonymi do ruchu w Polsce. |  
				| _________________ zawsze szerokości
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | bartek19933   
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 2011
 Dołączył: 20 Maj 2020
 Posty: 24
 Skąd: Wieruszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2022-01-02, 12:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Widzę, że niezła dyskusja rozgrzała   
 A co myślicie o reflektorach LED dostępnych na Allegro np: LINK DO AUKCJI? Niby opinie dobre, ale czy świeci chociaż tak dobrze, jak oryginalny reflektor?
 
 Jeszcze chodzi mi po głowie pozbycie się tylnego błotnika z lampą i zastąpienie go specjalną blaszką (chyba sam bym ją wystrugał) z lampą LED. Zdjęcie podglądowe w załączniku.
 
 
 
	
		| IMG_20220102_122320.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 18 raz(y) 482.54 KB |  
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | SATURIAN   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2016
 Wiek: 26
 Dołączył: 12 Mar 2010
 Posty: 1620
 Skąd: Dziki Wschód
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2022-01-02, 14:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam takie , świecą w miarę nieźle , ale czy perfekcyjnie , tego nie wiem nie sprawdzałem . Jadąc w nocy przy dużym ruchu , nikt mi nie mrugał , że go oślepiam . |  
				| _________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
 " NAJLEPSZY ROTTWEILER  "
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2022-01-03, 14:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | SATURIAN, masz całkowitą rację. Diagnosta na naszej stacji był chyba przewrażliwiony, lub niedouczony, a ja gamoń jeden, dałem się zrobic w ............ 
 
  	  | Cytat: |  	  | 26) Stosuje się do pojazdu zarejestrowanego po raz pierwszy po dniu 30 czerwca 1976 r. oraz motocykla wyposażonego w światła mijania z żarowymi źródłami światła oraz modułami LED. W motocyklach dopuszcza się stosowanie symetrycznych świateł mijania z żarowymi źródłami światła oraz modułami LED. Dodatkowo, w motocyklach o pojemności skokowej silnika > 125cm3, mogą być
 zastosowane światła symetryczne wyposażone w wyładowcze źródła światła.
 | 
 
 jak najbardziej ma zastosowanie do lamp amerykańskich, mimo iż nie ma tam homologacji E ( juz nie dopytywałem, czy w tej kwestii jest jakieś porozumienie itd)
 
 co do kierunkowskazów to obowiązuje barwa - żółta samochodowa
 co do świateł postojowych to obowiązuje - barwa biała, a dla motocykla biała lub żółta samochodowa w ilości 1 lub 2.
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | bremi   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2005
 Wiek: 68
 Dołączył: 05 Wrz 2016
 Posty: 121
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2022-01-03, 16:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | tak , ok ale lampa motocyklowa to też światła drogowe  at muszą być asymetryczne i to zapewnia klosz z homologacją E- |  
				| _________________ zawsze szerokości
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | SATURIAN   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2016
 Wiek: 26
 Dołączył: 12 Mar 2010
 Posty: 1620
 Skąd: Dziki Wschód
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2022-01-03, 17:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witek ,   |  
				| _________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
 " NAJLEPSZY ROTTWEILER  "
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2022-01-03, 22:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | włącz drogowe i sprawdź czy są asymetryczne. 	  | bremi napisał/a: |  	  | ale lampa motocyklowa to też światła drogowe at muszą być asymetryczne | 
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | bartek19933   
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 2011
 Dołączył: 20 Maj 2020
 Posty: 24
 Skąd: Wieruszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2022-01-25, 17:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witajcie ponownie. Doszedł do mnie właśnie między innymi (żarówki) wkład WESEM 13811, o którym wspominałem wcześniej. 
 Ktoś wie jak to wymienić
  ? Po odkręceniu oryginalnej lampy w tylnej jej części znajdują się elementy metalowe, które "sterują" wysokością świecenia żarówki. Są też miejsca (w szarym plastiku), gdzie te metalowe elementy są przytwierdzone subkami do specjalnych miejsc w oryginalnym kloszu. Wystarczy odkręcić ten metal, wkład wyjdzie razem z tym szarym plastikiem pod spodem i wymienić klosz czy inaczej to wygląda  ? 
 Oryginalny tył lampy wygląda tak jak TUTAJ .
 
 Natomiast zakupiony wkład WESEM wygląda TAK
 
 EDIT: Czy ktoś wie, dlaczego do kostki z światłami drogowymi idą aż dwa kable żółte w zielone paski
  ? Do masy też idą dwa, ale wyczaiłem, że to masy od kierunkowskazów. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | bartek19933   
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 2011
 Dołączył: 20 Maj 2020
 Posty: 24
 Skąd: Wieruszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2022-03-13, 15:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | Szukam informacji jak wyjąć piny z kostki dochodzącej do przerywacza w XVS 650. Mam przerywacz do LEDowych kierunkowskazów i słabo wchodzą nowe dorobione przewody, przez co wypadają z tej kostki. Chciałbym wyjąć te piny z kostki i zaizolować dobrze, żeby nie wypadały i żeby nie było zwarcia  . Istnieją takie piny z blaszką, które trzymają je w takich kostkach, ale tam takich nie widzę i nie wiem gdzie to trzyma, że nie da rady wyjąć  . 
 Ps: Wkład reflektora z powyższego posta okazał się zbyt duży. Pewnie pasuje do wersji Classic, w Custom jest mniejszy, zwróciłem. Dodatkowo spreparowałem światła pozycyjne adaptując je od TIRa w postaci obrysówek
  . |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Możesz ściągać załączniki na tym forum
 
 | Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
 
 |  |