Pompa hamulcowa |
Autor |
Wiadomość |
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-04-17, 22:14
|
|
|
MariuszK napisał/a: | Po twojej uwadze Witek1965, poszedłem sprawdzić zaciski | cieszę się, że jednak na coś się przydałem. Najważniejsze, że wszystko jest już OK.
Dla ASO Lubin - mistrzostwo świata. Pomylić zaciski, no OK, ale oni je jakoś odpowietrzyli, bo SAJMON latał i to dość daleko i hamował nawet.
Ciekawe co na to powiedziałby ETEK. Ktoś powinien zareagować i pozbawić ich autoryzacji. Ktoś się kiedyś zabije, albo zniszczą komuś motocykl.
[ Dodano: 2013-04-17, 22:18 ]
Pomijając ten drobny, aczkolwiek przykry incydent trafił ci się dobry motocykl. Przy jakiejś okazji Sajmona naciągniesz na |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Bakteria77
Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 25 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2013-04-17, 22:22
|
|
|
a ostatnio w jakimś temacie, przewijał się wątek wyższości ASO nad dobrym mechanikiem nieautoryzowanym |
|
|
|
|
Kokos
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 48 Dołączył: 22 Paź 2011 Posty: 22 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2013-04-20, 13:02
|
|
|
Po pierwszych rundkach mogę napisać ze odpowietrzyłem skutecznie bo 2oo hamuje,wiec po wymianie zestawu naprawczego pompy spróbowałem tradycyjnie,czyli zacisk-klamka-pompowanie-dupa.odkręciłem zacisk,zalałem zbiorniczek,dałem se luzu i po trzech godzinach płyn sam spłynął w dół,przepompowałem dla spokoju jeszcze cały zbiorniczek -już tradycyjnie klamką,to samo z drugim zaciskiem-analogicznie-i jest git.podsumowując-dzięki za rady bo bez nich chyba bym się posrał a nie odpowietrzył.pzdr |
_________________ NIEWAŻNY JEST CEL PODRÓŻY - CELEM JEST SAMA PODRÓŻ ... |
|
|
|
|
Mnich
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-27, 01:40
|
|
|
Polerowałem zbiorniczek i.... Czy zalany i z odkręconym przewodem hamulcowym powinien płyn swobodnie ściekać w miejscu mocowania przewodu? Mam wrażenie, że zapchał si. Ja go udrożnić? Syf po polerce jak zastygnie, szczególnie pasta to pewnie masakra. Odpowietrzanie nic nie daje bo nawet do przewodu/wężyka nie spływa a klamka cały czas miękka. |
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2013-12-27, 13:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-12-27, 13:37
|
|
|
Mnich napisał/a: | Ja go udrożnić? | po prostu rozebrać. To tylko kwestia wyjęcia jednego pierścienia segera. Po jego wyjęciu wyjmujesz "bebechy" pompy hamulcowej i wszystko pięknie sobie przedmuchasz sprzężonym powietrzem z każdej strony. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Mnich
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-27, 14:03
|
|
|
witek1965, Witek,to teraz pytanie jak dokładnie dostać się do pierścienia bo nie widzę go pod tą gumką. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-12-27, 14:22
|
|
|
Mnich, to jest pierścień wewnętrzny. Musisz widzieć dwa otworki na szczypce. Kurcze nie robiłem fot, ale gwarantuję ci, że on tam jest i musisz go wyjąć. Jak się postarasz, to dasz radę bez szczypiec do segerów.
[ Dodano: 2013-12-27, 14:23 ]
zaraz wrzucę ci rysunek |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Mnich
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-27, 14:23
|
|
|
Dobra, w ciemno idę za Twoją radą. Ogromne podziękowania za pomoc, zresztą nie pierwszą. Dziękuję. |
_________________ Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002 |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-12-27, 14:38
|
|
|
schemat
|
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Mnich
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-03, 14:08
|
|
|
Już znalazłem, najtrudniej było dojść do tego, że gumowy kapturek trzeba po prostu ściągnąć, dalej pestka. Szukam tylko uszczelek, albo całego zestawu naprawczego. |
_________________ Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002 |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-01-03, 18:53
|
|
|
Mnich napisał/a: | Szukam tylko uszczelek, albo całego zestawu naprawczego. | chyba tylko kompletny zestaw naprawczy wchodzi w rachubę. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Mnich
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-07, 21:57 pompa hamulcow - zestaw naprawczy
|
|
|
Yamaha za same uszczelki chce 110 pln
Za cały zestaw naprawczy prawie 500 pln
Na allegro u sprzedawców brak do 650 custom.
Sprawdza mi jeszcze Arsen. Pytanie czy identyczne nie będą od 1100, 250?
Wiem, że niektóre części yamaha wstawia takie same do xjr, fazerów itp, np czujnik stopki bocznej. Może więc nie szukać do 650 tylko po prostu do xvs, tym bardziej, że na oko wyglądają hehehe podobnie. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-01-07, 22:08
|
|
|
Mnich napisał/a: | same uszczelki chce 110 pln | i chyba tylko to się zużywa. Mnich napisał/a: | Za cały zestaw na prawczy prawie 500 pln | W USA 29-35 $ plus przesyłka, to i tak się opłaci. Swoją drogą ciekawe skąd ASO Yamaha ma same "gumki" a USA tylko całe komplety.
2KR-25807-00-00
Od XVS 1100 jak również od XVS1300 też pasuje.
Zerknij : http://www.2wheelpros.com...00-00-part.html
występował równie pod symbolem 2KR-W0041-00-00
http://www.boats.net/part...0041-00-00.html |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Bogdan_Ol
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Dołączył: 26 Paź 2015 Posty: 13 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-04-11, 23:26
|
|
|
Czy ktoś może testował czy zestaw naprawczy pompy hamulca od YAMAHA XVS 125 /250 będzie pasował do XVS 650 ? Uszczelki i pierścień wyglądają bardzo podobnie, a interesują mnie tylko te elementy.
Ewentualnie od jakiegoś innego modelu w "ludzkiej" cenie. W serwisie 320 zł obie zażyczyli |
|
|
|
|
petermajster
Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 50 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 696 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 2016-04-12, 11:04
|
|
|
Bogdan_Ol, Prawdopodobnie ten zestaw powinien pasować wg. opisów.
Zestaw naprawczy pompy hamulca MSR-224
Jeśli chcesz pewności na 100% to musisz poczekać bo go zamówiłem i czekam. |
_________________ |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2016-04-12, 16:14
|
|
|
do 1100 zestaw naprawczy ma nr 2KR-25807-00-00
do 650 2KR-25807-00-00 więc jest to ta sama część.
Musi pasować.
Natomiast nie mogę znaleźć dla porównania zestawu do XVS 125 |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Bogdan_Ol
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Dołączył: 26 Paź 2015 Posty: 13 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-04-12, 16:46
|
|
|
petermajster napisał/a: | Bogdan_Ol, Prawdopodobnie ten zestaw powinien pasować wg. opisów.
Zestaw naprawczy pompy hamulca MSR-224
Jeśli chcesz pewności na 100% to musisz poczekać bo go zamówiłem i czekam. |
Dzięki wielkie. Poczekam w takim razie na 100% pewności. Ja załatwiłem sobie możliwość porównania zestawu do XVS 950 jutro sprawdzę organoleptycznie
witek1965 napisał/a: | do 1100 zestaw naprawczy ma nr 2KR-25807-00-00
do 650 2KR-25807-00-00 więc jest to ta sama część.
Musi pasować.
Natomiast nie mogę znaleźć dla porównania zestawu do XVS 125 |
do XVS 125 sporo jest na "alledrogo" ale fizycznie tez tego nie miałem w ręku do porównania.
[ Dodano: 2016-04-16, 00:38 ]
Zamontowane, przetestowane - działa
Zestaw naprawczy pompy hamulca od Yamahy XVS 950 pasuje do XVS 650
nr. art. AB18-1011 zakupiony w Inter Cars cena 68,63 zł. Brakuje tłoczka i podkładki ale te elementy raczej nie ulegają zniszczeniu, pozostałe elementy dokładnie pasują. |
|
|
|
|
monkton
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 51 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2019-08-11, 11:14
|
|
|
W zeszły piątek straciłem hamulce z przodu , myślałem że złamię klamkę przed krzyżówką. Nie wiem czemu tak się stało . kilka dni wcześńiej wszystko było ok. Nie wiem co jest popsute . Pompę rozebrałem i złożyłem dwa razy , nie wiem już ile płynu przepompowałem i nic się kurna nie dzieje , szczęki też rozebrane wyczyszczone i poskładane . Niby wszystko odpowietrzone . A tłoczki nie chcą się wysuwać . Zamówiłem zestaw naprawczy do pompy chociaż po gumkach nie widać śladu zużycia ale kto wie . Czy ktoś miał problem z pompą i korzystał z Allegrowego zestawu naprawczego ? Jakie efekty ?
[img][/img] |
|
|
|
|
|