 |
Przesunięty przez: ciecio 2017-03-04, 15:14 |
Układanie nowych tarcz - do dyskusji |
Autor |
Wiadomość |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-03-04, 19:38
|
|
|
Wituś, ja nie będę z Tobą wchodził w dyskusję Napisałem, co miałem napisać, a teraz piję piwko. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2017-03-04, 19:40
|
|
|
remol71, nie dyskutuj, tylko pokaż , która czynność jest bzdurą i tyle, bo po prostu obrażasz mnie takim tekstem i tyle.
Po to jest forum dyskusyjne, żeby wymieniać poglądy. Masz inne zdanie, to je przedstaw i tyle. Ja swoje przedstawiłem. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
ciecio

Model: PLECACZEK
Dołączył: 27 Gru 2014 Posty: 424 Skąd: Sam już nie wiem
|
Wysłany: 2017-03-04, 19:42
|
|
|
witek1965 napisał/a: | w XVS 650, bo ponoć do tego się odnosił temat, ale ja nie widzę wzmianki, a wróżka nie jestem |
Ojj Witek Witek, ale jesteś ściemniacz
Temat jest w:
XVS Ogólnie » Naprawa » XVS Drag Star 125,650,1100 » Mechanika » Układanie nowych tarcz - do dyskusji
To czego ma dotyczyć ? może promu kosmicznego ?
|
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2017-03-04, 19:59
|
|
|
ciecio, czytaj
pyra napisał/a: | Pozwolę sobie przypomnieć ,że dyskusja nie rozpoczęła się od pojazdów 4kołowych o mocy 300KM z ABS,ESP itp, tylko od Yamahy Drag Star 650 o mocy ca 40 KM |
i gdzie jest ten post ? Gdzie sia podziała ta dyskusja ? . Bo w pierwszym poście tego tematu nie ma słowa o XVS 650, a jeżeli XVS 1100 to już jest i klamka i pedał.
Oczywiście przyznaje, że pisałem o samochodzie, aa nawet samochodach. W motocyklu jak wspomniałem, ma tarczę idealną
Pomijając ten drobny szczegół, biję się w pierś, ale nadal twierdzę, że wszystkie czynności jakie wymieniłem w poście ostatnim są tak samo istotne w przypadku motocykla jak i samochodu. Tu hydrauliczne hamulce, i tu. Zasadza działania identyczna. A mają być sprawne. jak ktos nie odczuwa takiej potrzeby i nie widzi zasadności w przeprowadzeniu kontrolnego hamowania, to nie musi tego robić, to nie jest obowiązek przecież.
Ja napisał, że ja robię, ale nie namawiam że trzeba mnie naśladować. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
ciecio

Model: PLECACZEK
Dołączył: 27 Gru 2014 Posty: 424 Skąd: Sam już nie wiem
|
Wysłany: 2017-03-04, 20:12
|
|
|
witek1965 napisał/a: | Gdzie sia podziała ta dyskusja |
Temat został wydzielony z tego tematu:
http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=21753
Faktyczne mogłem błędnie założyć, że skoro temat znajduje się "tu gdzie się znajduje" to wiadomo, że rozmawiamy o motocyklach.
Ale teraz już wszystko jasne i można dalej wymieniać się opiniami |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2017-03-04, 21:42
|
|
|
no to insza inszość. Jak odpaliłem kompa, tematy były podzielone. Stąd moja niewiedza. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|