YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
xvs 650 pali 11 litrów
Autor Wiadomość
Piotruś Pan 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 65
Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 447
Skąd: Żabia Wola
Wysłany: 2015-10-23, 16:48   

Zacznij od gaźnika trzeba go wyjąć i zobaczyć co jest w środku ...... ;D
_________________
Mam marzenia i będę je realizował.
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2015-10-23, 16:55   

Wymień filtr powietrza.
 
 
gai-jin 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 50
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 864
Skąd: Krakow
Wysłany: 2015-10-23, 17:26   

to tankując go do pełna ile jesteś w stanie przejechać ?
jakie jest wskazanie na liczniku ??
_________________
to nie ludzie są źli ,to karma wraca i kopie cię w .... następnym razem zastanów się trzy razy zanim coś zrobisz a później powiesz .
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 53
Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-23, 19:50   

Kolego weź jeszcze podjedź sobie do pierwszej lepszej stacji diagnostycznej, żeby Ci sprawdzili skład spalin. Jeśli faktycznie nie ma błędu w Twoim liczeniu to skład spalin powinien być max na czerwono (mieszanka bardzo bogata).
Jak będzie ciepły dzień sprawdź sobie ten swój przebieg czy masz w milach czy w km - najprościej jest na drodze poza miastem - odległości miedzy słupkami drogowymi są 100 m a jak są opisane to masz tam km drogi i metry (duża cyfra metryx100), wyzeruj dzienny i przejedź od 0 do 9 + 1 słupek i musi Ci wskazać 1 km jak nie - masz w milach.
Mój XVS 1300 spalił przy okładaniu max 7,5 l (więcej mi się nie udało) więc ten rezultat powala z nóg. Jak masz gaźniki i jesteś pewny braku wycieków - regulacja Cię kolego czeka bo inaczej zbankrutujesz (chyba że chcesz Ojczyznę uratować akcyzą ;D ).
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-10-23, 19:51   

nie róbcie z człowieka idioty. Skoro napisał, że nie pomylił się z przebiegiem to chyba wie co pisze.
80% naszych motocykli pochodzi zza wielkiej wody i jakoś nikt nie ma problemu z przeliczeniem mil na km. Dlaczego w tym przypadku miałoby być inaczej. :nie_wiem:

Proponuję oddać motocykl w dobre ręce, kto sprawdzi cały układ zasilania, poczynając od filtra powietrza, a kończąc na rozebraniu gaźnika w drobny mak, wyczyszczeniu ustawieniu składu mieszanki ( zaraz się zacznie, że są zaplombowane śruby regulacyjne i nie da się ), sprawdzeniu szczelności układu itd.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-23, 21:59   

witek1965,

Nawet gdyby się pomylił z obliczeniami to i tak wyjdzie absurdalne spalanie, dlatego pisałem, że gdzieś musi gubić benzynę.

Co do membran to 500 pln to i tak tanio niestety :(
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
griswald 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 45
Dołączył: 16 Paź 2014
Posty: 62
Skąd: Kępno
Wysłany: 2015-10-24, 01:40   

Jeżeli filtr powietrza się zabrudzi czy nawet czymś zapcha to zużycie paliwa także wzrośnie ale nie o tyle a przy okazji motocykl znacznie straci moc więc to napewno zauważyłbyś. Jak chcesz sprawdzić czy to membrany to odpal motocykl i przechylaj go raz na prawą raz na lewą stronę, jeśli obroty będą spadać lub wzrastać to winne są membrany. Podobne objawy przy przechylaniu motocykla mogą też dawać zawieszające się pływaki ale wtedy paliwo wylewałoby się rurkami spustowymi a to zauważyłbyś po kroplach benzyny lub chociażby po zapachu.

P.S Virago , o którym pisałem potrafiło spokojnie spalić te 12 litrów przy okazji strzelając z tłumików ( nie podczas hamowania silnikiem tylko przy rozpędzaniu go)
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-24, 07:07   

griswald, zakładam, że jeśli motocykl był u mechanika na regulacji i wymianie oleju, to filtr powietrza też był wymieniany, a przynajmniej sprawdzany.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
pawelg27 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 7
Skąd: Kościelec
Wysłany: 2015-10-24, 17:22   

filtry były wymieniane gaznik podobno po remoncie jakieś uszczelki wymieniał i owiedział że w najbliższym czasie do wyminy pujdą krućce bo są popękane ale nie na wylot i jeszcze można na nich jezdzić.za chwilkę pujdę przechylać moto i sprawdzę czy zmienia obroty.
 
 
ADi 



Model: SYMPATYK
Wiek: 59
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 988
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2015-10-24, 17:30   

pawelg27, za chwilę, to Ciebie Anula dopadnie ;)
_________________
- R 1250R '22
- CB 650R '23
 
 
pawelg27 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 7
Skąd: Kościelec
Wysłany: 2015-10-24, 18:39   

Nie zmienia obrotów
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2015-10-24, 18:54   

Może masz dyszę za dużą założoną, lub iglicę za wysoko podniesioną. Chyba że ssanie jest uszkodzone i motocykl pracuje ciągle na ssaniu - wtedy to by potwierdzało takie spalanie.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
pawelg27 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 7
Skąd: Kościelec
Wysłany: 2015-10-24, 22:57   

i już chyba po problemie-dysze.

[ Dodano: 2015-10-24, 22:58 ]
Dziękuję wszystkim za pomoc
 
 
kacmar 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 1998
Skąd: SZ
Wysłany: 2015-10-24, 23:00   

To teraz test na trasie :)
_________________
Pozdrawiam Mirek

 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5391
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2015-10-25, 07:28   

pawelg27, jak już nie będzie "chyba" , tylko "na pewno" - napisz co faktycznie było problemem, i jakie masz spalanie, to sie może jeszcze komuś przydać.
Ostatnio zmieniony przez pyra 2015-10-25, 09:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-25, 08:50   

pawelg27 napisał/a:
i już chyba po problemie-dysze.

[ Dodano: 2015-10-24, 22:58 ]
Dziękuję wszystkim za pomoc



Co z tymi dyszami ?
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group