xvs 650 pali 11 litrów |
Autor |
Wiadomość |
Piotruś Pan


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 65 Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 447 Skąd: Żabia Wola
|
Wysłany: 2015-10-23, 16:48
|
|
|
Zacznij od gaźnika trzeba go wyjąć i zobaczyć co jest w środku ...... |
_________________ Mam marzenia i będę je realizował. |
|
|
|
 |
monkton


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2015-10-23, 16:55
|
|
|
Wymień filtr powietrza. |
|
|
|
 |
gai-jin


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 50 Dołączył: 07 Gru 2015 Posty: 864 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2015-10-23, 17:26
|
|
|
to tankując go do pełna ile jesteś w stanie przejechać ?
jakie jest wskazanie na liczniku |
_________________ to nie ludzie są źli ,to karma wraca i kopie cię w .... następnym razem zastanów się trzy razy zanim coś zrobisz a później powiesz . |
|
|
|
 |
arkady007

Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 53 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-10-23, 19:50
|
|
|
Kolego weź jeszcze podjedź sobie do pierwszej lepszej stacji diagnostycznej, żeby Ci sprawdzili skład spalin. Jeśli faktycznie nie ma błędu w Twoim liczeniu to skład spalin powinien być max na czerwono (mieszanka bardzo bogata).
Jak będzie ciepły dzień sprawdź sobie ten swój przebieg czy masz w milach czy w km - najprościej jest na drodze poza miastem - odległości miedzy słupkami drogowymi są 100 m a jak są opisane to masz tam km drogi i metry (duża cyfra metryx100), wyzeruj dzienny i przejedź od 0 do 9 + 1 słupek i musi Ci wskazać 1 km jak nie - masz w milach.
Mój XVS 1300 spalił przy okładaniu max 7,5 l (więcej mi się nie udało) więc ten rezultat powala z nóg. Jak masz gaźniki i jesteś pewny braku wycieków - regulacja Cię kolego czeka bo inaczej zbankrutujesz (chyba że chcesz Ojczyznę uratować akcyzą ). |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2015-10-23, 19:51
|
|
|
nie róbcie z człowieka idioty. Skoro napisał, że nie pomylił się z przebiegiem to chyba wie co pisze.
80% naszych motocykli pochodzi zza wielkiej wody i jakoś nikt nie ma problemu z przeliczeniem mil na km. Dlaczego w tym przypadku miałoby być inaczej.
Proponuję oddać motocykl w dobre ręce, kto sprawdzi cały układ zasilania, poczynając od filtra powietrza, a kończąc na rozebraniu gaźnika w drobny mak, wyczyszczeniu ustawieniu składu mieszanki ( zaraz się zacznie, że są zaplombowane śruby regulacyjne i nie da się ), sprawdzeniu szczelności układu itd. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-23, 21:59
|
|
|
witek1965,
Nawet gdyby się pomylił z obliczeniami to i tak wyjdzie absurdalne spalanie, dlatego pisałem, że gdzieś musi gubić benzynę.
Co do membran to 500 pln to i tak tanio niestety |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
griswald


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 45 Dołączył: 16 Paź 2014 Posty: 62 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 2015-10-24, 01:40
|
|
|
Jeżeli filtr powietrza się zabrudzi czy nawet czymś zapcha to zużycie paliwa także wzrośnie ale nie o tyle a przy okazji motocykl znacznie straci moc więc to napewno zauważyłbyś. Jak chcesz sprawdzić czy to membrany to odpal motocykl i przechylaj go raz na prawą raz na lewą stronę, jeśli obroty będą spadać lub wzrastać to winne są membrany. Podobne objawy przy przechylaniu motocykla mogą też dawać zawieszające się pływaki ale wtedy paliwo wylewałoby się rurkami spustowymi a to zauważyłbyś po kroplach benzyny lub chociażby po zapachu.
P.S Virago , o którym pisałem potrafiło spokojnie spalić te 12 litrów przy okazji strzelając z tłumików ( nie podczas hamowania silnikiem tylko przy rozpędzaniu go) |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-24, 07:07
|
|
|
griswald, zakładam, że jeśli motocykl był u mechanika na regulacji i wymianie oleju, to filtr powietrza też był wymieniany, a przynajmniej sprawdzany. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
pawelg27

Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 22 Paź 2015 Posty: 7 Skąd: Kościelec
|
Wysłany: 2015-10-24, 17:22
|
|
|
filtry były wymieniane gaznik podobno po remoncie jakieś uszczelki wymieniał i owiedział że w najbliższym czasie do wyminy pujdą krućce bo są popękane ale nie na wylot i jeszcze można na nich jezdzić.za chwilkę pujdę przechylać moto i sprawdzę czy zmienia obroty. |
|
|
|
 |
ADi


Model: SYMPATYK
Wiek: 59 Dołączył: 20 Mar 2013 Posty: 988 Skąd: FNW/CBY
|
Wysłany: 2015-10-24, 17:30
|
|
|
pawelg27, za chwilę, to Ciebie Anula dopadnie |
_________________ - R 1250R '22
- CB 650R '23 |
|
|
|
 |
pawelg27

Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 22 Paź 2015 Posty: 7 Skąd: Kościelec
|
Wysłany: 2015-10-24, 18:39
|
|
|
Nie zmienia obrotów |
|
|
|
 |
soft


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2015-10-24, 18:54
|
|
|
Może masz dyszę za dużą założoną, lub iglicę za wysoko podniesioną. Chyba że ssanie jest uszkodzone i motocykl pracuje ciągle na ssaniu - wtedy to by potwierdzało takie spalanie. |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
 |
pawelg27

Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 22 Paź 2015 Posty: 7 Skąd: Kościelec
|
Wysłany: 2015-10-24, 22:57
|
|
|
i już chyba po problemie-dysze.
[ Dodano: 2015-10-24, 22:58 ]
Dziękuję wszystkim za pomoc |
|
|
|
 |
kacmar


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 1998 Skąd: SZ
|
Wysłany: 2015-10-24, 23:00
|
|
|
To teraz test na trasie |
_________________ Pozdrawiam Mirek
 |
|
|
|
 |
pyra


Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5391 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2015-10-25, 07:28
|
|
|
pawelg27, jak już nie będzie "chyba" , tylko "na pewno" - napisz co faktycznie było problemem, i jakie masz spalanie, to sie może jeszcze komuś przydać. |
Ostatnio zmieniony przez pyra 2015-10-25, 09:02, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-25, 08:50
|
|
|
pawelg27 napisał/a: | i już chyba po problemie-dysze.
[ Dodano: 2015-10-24, 22:58 ]
Dziękuję wszystkim za pomoc |
Co z tymi dyszami ? |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
|