Chcę pójść o level wyżej z Draga 650 na 1100 Silverado |
Autor |
Wiadomość |
michosss
Model: DS 125
Rocznik: 2000
Dołączył: 17 Mar 2017 Posty: 12 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-08-31, 17:33
|
|
|
Dzięki panowie za sugestie, macie racje nie ma co zawracać sobie głowy 650. Także sądzę, że DS 1100 będzie dobrym wyborem. Mogę powiedzieć jeszcze, że kiedyś miałem przyjemność przejechać się chopperem o poj. 450 i sportowo-turystyczną CBR 600 ale tym to już się inaczej jeździ. |
_________________ Nasze wyprawy na YouTube (Zybi TV):
https://www.youtube.com/watch?v=gXT-QFZXTBc
>Dragstar 1100
>Dragstar 125
>i inne
|
|
|
|
|
jarecki
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 57 Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 1590 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2018-08-31, 17:57
|
|
|
ADi napisał/a: | Na drodze w prędkości, przyspieszeniu różnica między 650 i 1100 jest niewielka. |
no nie żartuj 650 nie ma takiej mocy coby odkręcić przy wyprzedaniu , a hamulce to spowalniacze przy 1100 |
_________________ ***** *** |
|
|
|
|
kusy
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 237 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2018-08-31, 18:53
|
|
|
Dla Mnie wybór jest jasny..1100. Nie ma sensu się rozdrabniać. Po roku na 650-tce dojdziesz do wniosku,że za mało. U Mnie było tak. 125 następnie 650, ale tylko dlatego,że brakowało kasy na 1100. Wtedy różnica w cenach była duża. Fajnie się jeździło na 650, ale... za mały,za mało mocy. Po zmianie na 1700 banan na gębie był non stop. Wtedy właśnie doceniłem co to moc i gabaryty. |
_________________ BMW R 1200 GSA i R 1200 RT |
|
|
|
|
Miron
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 58 Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 1954 Skąd: Skątowni
|
Wysłany: 2018-08-31, 19:14
|
|
|
Kupuj 1100, wszelkie podobieństwo z 650-ką wynika tylko z wyglądu ale na drodze, to 650 jest daleko z tyłu, no chyba że inni poczekają. |
_________________ DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec |
|
|
|
|
Bakteria77
Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 25 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie
|
|
|
|
|
michosss
Model: DS 125
Rocznik: 2000
Dołączył: 17 Mar 2017 Posty: 12 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-09-02, 00:30
|
|
|
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie się tematem. Teraz jestem jeszcze bardziej pewny co do 1100 |
_________________ Nasze wyprawy na YouTube (Zybi TV):
https://www.youtube.com/watch?v=gXT-QFZXTBc
>Dragstar 1100
>Dragstar 125
>i inne
|
|
|
|
|
Miron
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 58 Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 1954 Skąd: Skątowni
|
Wysłany: 2018-09-02, 14:08
|
|
|
Bakteria77, czekaliśmy, tylko nikt nie chciał Ci tego powiedzieć |
_________________ DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec |
|
|
|
|
Jacek6
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2018-09-02, 16:04
|
|
|
michosss, jak potrafisz jeździć motocyklem to nie miej obaw przed masą, mocą, pojemnością. Kupuj to co Ci się podoba i dysponuje mocą która Cię zadowoli.
PS. Mocy/momentu nigdy nie za wiele |
|
|
|
|
Bakteria77
Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 25 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie
|
|
|
|
|
Fisz
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 46 Dołączył: 26 Mar 2017 Posty: 48 Skąd: gm. Stare Babice
|
Wysłany: 2018-09-03, 18:38
|
|
|
mam 650 custom i 1100 classic, w piątek przejechałem się jednym po drugim po 3 km i rożnicę czuc jednak w mocy ale to dopiero przy większych prędkościach. Natomiast w prowadzeniu i pozycji siedziska wygodniej mi chyba było na 650, może to też kwestia kierownicy bo 650 miałem bardziej wygiętą. ale 650 w mojej wersji jaką mam jest dla mnie z tymi gratami przepiękna, niestety do 1100 muszę to wszystko dokupić
tylko podnieta mocą mnie skusiła na 1100 ale myślę że to jednak było szybkie podniecenie taki słomiany zapał bo i 650 spokojnie można było sobie latać..teraz mam dwa |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2018-09-04, 19:06
|
|
|
Hehe...
Trzeba było do 650 parę modów wrzucić i wilk byłby syty i owca cała. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
Kita
Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 38 Dołączył: 05 Kwi 2015 Posty: 347 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-09-05, 07:14
|
|
|
Fisz napisał/a: | myślę że to jednak było szybkie podniecenie taki słomiany zapał bo i 650 spokojnie można było sobie latać |
Żałujesz? Tylko proszę o bardzo szczerą odpowiedź!
Panowie, a co jeśli 4 sezon spędzam na DS 650, ale od bardzo dawna marzy mi się Stratoliner a ostatnio okazało się że ojciec mojego ucznia chce sprzedać? No i bardzo mnie to kusi, ponieważ jest pierwszym właścicielem, maszyna zadbana, wychuchana, dopieszczona itd.
Czy zmiana z 650ccm na 1900ccm, to nie za wiele? |
_________________
|
|
|
|
|
ADi
Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2014
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2013 Posty: 973 Skąd: FNW/CBY
|
Wysłany: 2018-09-05, 07:29
|
|
|
Kita, Stratolinerem pojedziesz jak na kanapie. Ja już na jeździe próbnej przycierałem podesty na rondach. Będziesz musiał przyzwyczaić się do parkingowych manewrów, bo jest ciężki, ale poza tym rewelacja. No i troszku pali... |
_________________ - XV 1900 '14 SCL
- R 1250R '22
- CB 650R '23
- FZ8 '16
- XJ6 '14 |
|
|
|
|
Fisz
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 46 Dołączył: 26 Mar 2017 Posty: 48 Skąd: gm. Stare Babice
|
Wysłany: 2018-09-05, 08:08
|
|
|
Kita, nie żałuję bo znalazłem wręcz nową 1100 i to mnie podnieca. 650 lżejsza troszkę w manewrach, co do przyspieszenia na 5 biegu od 70km/h to 1100 dużo lepiej wypada. Wiesz dlaczego takie mam odczucia? Szczera odpowiedz: bo 650 to pierwsze moto z ktorym uprawiałem sex i ktore mnie rozdziewiczyło dlatego mam taki do niego sentyment, no i jest ladniusi bo ma fajne dodatki za ktore by miec w 1100 musze zapłacić kilka tysięcy
No i spalanie... 650 paliła 6 litrów minimum, a 1100 4.4 litra
Musisz sie przejechac Stratolinerem i odpowiedziec sobie sam czy to jest to czym chcę jeździć. IMHO keżeli wiecej latasz po miescie w korkach to mocniej się zastanow czy chcesz miec fiata pande do miasta czy cadillaca w trasy |
|
|
|
|
Kita
Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 38 Dołączył: 05 Kwi 2015 Posty: 347 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-09-05, 10:29
|
|
|
650-tka paliła Ci minimum 6l Matko kochana! Ja nigdy nie przekroczyłem 5l/100km
Zdecydowanie jeżdżę w trasie, miasto to może 1%... |
_________________
|
|
|
|
|
BenWito
Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 54 Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 145 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2018-09-09, 22:37
|
|
|
Czy miasto czy wieś, 650-tka paliła mi od 4 do 4,3l, nie więcej i nie mniej, więc skąd te 6 litrów? |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2018-09-10, 06:46
|
|
|
Zmieniłem 1300 na 650, i teraz dopiero jest jazda |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
MarMar
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 1204 Skąd: Waleniowo
|
Wysłany: 2018-09-10, 12:27
|
|
|
A ja tam nic nie zamieniałem, było 1300 i jest 1300 |
_________________ ...........................................................
Jest - FJR1300AS
Były: DragStar 650, MS1300
|
|
|
|
|
Jacek6
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2018-09-10, 13:13
|
|
|
MarMar napisał/a: | A ja tam nic nie zamieniałem, było 1300 i jest 1300 |
To dokładnie tak jak ja, z tym, że odwrotnie :-) |
|
|
|
|
Marecki75
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 49 Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 236 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2018-09-13, 19:11
|
|
|
Propozycja może nieco ekstremalna dla 650 cc, ale hmm, zapas mocy i frajdy z jazdy na na dłuuuugie lata..
VN 2000. Daje radość z jazdy. Wiem wiem, to Kawa, a nie cudeńko z gwiazdą w logo.. , ale warto rozważyć, aby nie mieć co sezon lub kilka sezonów dylematów dotyczących zapasu mocy itd.. |
_________________ Drag Star w serduchu ...
Kawasaki VN 2000 Classic pod tyłkiem ;-)
Motocyklowa Grupa z Konina
|
|
|
|
|
|