KIERUNKOWSKAZY W DRAG STARZE |
Autor |
Wiadomość |
jędrek
Model: SYMPATYK
Wiek: 39 Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 334 Skąd: Świerklany (GŚ)
|
Wysłany: 2013-09-11, 21:35 Demontaż kierunkowskazów XVS 650 Custom
|
|
|
Chciałbym przełożyć tylne kierunkowskazy pod tablicę rejestracyjną (coś na wzór wersiji Classic) ponieważ na motocyklu nie mieszczą się nowe sakwy.
Jak zdemontować obudowę i odkręcić od wsporników (bananów) bez przecinania przewodów doprowadzających napięcie do żarówki ?
Czy gniazdo żarówki da się jakoś wyjąć nie uszkadzając tych cieniutkich kabelków ? |
_________________ Suzuki DL 650 V-Strom K9
НЕ ХОЧЕШЬ - НЕ ВЕРЬ МНЕ < kliknij \m/
|
|
|
|
|
artek
Model: SYMPATYK
Wiek: 54 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2013-09-12, 08:16
|
|
|
... odkręcasz śruby, rozpinasz konektory i masz na wierchu kupujesz lub robisz na wzór http://www.roadstyler.com...pshop&Itemid=1, przykręcasz kierunku, łaczysz (kable wystarczają na długość), odpowiednimi śrubami z płaskim łbem maskujesz otwory pozostałe po demontażu i po robocie ... aaa ... piwko w międzyczasie ...
[ Dodano: 2013-09-12, 08:17 ]
... aaa ... kierunki przenosisz na uchwyt pod tablicę rejestracyjną ... |
|
|
|
|
jędrek
Model: SYMPATYK
Wiek: 39 Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 334 Skąd: Świerklany (GŚ)
|
Wysłany: 2013-09-12, 15:08
|
|
|
Nie wiedziałem, że te kabelki połączone są poprzez konektory.
Rozkręciłem obudowę (pomarańczowy klosz), wyjąłem żarówkę, odkręciłem śrubkę ale nie potrafiłem rozłączyć kabelków bo nie widziałem żadnych konektorów. Chciałem wyciągnąć na siłę gniazdo żarówki ale kabelek jest za krótki i dałem sobie spokój.
W którym miejscu są połączenia na te konektory ? |
_________________ Suzuki DL 650 V-Strom K9
НЕ ХОЧЕШЬ - НЕ ВЕРЬ МНЕ < kliknij \m/
|
|
|
|
|
Rydelek
Model: SYMPATYK
Rocznik: 1998
Wiek: 47 Dołączył: 26 Lut 2011 Posty: 386 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2013-09-13, 13:45
|
|
|
Jedrek patrzac od tylu na moto,lewa strona pod blotnikiem,tam sa u mnie :-D |
_________________ Paweł
SREU #0839 |
|
|
|
|
jędrek
Model: SYMPATYK
Wiek: 39 Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 334 Skąd: Świerklany (GŚ)
|
Wysłany: 2013-09-13, 19:55
|
|
|
Dobra poradziłem sobie w trochę inny sposób, rozwiązanie siłowe ale ważne, że skuteczne |
_________________ Suzuki DL 650 V-Strom K9
НЕ ХОЧЕШЬ - НЕ ВЕРЬ МНЕ < kliknij \m/
|
|
|
|
|
megadeth
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 55 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 8 Skąd: grudziadz
|
Wysłany: 2013-12-30, 19:59
|
|
|
Witam! rozleciał mi się w srodku przełącznik kierunkowskazow.Czy ktoś może wie jak połączona jest blaszka która przełacza kierunki z przełącznikiem do którego przylutowane są kable? tak to opisałem w skrócie ,ale za bardzo nie wiem jak to opisać! Najlepszy był jakiś przekroj, jak ten cały bajzel jest zbudowany! |
_________________ Megadeth |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1861 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-31, 19:47
|
|
|
jędrek,
Kable idą do tylnej lampy, a potem zawracają do kierunkowskazów na bokach błotnika. Nic nie trzeba przycinać. Rozłączasz konektory, dajesz wspornik przy tablicy przekładasz kable przez otwór i gra gitara. Ja tam nie widzę miejsca dla rozwiązań siłowych. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
jędrek
Model: SYMPATYK
Wiek: 39 Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 334 Skąd: Świerklany (GŚ)
|
Wysłany: 2014-01-05, 20:01
|
|
|
remol71 problem rozwiązałem już jakiś czas temu, przeróbki dokonałem przed jesiennymi Bieszczadami i wszystko wygląda zajebiście i nawet działa
Jednak w dalszym ciągu nie wiem gdzie zlokalizowane są te konektory, czy są w kloszu tylnej lampy, czy pod błotnikiem ?
Jest to już dla mnie nieistotne ale jak spotkamy się na wiosennych Bieszczadach to pokażesz mi dla świętego spokoju w którym miejscu są te konektory.
Cytat: | Ja tam nie widzę miejsca dla rozwiązań siłowych. |
Ja pracuję w takim zawodzie gdzie rozwiązania siłowe stosowane są na każdym kroku |
_________________ Suzuki DL 650 V-Strom K9
НЕ ХОЧЕШЬ - НЕ ВЕРЬ МНЕ < kliknij \m/
|
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1861 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-05, 20:03
|
|
|
jędrek napisał/a: | problem rozwiązałem już jakiś czas temu |
Zauważyłem, gdy browca dokończyłem |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
dzem
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 42 Dołączył: 13 Mar 2017 Posty: 29 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 2018-01-11, 01:13 Zwarcie po wymianie kierunkow
|
|
|
Witam posiadam v star 1100 rok 2001. Kupiłem go z oryginalnymi kierunkami ale byl juz przerobiony na europe. Kto i jak to zrobil nie mam pojecia ale kable do kierunkow byly 3. Teraz zmienilem kierunki (nie led) cale metalowe. Podłączylem je wedlug wskazan probowki i teraz taki problem sie pojawil. Wlaczajac prawy, kierunki działają ale kontrolka na liczniku się nie włacza. Gdy włącze lewy kierunek to zamryga dwa razy włącznie z kontrolką poczym przepala sie bezpiecznik. Co to moze byc. Jedyna różnica miedzy tymi kierunkami a tamtymi jest taka ze oryginalne byly zamontowane w sposub odizolowujący od reszty motocykla ale te sa w calosci metalowe i nie mam mozliwosci ich odizolowania od ramy. Choc wpadlem wlasnie na pomysl by kierunki wisialy na kablach odkrecone od motocykla i wtedy zobacze czy tez bedzie sie palil bezpiecznik. Jesli macie jakies sugestie to bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam |
_________________ Jest Git |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2018-01-11, 07:02
|
|
|
W amerykańskiej wersji kierunki pełnią też rolę świateł pozycyjnych, dlatego są trzy kable do każdego kierunkowskazu. Jeden to masa(-) i dwa plusy do tego żarówka dwuwłóknowa. Wystarczy znaleźć i odłączyć odpowiedni kabel, tyle teoria. Pytanie czy wszystko podłączyłeś prawidłowo. Rozkręć lampę i sprawdź od początku, tam wszystko jest. Sprawą oczywistą jest to że jak wywala bezpiecznik to jest jakieś zwarcie. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
Nebiros
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 28 Dołączył: 11 Sty 2018 Posty: 16 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
|
dzem
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 42 Dołączył: 13 Mar 2017 Posty: 29 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 2018-01-28, 20:58
|
|
|
Wyszlo że jeden z kierunków miał wewnętrzne zwarcie. Oizolowalem co trzeba i wszystko wróciło do normy. |
_________________ Jest Git |
|
|
|
|
mobilek70
Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 53 Dołączył: 23 Sty 2018 Posty: 224 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-18, 19:16
|
|
|
A ja mam pytanko mam wersję amerykańską i kierunki palą się razem z pozycją co jak wiem nie jest zgodne z naszymi przepisami jakie są wasze doświadczenia bardzo się smerfy czepiają bo nie wiem czy odłączyć ? |
_________________ ROYAL STAR 1300
wszystko jest możliwe wystarczy bardzo chcieć i w to uwierzyć |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2018-03-18, 19:52
|
|
|
jeden przewód odłączasz i po sprawie.
Ja wykorzystałem do światełek pozycyjnych w lightbarach |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Jacek6
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2018-03-18, 19:53
|
|
|
Do mnie przez 5 lat nikt się nie doczepił. Na przeglądzie rejestracyjnym (5szt) też nie ... |
|
|
|
|
chudy
Model: RS1600
Rocznik: 2001
Wiek: 54 Dołączył: 21 Gru 2015 Posty: 432 Skąd: kociewie
|
Wysłany: 2018-03-18, 21:00
|
|
|
Kiedyś pytałem mojego diagnostę o to i potwierdzam słowa Jacek6, |
_________________ „Kiedyś” to choroba, która każe nam zabrać wszystkie nasze marzenia do grobu."
– Tim Ferriss
Był:
XVS 650
|
|
|
|
|
mobilek70
Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 53 Dołączył: 23 Sty 2018 Posty: 224 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-18, 21:51
|
|
|
Dzięki za odpowiedź wobec powyższego zostaje jak było jest pięknie |
_________________ ROYAL STAR 1300
wszystko jest możliwe wystarczy bardzo chcieć i w to uwierzyć |
|
|
|
|
stefankr
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 72 Dołączył: 19 Mar 2018 Posty: 3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-03-24, 14:36
|
|
|
Witam. Koledzy, jest po problemie. W tamtym roku byłem na przeglądzie i w 2 miejscach zwracali mi na to uwagę i oczywiście nie chcieli podbić Dow. Rej. Pojechałem do 3 i przegląd przeszedł bez problemów. Diagnosta sam mi powiedział, że odnośnie świateł w Amerykanach, zmieniły się przepisy i światełka mogą świecić w migaczach.
Pozdrawiam Stefan |
_________________ Nigdy nie jest za późno na zrealizowanie marzeń |
|
|
|
|
shaq
Model: MS1900
Rocznik: 2010
Wiek: 48 Dołączył: 19 Wrz 2014 Posty: 62 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2018-08-09, 12:43
|
|
|
Byłem teraz na przeglądzie. Diagnosta powiedział, że światełka mogą świecić w kierunkach, ale na biało. Na pomarańczowo nie mogą. Kazał na przyszły rok odpiąć kabelek, albo zmienić na ledy dual color. |
|
|
|
|
|