Gasnie silnik |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 11 Cze 2014 Posty: 27 Skąd: SCI
|
Wysłany: 2015-01-09, 19:14 Gasnie silnik
|
|
|
Witam.
Napisze krótko: Jak silnik się zagrzeje to przy dodawaniu krótko gazu i zaraz cofajać manetke i z powrotem dodając - moto gasnie. Nie dzieje się to za kazdym razem. Miałem to już pod koniec sezonu jadąc i wysprzęglając gasł silnik. Odpala bez problemu. Wymieniłem świece na irydowe; regulacja zaworów, myślałem że może to pomoże, ale jednak dzisiaj jak go zagrzałem do ok 60-70 st. przy delikatnej przegazówce moto zgasło.
Moze ktoś miał taką przypadłość? |
_________________ luk1969 |
|
|
|
 |
teper

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2013
Wiek: 54 Dołączył: 17 Sie 2013 Posty: 790 Skąd: Pacew
|
Wysłany: 2015-01-09, 20:23
|
|
|
po mojemu to coś z zapłonem ale pewności nie ma |
_________________ If you want to be happy
for a day, drink
If you want to be happy
for a year, marry
If you want to be happy
for a lifetime, ride a motorcycle |
|
|
|
 |
tqmeh


Model: MS1300
Rocznik: 2018
Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 1261 Skąd: Liberec
|
Wysłany: 2015-01-09, 20:25
|
|
|
Nie masz za niskich wolnych obrotów? |
_________________ Pozdrawiam Tomek
http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo |
|
|
|
 |
griswald


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 45 Dołączył: 16 Paź 2014 Posty: 62 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 2015-01-09, 20:54
|
|
|
Ja stawiam na membrany, kolega miał podobnie w Virago 535, tylko , że u niego przy okazji strzelał w tłumik i palił jak czołg. |
Ostatnio zmieniony przez griswald 2015-01-09, 20:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Łukasz


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 11 Cze 2014 Posty: 27 Skąd: SCI
|
Wysłany: 2015-01-09, 20:54
|
|
|
No własnie podniosłem obroty. Tak jeszcze myślę, czy synchronizacja gaźników by nie pomogła?
[ Dodano: 2015-01-09, 20:56 ]
griswald napisał/a: | Ja stawiam na membrany, kolega miał podobnie w Virago 535, tylko , że u niego przy okazji strzelał w tłumik i palił jak czołg. |
Możesz mieć rację z tymi membranami. Mi nie strzela i pali na dotyk. |
_________________ luk1969 |
Ostatnio zmieniony przez Łukasz 2015-01-09, 20:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
griswald


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 45 Dołączył: 16 Paź 2014 Posty: 62 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 2015-01-09, 20:57
|
|
|
Spróbuj jeszcze wyjąc na trochę filtr powietrza jak będzie się zachowywał, przy bardzo zabrudzonym też tak moze się dziać
Z tym ,,palił jak czołg" chodziło mi o to, że prawie 12 litrów |
Ostatnio zmieniony przez griswald 2015-01-09, 21:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Łukasz


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 11 Cze 2014 Posty: 27 Skąd: SCI
|
Wysłany: 2015-01-09, 20:58
|
|
|
Filtr wymieniony na nowy. |
_________________ luk1969 |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-09, 21:07
|
|
|
Wyczyść gaźniki na początek sezonu. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
griswald


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 45 Dołączył: 16 Paź 2014 Posty: 62 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 2015-01-09, 21:15
|
|
|
No z tym nowym to też różnie bywa. Miałem kiedys klasyka Honda CM 400 T. Przez ,, nowy filtr " wogóle nie mogłem z silnikiem dojść do ładu. Regulacje zaworów, czyszczenie i regulacja gaźników, składam wszystko do kupy, jadę a moto słaby aż strach. No to na nowo regulacja, składanie i znów to samo . Za trzecim razem przejażdzka na niekompletnym sprzęcie i wszystko idzie jak ta lala. Złożyłem wszystko i znowu muł Zdemontowałem do poprzedniego stanu i znów idzie jak należy. Dopiero wtedy przyjrzałem się mojemu ,,nowemu " filtrowi a tam co ? Fabryczna wada, felernie wykonany i po wewnętrznej stronie zalany jakby rozpuszczoną uszczelką i wogóle nie przepuszcza powietrza. Założyłem stary i wszystko wróciło do normy, odzyskał siły i spalanie wróciło do normy |
|
|
|
 |
Łukasz


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 11 Cze 2014 Posty: 27 Skąd: SCI
|
Wysłany: 2015-01-09, 21:18
|
|
|
Tylko,że ja z mocą nie mam problemu, spalanie też mam dobre. ogólnie wszystko jest ok, jedyny problem,to taki jak wczesniej opisałem, przy wysprzęglaniu (zmianie biegów) czasami gasnie.
[ Dodano: 2015-01-09, 21:21 ]
remol71 napisał/a: | Wyczyść gaźniki na początek sezonu. |
No i tak zrobię. Dziękuję.
[ Dodano: 2015-01-09, 21:22 ]
No chyba,że są jeszcze jakieś sugestie? |
_________________ luk1969 |
|
|
|
 |
griswald


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 45 Dołączył: 16 Paź 2014 Posty: 62 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 2015-01-09, 21:37
|
|
|
1. Membrany
2. Filtr powietrza lub jakiś dolot doprowadzający powietrze
3. Pływak, gdy się zawiesi może zalewać silnik zwłaszcza na rozgrzanym dlatego przygasa. Aby to sprawdzić należy odpalony motocykl przechylić w jedną a później w drugą stronę i zobaczyć, czy obroty się nie zmieniają, jeśli nie to pływaki ok.
To są moje typy. |
|
|
|
 |
Łukasz


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 11 Cze 2014 Posty: 27 Skąd: SCI
|
Wysłany: 2015-01-10, 06:25
|
|
|
pkt. 2 i 3 sprawdzony, zostały membrany.
Dzięki za pomoc. |
_________________ luk1969 |
|
|
|
 |
wemar

Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013 Posty: 1133 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-01-10, 10:32 Re: Gasnie silnik
|
|
|
Łukasz napisał/a: | Napisze krótko: Jak silnik się zagrzeje to przy dodawaniu krótko gazu i zaraz cofajać manetke i z powrotem dodając - moto gasnie. |
W krótkim czasie dwa razy dolewasz paliwa z pompki przyspieszacza. Możesz mieć zbyt bogato ustawiony gaźnik(i) lub zbyt duży wydatek na pompie przyspieszacza. |
_________________ Jeżdżę, ... bo lubię. |
|
|
|
 |
Łukasz


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 11 Cze 2014 Posty: 27 Skąd: SCI
|
Wysłany: 2015-01-10, 10:56
|
|
|
dzięki za porady. |
_________________ luk1969 |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-10, 12:27
|
|
|
wemar napisał/a: | dolewasz paliwa z pompki przyspieszacza |
Nie ten typ gaźnika. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
wemar

Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013 Posty: 1133 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-01-10, 13:36
|
|
|
DS1100 ma gaźniki bez pompki wzbogacającej? To sorki za mącenie w temacie. |
_________________ Jeżdżę, ... bo lubię. |
|
|
|
 |
|