YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z odpalaniem 1100
Autor Wiadomość
robnar 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2001
Dołączył: 18 Lis 2015
Posty: 28
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 2015-12-05, 21:48   Problemy z odpalaniem 1100

Witam. Mój Drag 1100 po 2 tyg postoju ma problem ze startem. Czy to normalne?
Podejrzewam problem z paliwem (świece suche). Może ktoś coś wie w tej materii?

Przeniosłem bo tu bardziej pasuje niż w instrukcjach // sagittarius
_________________
Robnar
Ostatnio zmieniony przez sagittarius 2015-12-05, 22:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
koszerny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1748
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 2015-12-06, 00:17   

a kręci normalnie ?
_________________
HONDA ST1300 PAN EUROPEAN 2010
 
 
robnar 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2001
Dołączył: 18 Lis 2015
Posty: 28
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 2015-12-06, 00:26   

Wszystko w najlepszym porządku jest. Aku nówka. Tylko dłuższy postój powoduje ten problem.
_________________
Robnar
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3295
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2015-12-06, 11:30   

Kranik otwarty ?
Terkotanie pompy słychać ?
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
robnar 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2001
Dołączył: 18 Lis 2015
Posty: 28
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 2015-12-06, 18:08   

Kranik otwarty, pompe słychać, rozrusznik kręci równo. I to mnie właśnie zastanawia.
Świece sprawdzałem - suche. Kiedyś były ręczne pompki i to działało. Cóż domniemam kłopoty paliwowe. Tygodniowa przerwa nie powoduje kłopotów z odpaleniem
_________________
Robnar
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3295
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2015-12-06, 19:14   

Włączaj i wyłączaj zapłon aż terkotanie ustanie i spróbuj odpalić.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-06, 20:31   

A może rozrusznik kręci, a nie obraca wału ?
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
robnar 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2001
Dołączył: 18 Lis 2015
Posty: 28
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 2015-12-06, 21:15   

"Merlin" myśle, że to dobra porada. Nie robiłem takiej próby. Jeśli zadziała, to będzie oznaczać nieszczelność pompki? Dobrze myśle?
_________________
Robnar
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3781
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2015-12-08, 10:03   

Przedmuchaj układ paliwowy i filtr. Spotkałem się już z tym w moim motocyklu, po zimie za groma nie chciał zapalić, bo nie dostawał paliwa. Coś utknęło w wężyku albo w filtrze. Po tym zabiegu odpalił od kopa.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
robnar 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2001
Dołączył: 18 Lis 2015
Posty: 28
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 2015-12-14, 21:37   

Witam. Jak narazie po malym postoju uruchomiłem trzykrotnie zapłon i wziął na raz. Czyszczenie układu paliwowego też zrobie, bo bedzie to nieuniknione, a do tego bez zbędnych kosztów. Dzięki za rady.
_________________
Robnar
Ostatnio zmieniony przez Anula 2016-11-28, 23:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2015-12-14, 22:25   

Ustaw kranik w pozycji rezerwa i zawsze bedziesz wiedział kiedy podjechać pod dystrybutor.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
Ostatnio zmieniony przez Anula 2016-11-28, 23:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3295
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2015-12-14, 22:29   

vaaks napisał/a:
Ustaw kranik w pozycji rezerwa i zawsze bedziesz wiedział kiedy podjechać pod dystrybutor.
;d


Jak tak ustawi kranik, to zawsze braknie paliwa w najbardziej nieodpowiednim miejscu, bo wydoi je do zera ;D
W dragu jest sporo czasu na przestawienie kraniku z ON na RES.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
Ostatnio zmieniony przez Anula 2016-11-28, 23:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2015-12-14, 22:46   

Merlin, masz rację, nie to miałem na myśli co napisałem. Miało być ON i jak dojdzie do rezerwy, będzie wiedział że dystrybutor się kłania. :oops:
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
robnar 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2001
Dołączył: 18 Lis 2015
Posty: 28
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 2015-12-14, 23:21   

Koledzy ja wiem, ze jest pozycja ON i RES. Wiecie co jest najgorsze? (a na pewno wiecie), ze akcja-rezerwa prawie zawsze atakuje na rondzie, albo podczas wyprzedzania hehe. Dlatego lubie jezdzic na RES.
_________________
Robnar
Ostatnio zmieniony przez Anula 2016-11-28, 23:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
danek25 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 59
Skąd: zambrów
Wysłany: 2016-02-08, 09:26   

mam to samo a objaw jest naturalny odparuje paliwo i tak się dziej. Włączaj kilka razy zapłon tak by pompa dobiła paliwo i odpalał będzie z pierwszego.
 
 
nunio 



Model: RS1600
Rocznik: 1999
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 185
Skąd: Galicja
Wysłany: 2016-02-08, 15:55   

Moim drugim motocyklem jest Shadow VT1100C z 90 roku... ma taką przypadłość, że po 3-4 tygodniach stania bardzo ciężko pali, żeby nie wiem co! I żadne czyszczenia, regulacje i synchronizacje nie pomogły do dziś... ten typ tak ma i finał.

Mój patent na oszczędzanie akumulatora i rozrusznika jest następujący: mam mały pojemnik Plaka, takiego do czyszczenia deski rozdzielczej w aucie... przed normalnym rozruchem po dłuższej bezczynności zdejmuję filtr powietrza i używam Plaka jako samostartu... po zimie także... i serce nie boli a kable się nie kopcą ;D

Polecam!
_________________
cenzura//Kozak_Barabasz
 
 
Aganishi 


Model: DS 125
Rocznik: 2001
Wiek: 32
Dołączyła: 16 Lut 2016
Posty: 1
Skąd: sieradz
  Wysłany: 2016-02-16, 20:59   PROBLEM Z URUCHOMIENIEM

Czesć, nedawno kupilam ds125, odpaliłam silnik, niestety bylam za bardzo podekscytowana by jechac, że nie rozgrzalam silnika przed ruszeniem. Po paru okrązeniach na podwórku obroty zaczęły malec wiec podkręciłam je ale ze nie było zadnej różnicy podkręciłam je troszke za mocno, że silnik zaczął wyć, więc spanikowalam troche i wyłączyłam silnik, a potem juz mialam problemy z uruchomieniem i nie wiem co mam robic. :cry: POMOCY
 
 
nunio 



Model: RS1600
Rocznik: 1999
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 185
Skąd: Galicja
Wysłany: 2016-02-16, 21:19   

Cóż - zalałaś świece... kto tego przynajmniej raz nie zrobił!?

Podładować akumulator, wykręcić i przeczyścić /przedmuchać/ świece do sucha, sprawdzić iskrę bo czasem zalanie potrafi uszkodzić świecę... można ze dwa razy przekręcić silnikiem bez świec, wkręcić świece, uruchomić normalnie... pierwsze koty za płoty...
_________________
cenzura//Kozak_Barabasz
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3295
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2016-08-15, 11:04   

Nie zakładam nowego tematu.

Ssanie, kilka razy zapłon aż przestało terkotać.
Próba odpalenia i zonk, odpala na sekundę i gaśnie i tak cały czas.
Co to? przeczyścić gaźniki?
Drag tylko "przepalany", nie jeżdżony.
Już ostatnio dziwnie pracował i nie reagował na śrubkę obrotów ale po mocnym nagrzaniu silnika zaczął.
Chyba zacznę od wymiany paliwa (jest w baku od sierpnia zeszłego roku).
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 719
Skąd: ST
Wysłany: 2016-08-20, 07:50   

Merlinie, zlej całe paliwo, szczególnie jeśli dodałeś jakiegoś uszlachetniacza. Potem zalej nowym, przelej kilka razy przez gaźnik i zobacz.
Generalnie obstawiam na czyszczenie gaźników.
Miałem podobne objawy, winny był dodatek do paliwa STP. Wytrącił się na wszystkim z czym miało kontakt.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group