Przesunięty przez: ciecio 2018-04-27, 10:32 |
Tylny kierunkowskaz |
Autor |
Wiadomość |
DRAGON
![Drag Siarz](templates/subSilver/images/ranks/5.gif)
![](images/avatars/138730250357d305145eed1.jpg)
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 58 Dołączył: 21 Maj 2012 Posty: 4433 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2018-04-20, 07:49 Tylny kierunkowskaz
|
|
|
Wczoraj zauważyłem, że tylne ramię w kierunkowskazie jest luźne. Może mi ktoś doradzi jak się do tego dobrać żeby nie spieprzyć. |
_________________ Każdy jest księżycem i ma ciemną stronę, której nie pokazuje nikomu. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
spajk77
![Jeździec](templates/subSilver/images/ranks/4.gif)
![](images/avatars/20265527165b473f7e38da0.jpg)
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 46 Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 768 Skąd: Support 18 Poland
|
Wysłany: 2018-04-25, 19:41 Re: Tylny kierunkowskaz
|
|
|
DRAGON napisał/a: | Wczoraj zauważyłem, że tylne ramię w kierunkowskazie jest luźne. Może mi ktoś doradzi jak się do tego dobrać żeby nie spieprzyć. |
jak dobrze pamietam tam wszystko jest na wierzchu.
bezbarwny klosz masz wkret od spodu. po jego wykreceniu przekrecasz klosz bezbarwny i jestes w srodku. srebrne jajko trzyma spinka i guma. moze one sie wyrobily i trzba popracowac przy nich? |
_________________ Support Your Local 18 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
kusy
![Wąchacz spalin](templates/subSilver/images/ranks/2.gif)
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 237 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2018-04-26, 22:29
|
|
|
Przerabiałem temat u siebie. Z tego co pamiętam to kierunek od strony lampy skręcany jest śrubą imbusową. Wzmocniłem to połączenie klejem do gwintów. Spinki o których wspomina spajk77, ustabilizowałem klejem dwuskładnikowym. |
_________________ BMW R 1200 GSA i R 1200 RT |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
DRAGON
![Drag Siarz](templates/subSilver/images/ranks/5.gif)
![](images/avatars/138730250357d305145eed1.jpg)
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 58 Dołączył: 21 Maj 2012 Posty: 4433 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2018-04-27, 06:59
|
|
|
Dzięki. Rady na przyszłość na pewno się przydadzą. Dwa dni temu przejeżdżałem koło warsztatu w którym serwisuję motocykl. Chłopaki dali go na podnośnik, od strony błotnika odkręcili lampę i problem zlikwidowali. |
_________________ Każdy jest księżycem i ma ciemną stronę, której nie pokazuje nikomu. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
kusy
![Wąchacz spalin](templates/subSilver/images/ranks/2.gif)
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 237 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2018-04-27, 22:38
|
|
|
Czyli po prostu dokręcili imbus. Jak wspomniałem wyżej lubi to się luzować. |
_________________ BMW R 1200 GSA i R 1200 RT |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Robrob
![Drag Siarz](templates/subSilver/images/ranks/5.gif)
![](images/avatars/1827.jpg)
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1708 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2018-04-28, 07:27
|
|
|
kusy napisał/a: | Czyli po prostu dokręcili imbus. Jak wspomniałem wyżej lubi to się luzować. |
odkręcić dać kropelkę kleju i po problemie |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
![](images/signatures/21190626350369ab9ba3d5.jpg) |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|