YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Huczenie i niewielki wyciek oleju
Autor Wiadomość
dawid986 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Dołączył: 05 Sie 2014
Posty: 6
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-01-20, 10:37   Huczenie i niewielki wyciek oleju

Witam, mam mały problem, pod koniec poprzedniego sezonu zauważyłem w moim Dragu 650 huczenie, które narasta wraz ze zwiększaniem prędkości, z czasem huczenie robiło sie coraz donioślejsze, nie jest to uciążliwe żeby nie dało sie jechać, ale mnie denerwuje i chce sie tego pozbyć.
Szukałem wycieków ale tylko podczas cało nocnego postoju udało mi sie zauważyć lekki wyciek oleju z lewej strony.
Wiecie może jak sobie z tym poradzić?
Pozdro
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1723
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2015-01-20, 11:38   

ale te huczenie to masz z silnika czy dyfra
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
dawid986 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Dołączył: 05 Sie 2014
Posty: 6
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-01-20, 12:15   

Raczej z dyfra, hałas wrasta wraz ze wzrostem predkośći niezależnie od obr silnika.
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1723
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2015-01-20, 14:02   

jeśli chodzi o dyfer to postawił bym na łożyska, poczytaj tu http://www.yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=450
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2015-01-20, 15:12   

Wrzuć fotę wycieku!
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-01-20, 15:25   

a kolega ma w ogóle olej w przekładni (dyfrze) ? . Bo od tego wypadałoby zacząć poszukiwania. Jeżeli jest, to jak wygląda ? Powinien być czysty.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
dawid986 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Dołączył: 05 Sie 2014
Posty: 6
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-01-21, 10:05   

Dyfra jeszcze nie rozkrecałem, wyciek można by rzec ze sie skończył, podczas zimowania nie było śladów wycieku, a sam wyciek był pod miejscem łączenia wału ze skrzynią a nie pod kołem.
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 3
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4928
Skąd: Poznań, moje Miasto.
Wysłany: 2015-01-21, 10:40   

Zobacz jeszcze jak wygląda uszczelka na wale dyfa. Jeśli jest "zmęczona", w konsekwencji możesz liczyć na wpadki związane z wymianą talerzy lub całości dyfra. Temat już był tutaj wałkowany, jest możliwość zamiany z innego modelu, za stosunkowo niewielkie pieniądze.
_________________
Moderator na emeryturze. Emeryt nie musi, emeryt może!

:dziadek: :czoper: :pokooj:

Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".

___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-01-21, 13:15   

dawid986, nadal nie napisałeś, czy masz w dyfrze olej. Nie trzeba go rozkręcać, żeby to sprawdzić.
1janbo, może nie jest aż tak źle. No,ale jeżeli dostawała się woda, a wielowypusty wału i wałka oraz tulei nie były smarowane, to może być "bieda".
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
dawid986 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Dołączył: 05 Sie 2014
Posty: 6
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-01-21, 13:36   

Odbyłem dzisiaj mały test drive i muszę was przeprosić za błąd, huczenie występuje ale jest w pełni zależne od obr silnika. Rozpędziłem sie do ok 50-60km/h i wcisnąłem klamkę sprzęgła, z malejącymi obr silnika huczenie ustawało mimo ze Drag nadal miał ze 50km/h na zegarku. Skoro jesteśmy przy dyfrze to jak sprawdzić jego poziom, nie robiłem tego jeszcze i średnio sie w tym orientuje.
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2015-01-21, 14:31   

Jeśli chodzi o poziom oleju, to odkręcasz śrubę w górnej części, z tego co pamiętam chyba na "17", powinno być 2 mm poniżej wlewu. Z drugiej strony jak nie masz pewności co tam jest i ile, odkręć śrubę dolną spuść to co masz. Zakręć ją, i górnym otworem wlej 200 ml (o ile dobrze pamiętam, jeśli nie proszę mnie poprawić) oleju przekładniowego 80W90.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-01-21, 15:07   

artek, dobrze prawisz.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group