| Pompa hamulcowa | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-04-17, 21:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | cieszę się, że jednak na coś się przydałem. Najważniejsze, że wszystko jest już OK. 	  | MariuszK napisał/a: |  	  | Po twojej uwadze Witek1965, poszedłem sprawdzić zaciski | 
 
 
 
  Dla ASO Lubin - mistrzostwo świata. Pomylić zaciski, no OK, ale oni je jakoś odpowietrzyli, bo SAJMON latał i to dość daleko i hamował nawet.   Ciekawe co na to powiedziałby ETEK. Ktoś powinien zareagować i pozbawić ich autoryzacji. Ktoś się kiedyś zabije, albo zniszczą komuś motocykl.
 
 [ Dodano: 2013-04-17, 22:18 ]
 Pomijając ten drobny, aczkolwiek przykry incydent trafił ci się dobry motocykl. Przy jakiejś okazji Sajmona naciągniesz na
     |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bakteria77   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2004
 Wiek: 26
 Dołączył: 24 Kwi 2010
 Posty: 1551
 Skąd: Lubuskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-04-17, 21:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | a ostatnio w jakimś temacie,  przewijał się wątek wyższości ASO nad dobrym mechanikiem nieautoryzowanym   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kokos   
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2003
 Wiek: 49
 Dołączył: 22 Paź 2011
 Posty: 22
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-04-20, 12:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Po pierwszych rundkach mogę napisać ze odpowietrzyłem skutecznie bo 2oo hamuje,wiec po wymianie zestawu naprawczego pompy spróbowałem tradycyjnie,czyli zacisk-klamka-pompowanie-dupa.odkręciłem zacisk,zalałem zbiorniczek,dałem se luzu i po trzech godzinach płyn sam spłynął w dół,przepompowałem dla spokoju jeszcze cały zbiorniczek -już tradycyjnie klamką,to samo z drugim zaciskiem-analogicznie-i jest git.podsumowując-dzięki za rady bo bez nich chyba bym się posrał a nie odpowietrzył.pzdr |  
				| _________________ NIEWAŻNY JEST CEL PODRÓŻY - CELEM JEST SAMA PODRÓŻ ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mnich   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2002
 Wiek: 50
 Dołączył: 23 Lis 2011
 Posty: 1183
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-12-27, 01:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Polerowałem zbiorniczek i.... Czy zalany i z odkręconym przewodem hamulcowym powinien płyn swobodnie ściekać w miejscu mocowania przewodu? Mam wrażenie, że zapchał si. Ja go udrożnić? Syf po polerce jak zastygnie, szczególnie pasta to pewnie masakra. Odpowietrzanie nic nie daje bo nawet do przewodu/wężyka nie spływa a klamka cały czas miękka. |  
				| Ostatnio zmieniony przez witek1965 2013-12-27, 13:35, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-12-27, 13:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | po prostu rozebrać. To tylko kwestia wyjęcia jednego pierścienia segera. Po jego wyjęciu wyjmujesz "bebechy" pompy hamulcowej i wszystko pięknie sobie przedmuchasz sprzężonym powietrzem z każdej strony. 	  | Mnich napisał/a: |  	  | Ja go udrożnić? | 
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mnich   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2002
 Wiek: 50
 Dołączył: 23 Lis 2011
 Posty: 1183
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-12-27, 14:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | witek1965, Witek,to teraz pytanie jak dokładnie dostać się do pierścienia bo nie widzę go pod tą gumką. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-12-27, 14:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mnich,  to jest pierścień wewnętrzny. Musisz widzieć dwa otworki na szczypce. Kurcze nie robiłem fot, ale gwarantuję ci, że on tam jest i musisz go wyjąć. Jak się postarasz, to dasz radę bez szczypiec do segerów. 
 [ Dodano: 2013-12-27, 14:23 ]
 zaraz wrzucę ci rysunek
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mnich   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2002
 Wiek: 50
 Dołączył: 23 Lis 2011
 Posty: 1183
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-12-27, 14:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dobra, w ciemno idę za Twoją radą. Ogromne podziękowania za pomoc, zresztą nie pierwszą. Dziękuję. |  
				| _________________ Drag Star 650 custom 2000
 HD FLSTC Heritage 2002
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-12-27, 14:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | schemat 
 
  |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mnich   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2002
 Wiek: 50
 Dołączył: 23 Lis 2011
 Posty: 1183
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-01-03, 14:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | Już znalazłem, najtrudniej było dojść do tego, że gumowy kapturek trzeba po prostu ściągnąć, dalej pestka. Szukam tylko uszczelek, albo całego zestawu naprawczego. |  
				| _________________ Drag Star 650 custom 2000
 HD FLSTC Heritage 2002
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-01-03, 18:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | chyba tylko kompletny zestaw naprawczy wchodzi w rachubę. 	  | Mnich napisał/a: |  	  | Szukam tylko uszczelek, albo całego zestawu naprawczego. | 
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mnich   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2002
 Wiek: 50
 Dołączył: 23 Lis 2011
 Posty: 1183
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-01-07, 21:57   pompa hamulcow - zestaw naprawczy |   
 |  
               | 
 |  
               | Yamaha za same uszczelki chce 110 pln Za cały zestaw naprawczy prawie 500 pln
 Na allegro u sprzedawców brak do 650 custom.
 Sprawdza mi jeszcze Arsen. Pytanie czy identyczne nie będą od 1100, 250?
 Wiem, że niektóre części yamaha wstawia takie same do xjr, fazerów itp, np czujnik stopki bocznej. Może więc nie szukać do 650 tylko po prostu do xvs, tym bardziej, że na oko wyglądają hehehe podobnie.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-01-07, 22:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | i chyba tylko to się zużywa. 	  | Mnich napisał/a: |  	  | same uszczelki chce 110 pln | 
 W USA  29-35 $ plus przesyłka, to i tak się opłaci. Swoją drogą ciekawe skąd ASO Yamaha ma same "gumki" a USA tylko całe komplety. 	  | Mnich napisał/a: |  	  | Za cały zestaw na prawczy prawie 500 pln | 
 
 2KR-25807-00-00
 
 Od XVS 1100 jak również od XVS1300  też pasuje.
 
 Zerknij : http://www.2wheelpros.com...00-00-part.html
 
 występował równie pod symbolem 2KR-W0041-00-00
 
 http://www.boats.net/part...0041-00-00.html
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bogdan_Ol   
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1999
 Dołączył: 26 Paź 2015
 Posty: 13
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-04-11, 22:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy ktoś może testował czy zestaw naprawczy pompy hamulca od  YAMAHA XVS 125 /250 będzie pasował do XVS 650 ? Uszczelki i pierścień wyglądają bardzo podobnie, a interesują mnie tylko te elementy. Ewentualnie od jakiegoś innego modelu w "ludzkiej" cenie. W serwisie 320 zł obie zażyczyli
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | petermajster   
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2011
 Wiek: 51
 Dołączył: 04 Lis 2010
 Posty: 710
 Skąd: W-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-04-12, 10:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bogdan_Ol, Prawdopodobnie ten zestaw powinien pasować wg. opisów. Zestaw naprawczy pompy hamulca  MSR-224
 Jeśli chcesz pewności na 100% to musisz poczekać bo go zamówiłem i czekam.
 |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-04-12, 15:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | do 1100 zestaw naprawczy ma nr 2KR-25807-00-00 do 650  2KR-25807-00-00  więc jest to ta sama część.
 Musi pasować.
 Natomiast nie mogę znaleźć dla porównania zestawu do XVS 125
   |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bogdan_Ol   
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1999
 Dołączył: 26 Paź 2015
 Posty: 13
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-04-12, 15:46 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | petermajster napisał/a: |  	  | Bogdan_Ol, Prawdopodobnie ten zestaw powinien pasować wg. opisów. Zestaw naprawczy pompy hamulca  MSR-224
 Jeśli chcesz pewności na 100% to musisz poczekać bo go zamówiłem i czekam.
 | 
 
 Dzięki wielkie. Poczekam w takim razie na 100% pewności. Ja załatwiłem sobie możliwość porównania zestawu do XVS 950 jutro sprawdzę organoleptycznie
   
 
 
  	  | witek1965 napisał/a: |  	  | do 1100 zestaw naprawczy ma nr 2KR-25807-00-00 do 650  2KR-25807-00-00  więc jest to ta sama część.
 Musi pasować.
 Natomiast nie mogę znaleźć dla porównania zestawu do XVS 125
   | 
 
 do XVS 125 sporo jest na "alledrogo" ale fizycznie tez tego nie miałem w ręku do porównania.
 
 [ Dodano: 2016-04-16, 00:38 ]
 Zamontowane, przetestowane - działa
     Zestaw naprawczy pompy hamulca od Yamahy XVS 950 pasuje do XVS 650
 nr. art. AB18-1011 zakupiony w Inter Cars cena 68,63 zł. Brakuje tłoczka i podkładki ale te elementy raczej nie ulegają zniszczeniu, pozostałe elementy dokładnie pasują.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | monkton   
  
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 1999
 Wiek: 52
 Dołączył: 11 Mar 2009
 Posty: 575
 Skąd: Irlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-08-11, 10:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | W zeszły piątek straciłem hamulce z przodu , myślałem że złamię klamkę przed krzyżówką. Nie wiem czemu tak się stało . kilka dni wcześńiej wszystko było ok. Nie wiem co jest popsute . Pompę rozebrałem i złożyłem dwa razy , nie wiem już ile płynu przepompowałem i nic się kurna nie dzieje , szczęki też rozebrane wyczyszczone i poskładane . Niby wszystko odpowietrzone . A tłoczki nie chcą się wysuwać . Zamówiłem zestaw naprawczy do pompy chociaż po gumkach nie widać śladu zużycia ale kto wie . Czy ktoś miał problem z pompą i korzystał z Allegrowego zestawu naprawczego ? Jakie efekty ? [img]
  [/img] |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |