 |
Do czego te śruby plastykowe (gaznik Drag Star 650) |
Autor |
Wiadomość |
jacek71


Model: BĘDZIE
Wiek: 53 Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 237 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-08-04, 18:27 Do czego te śruby plastykowe (gaznik Drag Star 650)
|
|
|
Czy to są tzw "piloty" do regulacji składu mieszanki w Drag Star 650
 |
_________________ Crazy Biker
Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado,XJ600 Diversion, CBF 600,Shadow 600,FZS 600 Fazer, |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-08-04, 18:32
|
|
|
Tak. Regulacja składu na jałowych obrotach. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
jacek71


Model: BĘDZIE
Wiek: 53 Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 237 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-08-04, 18:33
|
|
|
Nominalnie chyba ok 2,5 obrotu maja byc wykręcone ? |
_________________ Crazy Biker
Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado,XJ600 Diversion, CBF 600,Shadow 600,FZS 600 Fazer, |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-08-04, 18:34
|
|
|
To tak na oko. Ja kupiłem świecę Gunson Colortune do regulacji |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
Syku


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 08 Kwi 2015 Posty: 76 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-08-08, 16:20
|
|
|
Jacek zapytałem chyba o to samo w swoim poście, tylko że ja nie mam tych plastikowych śrubek tzw."pilotów" ale z drugiej strony gaźnika też są 2 śruby i czy one za coś odpowiadają
post - wyciek z rurki między gaźnikami |
_________________ Syku 650 Classic
 |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-08-08, 16:22
|
|
|
To gaźniki na amerykański rynek. Trzeba kręcić cienkim śrubokrętem. W maszynach na EU są plastikowe pokrętasy. Poza tym gaźniki są takie same. Jest jeszcze Kalifornia z dyszami głównymi 86 zamiast 90. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
jacek71


Model: BĘDZIE
Wiek: 53 Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 237 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-08-09, 17:11
|
|
|
W kazdym razie to są sruby do regulacji składu mieszanki biegu jałowego -tak ,jesli swiece są jasne to tymi srubami nic nie zdziałam -rozumiem . |
_________________ Crazy Biker
Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado,XJ600 Diversion, CBF 600,Shadow 600,FZS 600 Fazer, |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|