Problemy z odpalaniem 1100 |
Autor |
Wiadomość |
robnar

Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2001
Dołączył: 18 Lis 2015 Posty: 28 Skąd: Solec Kujawski
|
Wysłany: 2015-12-05, 21:48 Problemy z odpalaniem 1100
|
|
|
Witam. Mój Drag 1100 po 2 tyg postoju ma problem ze startem. Czy to normalne?
Podejrzewam problem z paliwem (świece suche). Może ktoś coś wie w tej materii?
Przeniosłem bo tu bardziej pasuje niż w instrukcjach // sagittarius |
_________________ Robnar |
Ostatnio zmieniony przez sagittarius 2015-12-05, 22:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
koszerny


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1748 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 2015-12-06, 00:17
|
|
|
a kręci normalnie ? |
_________________ HONDA ST1300 PAN EUROPEAN 2010
 |
|
|
|
 |
robnar

Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2001
Dołączył: 18 Lis 2015 Posty: 28 Skąd: Solec Kujawski
|
Wysłany: 2015-12-06, 00:26
|
|
|
Wszystko w najlepszym porządku jest. Aku nówka. Tylko dłuższy postój powoduje ten problem. |
_________________ Robnar |
|
|
|
 |
Merlin


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3295 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2015-12-06, 11:30
|
|
|
Kranik otwarty ?
Terkotanie pompy słychać ? |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 |
|
|
|
 |
robnar

Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2001
Dołączył: 18 Lis 2015 Posty: 28 Skąd: Solec Kujawski
|
Wysłany: 2015-12-06, 18:08
|
|
|
Kranik otwarty, pompe słychać, rozrusznik kręci równo. I to mnie właśnie zastanawia.
Świece sprawdzałem - suche. Kiedyś były ręczne pompki i to działało. Cóż domniemam kłopoty paliwowe. Tygodniowa przerwa nie powoduje kłopotów z odpaleniem |
_________________ Robnar |
|
|
|
 |
Merlin


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3295 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2015-12-06, 19:14
|
|
|
Włączaj i wyłączaj zapłon aż terkotanie ustanie i spróbuj odpalić. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-12-06, 20:31
|
|
|
A może rozrusznik kręci, a nie obraca wału ? |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
robnar

Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2001
Dołączył: 18 Lis 2015 Posty: 28 Skąd: Solec Kujawski
|
Wysłany: 2015-12-06, 21:15
|
|
|
"Merlin" myśle, że to dobra porada. Nie robiłem takiej próby. Jeśli zadziała, to będzie oznaczać nieszczelność pompki? Dobrze myśle? |
_________________ Robnar |
|
|
|
 |
jaro


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3781 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2015-12-08, 10:03
|
|
|
Przedmuchaj układ paliwowy i filtr. Spotkałem się już z tym w moim motocyklu, po zimie za groma nie chciał zapalić, bo nie dostawał paliwa. Coś utknęło w wężyku albo w filtrze. Po tym zabiegu odpalił od kopa. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 |
|
|
|
 |
robnar

Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2001
Dołączył: 18 Lis 2015 Posty: 28 Skąd: Solec Kujawski
|
Wysłany: 2015-12-14, 21:37
|
|
|
Witam. Jak narazie po malym postoju uruchomiłem trzykrotnie zapłon i wziął na raz. Czyszczenie układu paliwowego też zrobie, bo bedzie to nieuniknione, a do tego bez zbędnych kosztów. Dzięki za rady. |
_________________ Robnar |
Ostatnio zmieniony przez Anula 2016-11-28, 23:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
vaaks


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2579 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2015-12-14, 22:25
|
|
|
Ustaw kranik w pozycji rezerwa i zawsze bedziesz wiedział kiedy podjechać pod dystrybutor. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
Ostatnio zmieniony przez Anula 2016-11-28, 23:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Merlin


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3295 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2015-12-14, 22:29
|
|
|
vaaks napisał/a: | Ustaw kranik w pozycji rezerwa i zawsze bedziesz wiedział kiedy podjechać pod dystrybutor.
|
Jak tak ustawi kranik, to zawsze braknie paliwa w najbardziej nieodpowiednim miejscu, bo wydoi je do zera
W dragu jest sporo czasu na przestawienie kraniku z ON na RES. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 |
Ostatnio zmieniony przez Anula 2016-11-28, 23:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
vaaks


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2579 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2015-12-14, 22:46
|
|
|
Merlin, masz rację, nie to miałem na myśli co napisałem. Miało być ON i jak dojdzie do rezerwy, będzie wiedział że dystrybutor się kłania. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
 |
robnar

Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2001
Dołączył: 18 Lis 2015 Posty: 28 Skąd: Solec Kujawski
|
Wysłany: 2015-12-14, 23:21
|
|
|
Koledzy ja wiem, ze jest pozycja ON i RES. Wiecie co jest najgorsze? (a na pewno wiecie), ze akcja-rezerwa prawie zawsze atakuje na rondzie, albo podczas wyprzedzania hehe. Dlatego lubie jezdzic na RES. |
_________________ Robnar |
Ostatnio zmieniony przez Anula 2016-11-28, 23:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
danek25

Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2015 Posty: 59 Skąd: zambrów
|
Wysłany: 2016-02-08, 09:26
|
|
|
mam to samo a objaw jest naturalny odparuje paliwo i tak się dziej. Włączaj kilka razy zapłon tak by pompa dobiła paliwo i odpalał będzie z pierwszego. |
|
|
|
 |
nunio


Model: RS1600
Rocznik: 1999
Dołączył: 05 Lut 2016 Posty: 185 Skąd: Galicja
|
Wysłany: 2016-02-08, 15:55
|
|
|
Moim drugim motocyklem jest Shadow VT1100C z 90 roku... ma taką przypadłość, że po 3-4 tygodniach stania bardzo ciężko pali, żeby nie wiem co! I żadne czyszczenia, regulacje i synchronizacje nie pomogły do dziś... ten typ tak ma i finał.
Mój patent na oszczędzanie akumulatora i rozrusznika jest następujący: mam mały pojemnik Plaka, takiego do czyszczenia deski rozdzielczej w aucie... przed normalnym rozruchem po dłuższej bezczynności zdejmuję filtr powietrza i używam Plaka jako samostartu... po zimie także... i serce nie boli a kable się nie kopcą
Polecam! |
_________________ cenzura//Kozak_Barabasz |
|
|
|
 |
Aganishi

Model: DS 125
Rocznik: 2001
Wiek: 32 Dołączyła: 16 Lut 2016 Posty: 1 Skąd: sieradz
|
Wysłany: 2016-02-16, 20:59 PROBLEM Z URUCHOMIENIEM
|
|
|
Czesć, nedawno kupilam ds125, odpaliłam silnik, niestety bylam za bardzo podekscytowana by jechac, że nie rozgrzalam silnika przed ruszeniem. Po paru okrązeniach na podwórku obroty zaczęły malec wiec podkręciłam je ale ze nie było zadnej różnicy podkręciłam je troszke za mocno, że silnik zaczął wyć, więc spanikowalam troche i wyłączyłam silnik, a potem juz mialam problemy z uruchomieniem i nie wiem co mam robic. POMOCY
|
|
|
|
 |
nunio


Model: RS1600
Rocznik: 1999
Dołączył: 05 Lut 2016 Posty: 185 Skąd: Galicja
|
Wysłany: 2016-02-16, 21:19
|
|
|
Cóż - zalałaś świece... kto tego przynajmniej raz nie zrobił!?
Podładować akumulator, wykręcić i przeczyścić /przedmuchać/ świece do sucha, sprawdzić iskrę bo czasem zalanie potrafi uszkodzić świecę... można ze dwa razy przekręcić silnikiem bez świec, wkręcić świece, uruchomić normalnie... pierwsze koty za płoty... |
_________________ cenzura//Kozak_Barabasz |
|
|
|
 |
Merlin


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3295 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2016-08-15, 11:04
|
|
|
Nie zakładam nowego tematu.
Ssanie, kilka razy zapłon aż przestało terkotać.
Próba odpalenia i zonk, odpala na sekundę i gaśnie i tak cały czas.
Co to? przeczyścić gaźniki?
Drag tylko "przepalany", nie jeżdżony.
Już ostatnio dziwnie pracował i nie reagował na śrubkę obrotów ale po mocnym nagrzaniu silnika zaczął.
Chyba zacznę od wymiany paliwa (jest w baku od sierpnia zeszłego roku). |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 |
|
|
|
 |
miodzik


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 45 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 719 Skąd: ST
|
Wysłany: 2016-08-20, 07:50
|
|
|
Merlinie, zlej całe paliwo, szczególnie jeśli dodałeś jakiegoś uszlachetniacza. Potem zalej nowym, przelej kilka razy przez gaźnik i zobacz.
Generalnie obstawiam na czyszczenie gaźników.
Miałem podobne objawy, winny był dodatek do paliwa STP. Wytrącił się na wszystkim z czym miało kontakt. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 |
|
|
|
 |
|