| 
		
		|  |  
 
	
			| Przedni błotnik połamany - jak naprawić  ? |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | gizmo   
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1997
 Wiek: 46
 Dołączył: 15 Cze 2020
 Posty: 18
 Skąd: Kolbudy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-07-21, 16:47   Przedni błotnik połamany - jak naprawić  ? |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam kilka pytań o Wasze rady bo sam nie wiem którą drogą podążyć 
 nie tak dawno kupiłem mojego draga, miał lekkie pęknięcie przedniego błotnika, niestety podczas powrotu z Grunwaldu pęknięcie się powiększyło do tego stopnia że przednia jego część zaczęła na nierównościach uderzać w kolo, nie zastanawiając się odłamałem go całkiem aby spokojnie dojechać do domu, teraz czas coś z tym zrobić, błotnik pękł w poprzek na wysokości jego mocowania  i tu mam kilka pytań
   
 Czy warto bawić się w naprawy ?
 Czy ktoś kiedyś kleił błotnik ?
 Jeśli tak to jak z wytrzymałością?
 W jaki sposób naprawiać  ? spawanie, klejenie, żywica czy inny sposób ?
 
 Kolejne pytania to zakup nowego a raczej używanego bo tylko takie w necie znalazłem
 kupować oryginał ?
 może zamiennik z laminatu dużo tańszy?
 może komuś z Was zalega niepotrzebny w garażu ?
 
 i jeszcze jedno bo jeśli stanie na kupnie to mam pytanie czy od wersji classic pasuje do customa bez jakiś większych przeróbek
 
 tak dużo pytań a nie znam na nie odpowiedzi, liczę na Wasze doświadczenie i dobre rady
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-07-21, 17:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | absolutnie nie. Inny zupełnie błotnik i ....metalowy p[rzede wszystkim. 	  | gizmo napisał/a: |  	  | jeszcze jedno bo jeśli stanie na kupnie to mam pytanie czy od wersji classic pasuje do customa bez jakiś większych przeróbek 
 | 
 Jeżeli błotnik nie ma szparunków, to kup cokolwiek i daj do lakierowania. Raczej nie bawiłbym sie z klejeniem. Stawiałbym na oryginalny użuwanay, anizeli nowy zamiennik, ale nie musisz się tym sugerować.
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | SATURIAN   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2016
 Wiek: 26
 Dołączył: 12 Mar 2010
 Posty: 1620
 Skąd: Dziki Wschód
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-07-21, 20:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kup używkę oryginał , pomaluj i będziesz pan zadowolony . |  
				| _________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
 " NAJLEPSZY ROTTWEILER  "
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | gizmo   
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1997
 Wiek: 46
 Dołączył: 15 Cze 2020
 Posty: 18
 Skąd: Kolbudy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-07-23, 18:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | no i chyba trzeba szukać używki   dzięki za podpowiedzi
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Gandalf   
  
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2002
 Wiek: 49
 Dołączył: 11 Sie 2013
 Posty: 106
 Skąd: OL-WA
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-07-24, 00:02   Re: Przedni błotnik połamany - jak naprawić  ? |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | gizmo napisał/a: |  	  | W jaki sposób naprawiać  ?
 
 | 
 
 Pytam przy okazji, z ciekawości
  ... W wersji Custom przedni błotniki schodzi bez zdejmowania koła, lub demontażu amortyzatorów ? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Robrob   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2013
 Dołączył: 30 Sty 2011
 Posty: 1731
 Skąd: Dziki Wschód
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-07-24, 06:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | po odkręceniu 4 śrub mocujących błotnik do goleni powinien wyjść bez problemu |  
				| _________________ Do byka nie podchodż z przodu,
 do konia z tyłu,
 a do IDIOTY - w ogóle!
 
 
 XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-07-24, 16:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | w classicu trzeba zdemontowac koło, bo jest większy i głęboki błotnik, natomiast w customie, tak jak pisze Robrob, , powinien wyjść i wejść bez problemu. |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Możesz ściągać załączniki na tym forum
 
 | Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
 
 |  |