|
Tylne kolo |
Autor |
Wiadomość |
Falcon69
Rocznik: 2003
Wiek: 54 Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 10 Skąd: Stockholm
|
Wysłany: 2009-09-21, 19:30 Tylne kolo
|
|
|
Panowie proszę o pomoc bo nie ma co ukrywać na nie wszystkich rzeczach musimy sie znać. Dzisiaj złapałem gumę w tylnym kole i powietrze schodzi mi kolo wentyla.Bardzo proszę o informacje czy jest to opona dętkowa czy bez dętkowa.jest to rocznik 2003.jeszcze jedno pytanko:czy jestem w stanie sam odkręcić kolo?? |
|
|
|
|
oldnita
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59 Dołączył: 25 Kwi 2009 Posty: 1810 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2009-09-21, 19:40
|
|
|
Jeśli masz szprychy to dętkowa , co do reszty inni napiszą (....) Lokis kolega się przywitał już dawno |
Ostatnio zmieniony przez Lokis 2009-09-21, 20:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
shipp
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 57 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
|
|
|
|
1janbo
Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 4816 Skąd: Poznań, no wiadomo
|
Wysłany: 2009-09-21, 21:09
|
|
|
Jeśli masz szprychy - masz dętkę. Alusy - to masz 50/50 |
_________________
Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".
___________________
WOLNOŚĆ!!!
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-09-22, 01:52
|
|
|
Koło jesteś w stanie sam odkręcić, ale się trochę namordujesz. najlepiej jest miec pomoc drugiej osoby.Są specjalne podnośniki do motórów, ale są drogie i de facto sam nie wrzucisz Draga, za cięzki Potrzebne są dwa podnośniki typu "żaba". Podstawiasz po każdej stronie pod ramę i podnosisz do góry. Raz jedną stronę raz druga. Przed podniesieniem odkręcasz oczywiście nakrętkę szpilki, luzujesz linkę hamulca, luzujesz jedną śrubę przy łączniku wydechów, trzeba będzie lekko podnieść do góry górny wydech. Jak już podniesiesz to odkręcasz kardana i wysuwasz go. Przy okazji oględziny wzrokowe i jeżeli zachodzi taka potrzeba to proszę przesmarować. najlepiej smarem z dodatkiem molibdenu. Przy okazji kontrola bębna hamulcowego, oczyszczenie z brudu. Masz wszystko uwolnione i podniesione wysuwasz koło i .......zawozisz do zakładu wulkanizacyjnego, gdzie ci zdejmą oponkę, załatają dętkę założą oponę z powrotem i wyważą koło.
Kurcze żałuję, że nie porobiłem dokumentacji zdjęciowej co i jak po kolei robiliśmy. Będę zmieniał przód to porobię na 100% |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
arekw711
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2009-09-22, 10:12
|
|
|
Mnie też czeka to samo bo niestety pora zmienić oponę ale mam bezdętkowe (alusy) no i 1100 ale to chyba podobnie tylko hamulec inny |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-09-22, 12:42
|
|
|
Dokładnie tak. Pomijasz punkt, klejenia dętki. Za to zdejmujesz zacisk hamulcowy i zdejmujesz koło razem z tarczą |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Falcon69
Rocznik: 2003
Wiek: 54 Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 10 Skąd: Stockholm
|
Wysłany: 2009-09-22, 21:14
|
|
|
Na razie dzięki i jeszcze jedno pytanie. Czy przy zdejmowaniu tylnego kola muszę zdejmować osłonę ,,B,, jak to pisze w instrukcji, którą znalazłem na forum ? Pozdrawiam ,a co do - Miejsce na 50 motorów masz ? - to spoko |
|
|
|
|
1janbo
Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 4816 Skąd: Poznań, no wiadomo
|
Wysłany: 2009-09-22, 21:17
|
|
|
Falcon69 napisał/a: | Na razie dzięki i jeszcze jedno pytanie. Czy przy zdejmowaniu tylnego kola muszę zdejmować osłonę (...) |
Możesz sprecyzować pytanie? O jakiej osłonie mowa? Ja koło zdejmowałem 700 razy (niestety), odkręcasz śrubki i wszystko masz na wierzchu... |
_________________
Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".
___________________
WOLNOŚĆ!!!
|
|
|
|
|
Falcon69
Rocznik: 2003
Wiek: 54 Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 10 Skąd: Stockholm
|
Wysłany: 2009-09-22, 21:23
|
|
|
Osłona z przy silniku z której wychodzi wal tak to sprecyzowali i instrukcji |
|
|
|
|
1janbo
Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 4816 Skąd: Poznań, no wiadomo
|
Wysłany: 2009-09-22, 21:26
|
|
|
Falcon69 napisał/a: | Osłona z przy silniku z której wychodzi wal tak to sprecyzowali i instrukcji |
Spoko. Dyfer sam się wysunie, jak odkręcisz koło. Nic nie trzeba dodatkowo odkręcać. |
_________________
Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".
___________________
WOLNOŚĆ!!!
|
|
|
|
|
Falcon69
Rocznik: 2003
Wiek: 54 Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 10 Skąd: Stockholm
|
Wysłany: 2009-09-22, 21:34
|
|
|
Wielkie dzięki
[ Dodano: 2009-09-24, 20:49 ]
Demontaż przebiegł bez większych stresów jak to pisał , witek,.Dzieki. Ale jeszcze jedno , zakładając dyfer na kolo jakim smarem mam posmarować zębatkę ?
[ Dodano: 2009-09-24, 21:27 ]
Demontaż przebiegł bez większych stresów jak to pisał , witek,.Dzieki. Ale jeszcze jedno , zakładając dyfer na kolo jakim smarem mam posmarować zębatkę ?
[ Dodano: 2009-09-24, 22:41 ]
Mały błąd sory |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|