YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Do czego te śruby plastykowe (gaznik Drag Star 650)
Autor Wiadomość
jacek71 



Model: BĘDZIE
Wiek: 53
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 237
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-08-04, 18:27   Do czego te śruby plastykowe (gaznik Drag Star 650)

Czy to są tzw "piloty" do regulacji składu mieszanki w Drag Star 650
_________________
Crazy Biker
Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado,XJ600 Diversion, CBF 600,Shadow 600,FZS 600 Fazer,
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2016-08-04, 18:32   

Tak. Regulacja składu na jałowych obrotach.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
jacek71 



Model: BĘDZIE
Wiek: 53
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 237
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-08-04, 18:33   

Nominalnie chyba ok 2,5 obrotu maja byc wykręcone ?
_________________
Crazy Biker
Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado,XJ600 Diversion, CBF 600,Shadow 600,FZS 600 Fazer,
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2016-08-04, 18:34   

To tak na oko. Ja kupiłem świecę Gunson Colortune do regulacji :)
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-08-08, 16:20   

Jacek zapytałem chyba o to samo w swoim poście, tylko że ja nie mam tych plastikowych śrubek tzw."pilotów" ale z drugiej strony gaźnika też są 2 śruby i czy one za coś odpowiadają
post - wyciek z rurki między gaźnikami
_________________
Syku 650 Classic
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2016-08-08, 16:22   

To gaźniki na amerykański rynek. Trzeba kręcić cienkim śrubokrętem. W maszynach na EU są plastikowe pokrętasy. Poza tym gaźniki są takie same. Jest jeszcze Kalifornia z dyszami głównymi 86 zamiast 90.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
jacek71 



Model: BĘDZIE
Wiek: 53
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 237
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-08-09, 17:11   

W kazdym razie to są sruby do regulacji składu mieszanki biegu jałowego -tak ,jesli swiece są jasne to tymi srubami nic nie zdziałam -rozumiem .
_________________
Crazy Biker
Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado,XJ600 Diversion, CBF 600,Shadow 600,FZS 600 Fazer,
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group