YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Gasnie silnik
Autor Wiadomość
Łukasz 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 27
Skąd: SCI
Wysłany: 2015-01-09, 19:14   Gasnie silnik

Witam.
Napisze krótko: Jak silnik się zagrzeje to przy dodawaniu krótko gazu i zaraz cofajać manetke i z powrotem dodając - moto gasnie. Nie dzieje się to za kazdym razem. Miałem to już pod koniec sezonu jadąc i wysprzęglając gasł silnik. Odpala bez problemu. Wymieniłem świece na irydowe; regulacja zaworów, myślałem że może to pomoże, ale jednak dzisiaj jak go zagrzałem do ok 60-70 st. przy delikatnej przegazówce moto zgasło.
Moze ktoś miał taką przypadłość?
_________________
luk1969
 
 
teper 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2013
Wiek: 54
Dołączył: 17 Sie 2013
Posty: 790
Skąd: Pacew
Wysłany: 2015-01-09, 20:23   

po mojemu to coś z zapłonem ale pewności nie ma :nie_wiem:
_________________
If you want to be happy
for a day, drink
If you want to be happy
for a year, marry
If you want to be happy
for a lifetime, ride a motorcycle
 
 
tqmeh 



Model: MS1300
Rocznik: 2018
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 1261
Skąd: Liberec
Wysłany: 2015-01-09, 20:25   

Nie masz za niskich wolnych obrotów?
_________________
Pozdrawiam Tomek





http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo
 
 
griswald 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 45
Dołączył: 16 Paź 2014
Posty: 62
Skąd: Kępno
Wysłany: 2015-01-09, 20:54   

Ja stawiam na membrany, kolega miał podobnie w Virago 535, tylko , że u niego przy okazji strzelał w tłumik i palił jak czołg.
Ostatnio zmieniony przez griswald 2015-01-09, 20:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Łukasz 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 27
Skąd: SCI
Wysłany: 2015-01-09, 20:54   

No własnie podniosłem obroty. Tak jeszcze myślę, czy synchronizacja gaźników by nie pomogła?

[ Dodano: 2015-01-09, 20:56 ]
griswald napisał/a:
Ja stawiam na membrany, kolega miał podobnie w Virago 535, tylko , że u niego przy okazji strzelał w tłumik i palił jak czołg.



Możesz mieć rację z tymi membranami. Mi nie strzela i pali na dotyk.
_________________
luk1969
Ostatnio zmieniony przez Łukasz 2015-01-09, 20:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
griswald 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 45
Dołączył: 16 Paź 2014
Posty: 62
Skąd: Kępno
Wysłany: 2015-01-09, 20:57   

Spróbuj jeszcze wyjąc na trochę filtr powietrza jak będzie się zachowywał, przy bardzo zabrudzonym też tak moze się dziać

Z tym ,,palił jak czołg" chodziło mi o to, że prawie 12 litrów
Ostatnio zmieniony przez griswald 2015-01-09, 21:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Łukasz 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 27
Skąd: SCI
Wysłany: 2015-01-09, 20:58   

Filtr wymieniony na nowy.
_________________
luk1969
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-09, 21:07   

Wyczyść gaźniki na początek sezonu.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
griswald 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 45
Dołączył: 16 Paź 2014
Posty: 62
Skąd: Kępno
Wysłany: 2015-01-09, 21:15   

No z tym nowym to też różnie bywa. Miałem kiedys klasyka Honda CM 400 T. Przez ,, nowy filtr " wogóle nie mogłem z silnikiem dojść do ładu. Regulacje zaworów, czyszczenie i regulacja gaźników, składam wszystko do kupy, jadę a moto słaby aż strach. No to na nowo regulacja, składanie i znów to samo :beczy: . Za trzecim razem przejażdzka na niekompletnym sprzęcie i wszystko idzie jak ta lala. Złożyłem wszystko i znowu muł :ryczy: Zdemontowałem do poprzedniego stanu i znów idzie jak należy. Dopiero wtedy przyjrzałem się mojemu ,,nowemu " filtrowi a tam co ? Fabryczna wada, felernie wykonany i po wewnętrznej stronie zalany jakby rozpuszczoną uszczelką i wogóle nie przepuszcza powietrza. Założyłem stary i wszystko wróciło do normy, odzyskał siły i spalanie wróciło do normy :brawo:
 
 
Łukasz 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 27
Skąd: SCI
Wysłany: 2015-01-09, 21:18   

Tylko,że ja z mocą nie mam problemu, spalanie też mam dobre. ogólnie wszystko jest ok, jedyny problem,to taki jak wczesniej opisałem, przy wysprzęglaniu (zmianie biegów) czasami gasnie.

[ Dodano: 2015-01-09, 21:21 ]
remol71 napisał/a:
Wyczyść gaźniki na początek sezonu.


No i tak zrobię. Dziękuję.

[ Dodano: 2015-01-09, 21:22 ]
No chyba,że są jeszcze jakieś sugestie?
_________________
luk1969
 
 
griswald 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 45
Dołączył: 16 Paź 2014
Posty: 62
Skąd: Kępno
Wysłany: 2015-01-09, 21:37   

1. Membrany
2. Filtr powietrza lub jakiś dolot doprowadzający powietrze
3. Pływak, gdy się zawiesi może zalewać silnik zwłaszcza na rozgrzanym dlatego przygasa. Aby to sprawdzić należy odpalony motocykl przechylić w jedną a później w drugą stronę i zobaczyć, czy obroty się nie zmieniają, jeśli nie to pływaki ok.
To są moje typy.
 
 
Łukasz 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 27
Skąd: SCI
Wysłany: 2015-01-10, 06:25   

pkt. 2 i 3 sprawdzony, zostały membrany.
Dzięki za pomoc.
_________________
luk1969
 
 
wemar 


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 1133
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-01-10, 10:32   Re: Gasnie silnik

Łukasz napisał/a:
Napisze krótko: Jak silnik się zagrzeje to przy dodawaniu krótko gazu i zaraz cofajać manetke i z powrotem dodając - moto gasnie.

W krótkim czasie dwa razy dolewasz paliwa z pompki przyspieszacza. Możesz mieć zbyt bogato ustawiony gaźnik(i) lub zbyt duży wydatek na pompie przyspieszacza.
_________________
Jeżdżę, ... bo lubię.
 
 
Łukasz 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 27
Skąd: SCI
Wysłany: 2015-01-10, 10:56   

dzięki za porady.
_________________
luk1969
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-10, 12:27   

wemar napisał/a:
dolewasz paliwa z pompki przyspieszacza


Nie ten typ gaźnika.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
wemar 


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 1133
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-01-10, 13:36   

DS1100 ma gaźniki bez pompki wzbogacającej? To sorki za mącenie w temacie.
_________________
Jeżdżę, ... bo lubię.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group