YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Swiece irydowe
Autor Wiadomość
nunio 



Model: RS1600
Rocznik: 1999
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 185
Skąd: Galicja
Wysłany: 2016-02-12, 12:47   

Ludzie dzielą się na takich, którzy dbają o sprzęt i pilnują obsługi okresowej a części i materiały eksploatacyjne biorą z górnej półki - i na takich, którzy mniej lub bardziej "nie dramatyzują"... dlaczego zatem ci, którzy "nie dramatyzują" najchętniej kupują sprzęty od tych dbających? A sprzedając udają "dramatyzujących"... ciekawe... :roll:
_________________
cenzura//Kozak_Barabasz
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2016-02-12, 17:02   

witek1965, nie wiem co miałbym napisać mądrego? Biorę to na czuja po prostu i najczęściej trafiam. Ktoś napisał, że NGK z Turcji to porażka, zgadzam się w pełni, jeśli kupować to te z oznaczeniem NAGOYA, chociaż 100% gwarancji nie ma.
Całkiem możliwe, że mała regulacja gaźników i zapłonu coś by dała, ale co zrobić jak chwilowo nie chce mi się grzebać a w sezonie nie ma czasu bo latam non stop ;D
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-02-12, 17:28   

remol71 napisał/a:
Zawsze jeżdżę na zwykłych Iskrach, a jak nie ma modelu, to na NGK i nigdy nie miałem problemów
podaj chociaż jeden powód dla którego miałbyś mieć problemy ?

[ Dodano: 2016-02-12, 17:34 ]
shipp napisał/a:
Ktoś napisał, że NGK z Turcji to porażka
ja napisałem, a raczej powieliłem. Powód - ten sam dla którego Honda przeniosła produkcje Accorda z Anglii do japonii.
Ja znalazłem, ale w wersji anglojęzycznej . http://www.ngk-sparkplugs...fake/index.html
http://www.xtzclub.pl/ima...o_wadliwe-1.jpg
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5391
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2016-02-12, 18:10   

Koledzy ratujcie ! jak mam sprawdzić czy moje świece NGK nie pochodzą z Turcji :shock: zupełnie nieświadomie zakupiłem zalecane przez producenta świece i ja głupi nie sprawdziłem miejsca produkcji :oops: co więcej forumowi koledzy :evil: naśmiewali się ze mnie że już wymieniam (po 30 tys) świece :beczy: być może miało na to wpływ wypite w garażu piwo :nie_wiem: . A najgorsze jest to że 20 tys nawinąłem na nieznanego pochodzenia świecach , ba nawet Rumunię zjechałem w całkowitej nieświadomości. Czy ja dramatyzuję :shock: wiem że większość maszyn nie dokona takiego przebiegu przez całe swe życie( patrz ofery sprzedaży) ale czy " irydy" lepiej wyglądają ? A może lepiej znoszą cotygodniowe glancowanie :nie_wiem:
_________________
Bo droga jest celem
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-02-12, 18:28   

pyra, nie podniecaj się tak. Do Twojego motocykla NGK nie ma w ofercie świec irydowych, a przynajmniej nie podają w katalogu na obecną chwilę.
pyra napisał/a:
już wymieniam (po 30 tys) świece
nie wierzę ;D Chciałeś napisać -Johny wymienił ;p
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
Ostatnio zmieniony przez Anula 2016-02-12, 23:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Focus 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 49
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 62
Skąd: Bugaj/Biskupice
Wysłany: 2016-02-12, 19:51   

Założyłem ostatnio irydowe, właśnie ze względu na większą trwałość. Podobnie jak filtr K&N ze względu na dłuższy okres eksploatacji
Po tych dwóch wymianach napewno nie ma przyrostu szmocy ;D i wcale tego nie oczekiwałem, ale mam wrażenie że silnik pracuje... ładniej
_________________
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice
 
 
andrzejnow666 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 52
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 821
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2016-02-13, 08:44   

Jakby na zawołanie w ' Motocyklu" który przyszedł do mnie wczoraj pocztą jest poruszony temat świec irydowych. Mocno skracając, chodzi oto czy jest sens zakładania świec irydowych ? Oto co w temacie miał do powiedzenia doradca serwisowy suzuki: " ....... wbrew krążącym opiniom nie mają one wpływu na kulturę pracy silnika, jego osiągi cy poziom spalania. Ich główną zaletą jest dłuższa żywotność. Przyjmuje się, że są dwukrotnie trwalsze od standardowych............. Z reguły świece irydowe stosuje się w motocyklach, w których dostęp do świec jest utrudniony np. w sportowych, gdzie wymiana świec często wymaga zdjęcia zbiornika, airboxu itp ......"
Tyle w temacie udało mi się wczoraj doczytać
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 68
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2016-02-13, 09:54   

I to jest sedno sprawy - żywotność świec. Trochę mnie to zaskoczyło , mianowicie "wpływ na kulturę pracy silnika". Kilka lat temu miałem kawę 1500 na jednym gaźniku i miałem problem z zalewaniem w czasie jazdy świec - regulacje gaźnika , zapłonu , uszczelnianie dolotów powietrza i inne cuda nic nie pomagały - 100 - 120 km i...wymiana świec . Pomagało lekkie włączenie ssania , czyli bogata mieszanka , wtedy jechałem i tysiąc km nic się nie działo , ale w zbiorniku wir potrafił 11-12 litrów wciągnąć . Woziłem trzy komplety na zmianę lol i dopiero jak założyłem irydowe pomogło , nie wiedziałem od tego momentu o świecach i spalanie znacznie zmalało do 7-8 litrów/100 km.
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
Miron 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 59
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 1996
Skąd: Skątowni
Wysłany: 2016-02-13, 16:33   

No i chyba ja dojrzałem i wymienię na irydowe. A to dla tego, że jeden argument do mnie przemówił a mianowicie, że gdy na przewody dostanie się woda, to na irydach to nie robi wrażenia. Miałem takie problemy więc wiem o co chodzi, a po co mi problemy w drodze.
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-13, 18:00   

Miron napisał/a:
gdy na przewody dostanie się woda, to na irydach to nie robi wrażenia


Pytanie, czy robi wrażenie na przewodach.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2016-02-13, 18:04   

no i mnie to przekonało, zostawiam irydy, ciepło się robi to się pobawię w regulacje albo Johnego odwiedzić będzie powód :D
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-02-15, 18:30   

Świece irydowe w www.louis.eu są z rabatem 20%. (oryginały!)
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Bluesmen 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 115
Skąd: Żagań
Wysłany: 2016-11-02, 19:50   

Znalazłem w sieci że są podrabiane świece NGK. Może kilku z Was kupiło je jako irydowe....
http://www.ngk-sparkplugs...fake/index.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group