| Hamulec | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | rajder   
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 1999
 Wiek: 47
 Dołączył: 04 Sie 2020
 Posty: 11
 Skąd: tuchow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-08-17, 21:39   Hamulec |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam mam problem z hamulcem przednim przy hamowaniu czuć jak pulsuje klamka hamulca skrzywiło tarze |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SATURIAN   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2016
 Wiek: 26
 Dołączył: 12 Mar 2010
 Posty: 1620
 Skąd: Dziki Wschód
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-08-17, 21:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wyjmij i obejrzyj klocki i zacisk , czy wszystko chodzi jak trzeba . Tarcza tak sama z siebie i z niczego się nie krzywi , chyba , że w coś przyjebałeś   |  
				| _________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
 " NAJLEPSZY ROTTWEILER  "
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-08-18, 23:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | niekoniecznie trzeba p.....ć. Jak ostro hamował, przegrzał tarczę i wjechał w wodę, to spokojnie mogło ja pokrzywić na tyle, że będzie to czuć na klamce. Innym powodem pulsowania może być też zapowietrzenie hamulca, rozrzedzenie płynu hamulcowego, może tez być zapieczony/zapieczone tłoczki. Tak, czy siak trzeba szukac. 	  | SATURIAN napisał/a: |  	  | Tarcza tak sama z siebie i z niczego się nie krzywi , chyba , że w coś przyjebałeś | 
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rajder   
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 1999
 Wiek: 47
 Dołączył: 04 Sie 2020
 Posty: 11
 Skąd: tuchow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-09-05, 21:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tarcza nowa kupiona, sprawdzona czujnikiem zegarowym i prosta zacisk po regerenacji  problem dalej przy hamowaniu motocyklem wibruje góra Dul 
 [ Dodano: 2020-09-05, 23:03 ]
 Tak jak by jechał po muldach jak się chamuje może opona albo ośka łożyska w kole dobre w główce ramy zero luzów
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Robrob   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2013
 Dołączył: 30 Sty 2011
 Posty: 1731
 Skąd: Dziki Wschód
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-09-06, 07:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | mogą być wyrąbane łożyska koła, krzywa ośka koła, krzywa felga, zła opona ale jak to wszystko zaczniesz zmieniać to cię trochę będzie kosztowało. Rozumiem że tarcze sprawdzałeś mikrometrem/wskaźnik zegarowy/ kręcąc  kołem założonym na motocyklu. I jeśli jak to określiłeś jest idealnie prosto to być może zapieczone prowadnice tłoczków, stare klocki, zapowietrzony układ hamulcowy. O jakim motocyklu piszemy bo może ma ABS i musi pulsować   |  
				| _________________ Do byka nie podchodż z przodu,
 do konia z tyłu,
 a do IDIOTY - w ogóle!
 
 
 XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rajder   
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 1999
 Wiek: 47
 Dołączył: 04 Sie 2020
 Posty: 11
 Skąd: tuchow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-09-06, 10:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tarcza mierzona czujnikiem zegarowym zaciski rozebrane wyczyszczone nasmarowane prowadnice, luz na łożyskach koła nie jest wyczuwalny klocki założone stare motor to drag star 650 1999 clasic |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Robrob   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2013
 Dołączył: 30 Sty 2011
 Posty: 1731
 Skąd: Dziki Wschód
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-09-07, 06:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | sprawdz tym czujnikiem czy ośka nie jest krzywa, skoro już zainwestowałeś w nową tarcze to dokup jeszcze klocki |  
				| _________________ Do byka nie podchodż z przodu,
 do konia z tyłu,
 a do IDIOTY - w ogóle!
 
 
 XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rajder   
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 1999
 Wiek: 47
 Dołączył: 04 Sie 2020
 Posty: 11
 Skąd: tuchow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-09-12, 20:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tarcza prosta klocki nowe ośka prosta opona też dobra. Dalej tak hamuje jak bym wciskał klamkę i puszczał |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Merlin   
  
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2008
 Wiek: 63
 Dołączył: 17 Sie 2008
 Posty: 3296
 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-09-13, 07:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | A układ nie jest zapowietrzony albo przewody hamulcowe bardzo stare rozpęczniają się podczas hamowania. |  
				| _________________ Maciek
 MS (MaStodont) 1900
 
 
 Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
 
 Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
 
 "Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-09-13, 21:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | lub wewnętrzna warstwa po prostu odzieliła się i puszcze ledwo, ledwo. Przeciez jak nie były wymieniane, to maja 21 lat.Wymieniłbym te przewody dla zasady. Za 179 zł masz w oplocie, do wyboru i koloru albo dorabiane na wymiar zdecydowanie taniej. |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rajder   
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 1999
 Wiek: 47
 Dołączył: 04 Sie 2020
 Posty: 11
 Skąd: tuchow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-09-18, 19:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Problem rozwiązany, poprzedni tarcza była z allegro za 289zl była prosta ale po nagrzaniu  krzywila sie po prostu chińska stał kupił tarczę pływającą z firmy NG i wszystko gra |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-09-19, 00:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | reklamacja wchodzi w rachubę ? Ale wcześniej pisałes, że po wymianie tarczy dalej pulsowała. Przy pierwszej próbie hamowania nie powinieneś czuć pulsowania, skoro była prosta, a dopiero po dłuższe hamowanie mogłoby spowodować, że tarcza sie nagrzeje i zacznie krzywić, nawet gówniana. Po wystapieniu objawów robiłeś drugi pomiar czujnikiem zegarowym, odkształcenia pozostały ? czy tarcza wracała do pierwotnego kształtu ? 	  | rajder napisał/a: |  	  | poprzedni tarcza była z allegro za 289zl była prosta ale po nagrzaniu krzywila sie po prostu | 
 
  	  | Cytat: |  	  | Problem rozwiązany | 
 dobrze, że chociaz przyczyna sie znalazła. Miałeś pecha kupując trefną.
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |