HYPERCHARGER W DS 650 |
Autor |
Wiadomość |
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 46 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2009-10-25, 19:48
|
|
|
No chłopy
To daliście ognia.
Te produkty to zestaw do rozbudowy / modyfikacji Hyper'ów.
Zrobili dopisek małą czcionką - "zdjęcie przedstawia Hypercharger Pro R sprzedawany osobno" |
_________________
|
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2009-10-25, 19:59
|
|
|
Patrykc ma rację też się na to naciąłem, ale jak do końca przeczytałem to okazało się że to tylko zestaw do rozbudowy a hypercharger kosztuje ok $250. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
dragini
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Dołączyła: 18 Paź 2008 Posty: 853 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2009-11-26, 12:27
|
|
|
Czy ktoś ma może zamocowane to cudo w swoim dragu. Endriu chyba bardzo uderzył się w główkę i od miesiąca nie słyszę nic innego tylko HyperCharger, HyperCharger.
Podobno w piątek negocjuje cenę. Nie ma dyskusji.
Najgorsze, że nie bardzo wie jak to zamocować.
Nie wiem czym tu się podniecać....... |
_________________ Nie ma jej ....., nie ma ........nie...... |
|
|
|
|
Darol
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2001
Wiek: 56 Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 60 Skąd: Słupca
|
Wysłany: 2009-11-26, 13:03
|
|
|
Ja mam w swoim 1100 zamocowane ,w komplecie powinna być instrukcja montażu i dysze do wymiany w gaźnikach bo będzie dostawał duzo więcej powietrza.,ja zakładałem to z kumplem i o ile samo urządzenie podłączyć jest prosto to z wyminą dysz już troche więcej zachodu ale efekt super jak dekielki się ruszają i ogólnie super.
Dragini jest czym ................... |
_________________ Julich |
|
|
|
|
Xavier
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 38 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 836 Skąd: JANKES-ANDRYCHÓW
|
Wysłany: 2009-11-26, 14:59
|
|
|
Rozumiem że moc silnika wzrasta wraz z większą ilością powietrza ale mam pytanie czy spalanie bardzo idzie w górę ? |
_________________ W rytmie V2 przejechane już:
Yamaha XVS 1100 - 28 545 km (2016: 6743 km | 2015: 4013 km | 2014: 10 962 km | 2013: 6827 km)
Yamaha XVS 650 - 44 893 km (2012: 12 330 km | 2011: 15 543 km | 2010: 17 020 km)
Stan na koniec 2016: 23 141 m |
|
|
|
|
EDDIE
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 16 Wrz 2009 Posty: 1109 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2009-11-26, 15:07
|
|
|
Wiadomo, że coś z niczego nie zrobisz. Nie przejmowałbym się spalaniem, pół litra nie stanowi. Największa różnica w spalaniu może być w związku ze stylem jazdy, tutaj różnice dochodzą do 50% i więcej... |
_________________ Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.
Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.
Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
|
|
|
|
|
Darol
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2001
Wiek: 56 Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 60 Skąd: Słupca
|
Wysłany: 2009-11-26, 15:11
|
|
|
Eddi ma racje wzrost spalania jest niewielki mój na trasie przy predkości 100-120 pali około 5,5 jeżeli sie troche wiecej pobawic prawą manetka to wiadomo ............. ale jaka frajda |
_________________ Julich |
|
|
|
|
shipp
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 57 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2009-11-27, 11:42
|
|
|
Darol napisał/a: | Ja mam w swoim 1100 zamocowane ,w komplecie powinna być instrukcja montażu i dysze do wymiany w gaźnikach bo będzie dostawał duzo więcej powietrza.,ja zakładałem to z kumplem i o ile samo urządzenie podłączyć jest prosto to z wyminą dysz już troche więcej zachodu ale efekt super jak dekielki się ruszają i ogólnie super.
Dragini jest czym ................... |
Mój osobisty kuzyn, nawet niezły mechanik, twierdzi z całym przekonaniem że aby wyciągnąć z silnika jak najwięcej samą tylko kombinacją dolotu powietrza, trzeba robić wszystko, aby luft dostawał się do gaźnika pod jak największym ciśnieniem i był maksymalnie schłodzony. Hypercharger ma częściowo za zadanie spełnić te warunki więc pewnie oprócz walorów widokowo estetycznych, dodaje jakiegoś pałera sprzętowi. |
|
|
|
|
Darol
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2001
Wiek: 56 Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 60 Skąd: Słupca
|
Wysłany: 2009-11-27, 13:11
|
|
|
O j daje daje jeszcze jak jest pusty wydech |
_________________ Julich |
|
|
|
|
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 46 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2009-11-27, 16:41
|
|
|
Darol napisał/a: | O j daje daje jeszcze jak jest pusty wydech |
Dobrze mówi - tęgi wlot powietrza, spore dysze w gaźniki i pokaźne puste wydechy - efekt murowany |
_________________
|
|
|
|
|
krotom
Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2821 Skąd: brać czas i chęci
|
Wysłany: 2011-02-19, 23:17
|
|
|
czy hypercharger zdemontowany z 650-ki pasuje do 1100-ki ? |
_________________
AB Rh+ |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14530 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-02-20, 03:22
|
|
|
shipp napisał/a: | Kuzyn /mechanik/ twierdzi, że hyprecharger powinien sprawdzac się dopiero przy większych prędkościach, ma to związek z ilością i ciśnieniem powietrza zasysanego do silnika. |
shipp napisał/a: | Mój osobisty kuzyn, nawet niezły mechanik, twierdzi z całym przekonaniem że aby wyciągnąć z silnika jak najwięcej samą tylko kombinacją dolotu powietrza, trzeba robić wszystko, aby luft dostawał się do gaźnika pod jak największym ciśnieniem i był maksymalnie schłodzony. Hypercharger ma częściowo za zadanie spełnić te warunki więc pewnie oprócz walorów widokowo estetycznych, dodaje jakiegoś pałera sprzętowi. |
Być może jest tak jak pisze Shipp. Mnie ciekawi co powoduje ten wzrost ciśnienia powietrza ? Przecież wewnątrz jest filtr powietrza, przeważnie K&N
jako, że ciekawski jestem zbuszoałem trochę sieci i znalazłem info, że hyperchangery wymagają zmiany dysz w motocyklu, więc to nie tylko sama sprawa powietrza, ale rónież większej ilości paliwa co powinno skutkowac wzrostem mocy. Na innych forach motocyklowym na ten temat panują równe opinie. Jedni twerdzą,że przyrost mocy jest odczuwalny, inni, że to tylko ładny bajer.
Na koniec dodam, że pod wysoka ceną kryje się nie tylko puszka z motylkami, ale komplet dysz i filtr K&N . Teraz cena : czy jest wysoka-jeżeli wiąże się z nią wzrost mocy i poprawa wyglądu, tgo w porównaniu z ozdobnym http://www.lidor.pl/Produ...v_star_650.html filtrem powietrza, który nic nie daje opócz poprawy estetyki wcale nie jest wysoka
Teraz pytanie, czy faktycznie wzrost mocy jest ?
Darol, patryk_c, a sprawdził to ktoś na hamowni. Ile więcej tego powera dają puste wydechy w połączeniu z tęgim wlot powietrza jaki daje Hypercharger
krotom napisał/a: | z 650-ki pasuje do 1100-ki ? |
Cytat: | Hyperchargery (czyli metalowa obudowa filtra powietrza z motylkami) są identyczne niezależnie od motocykla.
Natomiast do każdego hyperchargera potrzebna jest dedykowana do danego moto przejściówka/złącze do podłączenia do chwytu powietrza do gaźników.
Czyli trzeba szukać adaptora umożliwiającego podłączenie hyperchargera | cytat zaczerpnięty z sieci |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
FhissT
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2011-02-20, 10:51
|
|
|
fajnie to wygląda... ale za takie koszta hmm ja bym się zastanowił, chyba że w dragu miałbym już wszystko!
dla mnie słowo "hypercharger" zawsze kojarzyło sie z turbodoładowaniem silnika... a to to taka zabawka. |
|
|
|
|
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 46 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2011-02-21, 09:34
|
|
|
witek1965,
niestety nie było okazji, żeby dostać się na hamownie...
W swoim 650 przez zimę wymieniłem filtr, dysze i wydechy. Potem jeszcze na śmietnik poszedł układ dopalania spalin.
Ze względu na to że to goły custom był, to było czuć różnicę. Nie wiem czy przyrost będzie odczuwalny przy cięższym / mniej opływowym zestawieniu ...
A, jeszcze jedno - ja montowałem u siebie filtr Hi-Five a nie Hypercharger. Też spora pucha z wielką wkładką K&N:
Zasada jest taka, że jeżeli majstrujesz przy dopływie powietrza, to obowiązkiem jest dopasować pozostałe elementy odpowiadające za mieszankę i ciśnienie w silniku - czyli innymi słowy sama wymiana wydechów, czy samo dołożenie Hyper'a da odwrotny efekt - np. dziurę w mocy, strzelanie itp... |
_________________
|
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2011-07-04, 20:23
|
|
|
Właśnie 3 godzinki temu doleciałem sprzętem z Polski do Holandii - pierwszy lot po założeniu hyperchargera. Chyba jeszcze będzie wymagał trochę regulacji, bo między 90 a 110 km/h nezbyt równo silnik się kręcił, ale w przedziale 110- 140 wyrażny wzrost dynamiki jazdy - jakby był stworzony do takich prędkości. Pogoda generalnie gówniana,jeszcze za niemiecką granicą deszcz (właściwie ulewa) ciągnął się do Magdeburga, czyli ok. 200 km od Świecka, ale na ten odcinek miałem towarzystwo harlejowca zza Odry toteż przelecieliśmy jakby nie padało - 130 do 140 chociaż lało,że miejscami delikatny problem z widocznościa był. Wiem,że to nic mądrego ale może dzieci nie czytają. Silny deszcz mam wrażenie,że nie przeszkadzał nowej zabaweczce - jeżeli gażnik łyknął trochę wody to nie słyszałem aby się skarżył... Od 150 do 160 ciu bez zmian, czyli idzie, ale bez przekonania. Niemcy przejechane od Świecka do Venlo, ni stąd ni zowąd, w 6 godzin. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
woytas
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 99 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2011-07-07, 17:36
|
|
|
po zmianie wydechów na puste i założeniu hypka niestety strasznie łapał powietrze i dusił sie, trzeba było zmienić dysze (w zestawie sprzedażnym były dedykowane do pustych, z jedna przegrogą i dwiema przegrodami - często podają w istrukcji rodzaj dysz względem marki wydechu) oraz podnieść iglicę o jeden zabek. Filtr nasączony olejkiem przeznaczonym do niego i prawie jest dobrze.....przy 80-100 km/h daje sie jeszcze ciutkę odczuć nierówna pracę podczas stałej prędkości. (podczas przyspieszania i zwalniania jest okey) Pozostały zakres prędkości działa bardzo dobrze. Spalanie 0,5l większe.
http://www.youtube.com/watch?v=LggJXUe_fM4 |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2011-07-07, 22:05
|
|
|
woytas
wrzuć sobie irydowe świeczki to "zbijesz" te pół literka...Ja mam wrażenie,że przy jezdzie do 120 km/h spalanie nie wzrosło, dopiero powyżej ma apetyt - ale cóż, trochę lepiej zapierdala to niech tam sobie pali... |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
woytas
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 99 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2011-07-08, 07:18
|
|
|
irydy już ma od dawna |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2012-07-17, 08:47
|
|
|
Podczas pobytu w Polsce zmieniłem dysze na największe z zestawu ( rok temu po założeniu hyperchargera gazniki dostały średnie dysze ) - w drodze powrotnej do Holandii (miniony weekend) zostały przetestowane. To o czym pisałem rok temu wzniosło się o szczebelek wyżej - powyżej 120 km/h moto aż się rwie żeby jechać. Jak na ten typ motocykla można powiedzieć, że nabrał agresywnego charakteru. Nie dane mi było sprawdzić maksymalnej prędkości, bo bardzo mocno wiało i niestety nie w plecy. Spalanie raczej bez zmian.
[ Dodano: 2012-07-29, 18:32 ]
W ostatnich dniach wystrugałem sobie nową pokrywkę do hypka - trzy szóstki dodają parę koni diabelskiej mocy...
hypek po tuningu.jpg
|
|
Plik ściągnięto 217 raz(y) 119.5 KB |
|
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
hubi
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 46 Dołączył: 24 Sty 2020 Posty: 2 Skąd: Olmonty
|
|
|
|
|
|