YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zestaw śrub
Autor Wiadomość
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14530
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-08-29, 14:02   

mziel, to zestawienie najprawdopodobniej dotyczyło śrub do XVS 650, bo takowy wtedy posiadałem.
Śrub jak zapewne zauważyłeś kupiłem ze sporym naddatkiem w każdym rozmiarze.
Konkretne jeśli chodzi o śruby mocujące kopulę licznika, to maja one szersze łby od typowych śrub z łbem płasko soczewkowym, ale trzeba się przyjrzeć, żeby zauważyć różnicę. Śruby z łbem walcowym od oryginalnych równia zie tym, że nie są radełkowane. Swoją drogą jest podany link do strony ze śrubami kilkakrotnie, a ostatni post wyżej przed Twoim postem, a tam podane wymiary śrub ze średnicą łba włącznie, trochę własnej inicjatywy http://sklep.hurtmet.pl/p...so_7380_a2.html


przy okazji pytanie do moderatorów. Nie widzę adnotacji o edycji itp, natomiast w kilku postach odnoszę się do zdjęć, których po prostu nie widzę :nie_wiem:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
mziel 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Dołączył: 23 Maj 2018
Posty: 9
Skąd: Płock
Wysłany: 2018-08-30, 07:39   

witek1965, braku inicjatywy mi nie powinieneś zarzucać - miałem tą śrubę w dłoni i stąd wiedziałem, że ma mniejszy łeb. Może nieco mało precyzyjnie zadałem pytanie - powinienem zapytać czy u Ciebie również rozmiar łba w oryginalnej śrubie był nietypowy.

Dzięki za potwierdzenie.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14530
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-08-30, 12:44   

mziel, pytanie zadałeś zupełnie prawidłowo. Mając w ręku ową śrubę oraz oryginał odpowiedź miałeś w ręku.

[ Dodano: 2018-08-30, 13:46 ]
P.S. kupiłeś śruby aluminiowe ? Nie popadam w panikę, ale aluminium ma tendencję do zapiekania się i skutek jest taki, że później sie urywa przy próbie odkręcenia.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group