YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Tylne kolo
Autor Wiadomość
Falcon69 


Rocznik: 2003
Wiek: 54
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: Stockholm
Wysłany: 2009-09-21, 19:30   Tylne kolo

Panowie proszę o pomoc bo nie ma co ukrywać na nie wszystkich rzeczach musimy sie znać. Dzisiaj złapałem gumę w tylnym kole i powietrze schodzi mi kolo wentyla.Bardzo proszę o informacje czy jest to opona dętkowa czy bez dętkowa.jest to rocznik 2003.jeszcze jedno pytanko:czy jestem w stanie sam odkręcić kolo??
 
 
oldnita 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 1810
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2009-09-21, 19:40   

Jeśli masz szprychy to dętkowa , co do reszty inni napiszą (....) Lokis kolega się przywitał już dawno
Ostatnio zmieniony przez Lokis 2009-09-21, 20:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2009-09-21, 20:55   

Na dętkowej będzie napis: TUBE TYPE
Na bezdętce TUBELESS
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4813
Skąd: Poznań, no wiadomo
Wysłany: 2009-09-21, 21:09   

Jeśli masz szprychy - masz dętkę. Alusy - to masz 50/50 :)
_________________
Moderator na emeryturze. Emeryt nie musi, emeryt może!

:dziadek: :czoper: :pokooj:

Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".

___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-09-22, 01:52   

Koło jesteś w stanie sam odkręcić, ale się trochę namordujesz. najlepiej jest miec pomoc drugiej osoby.Są specjalne podnośniki do motórów, ale są drogie i de facto sam nie wrzucisz Draga, za cięzki Potrzebne są dwa podnośniki typu "żaba". Podstawiasz po każdej stronie pod ramę i podnosisz do góry. Raz jedną stronę raz druga. Przed podniesieniem odkręcasz oczywiście nakrętkę szpilki, luzujesz linkę hamulca, luzujesz jedną śrubę przy łączniku wydechów, trzeba będzie lekko podnieść do góry górny wydech. Jak już podniesiesz to odkręcasz kardana i wysuwasz go. Przy okazji oględziny wzrokowe i jeżeli zachodzi taka potrzeba to proszę przesmarować. najlepiej smarem z dodatkiem molibdenu. Przy okazji kontrola bębna hamulcowego, oczyszczenie z brudu. Masz wszystko uwolnione i podniesione wysuwasz koło i .......zawozisz do zakładu wulkanizacyjnego, gdzie ci zdejmą oponkę, załatają dętkę założą oponę z powrotem i wyważą koło.

Kurcze żałuję, że nie porobiłem dokumentacji zdjęciowej co i jak po kolei robiliśmy. Będę zmieniał przód to porobię na 100%
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2009-09-22, 10:12   

Mnie też czeka to samo bo niestety pora zmienić oponę ale mam bezdętkowe (alusy) no i 1100 ale to chyba podobnie tylko hamulec inny
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-09-22, 12:42   

Dokładnie tak. Pomijasz punkt, klejenia dętki. Za to zdejmujesz zacisk hamulcowy i zdejmujesz koło razem z tarczą
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Falcon69 


Rocznik: 2003
Wiek: 54
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: Stockholm
Wysłany: 2009-09-22, 21:14   

Na razie dzięki i jeszcze jedno pytanie. Czy przy zdejmowaniu tylnego kola muszę zdejmować osłonę ,,B,, jak to pisze w instrukcji, którą znalazłem na forum ?? ? Pozdrawiam ,a co do - Miejsce na 50 motorów masz ? - to spoko lol ;p
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4813
Skąd: Poznań, no wiadomo
Wysłany: 2009-09-22, 21:17   

Falcon69 napisał/a:
Na razie dzięki i jeszcze jedno pytanie. Czy przy zdejmowaniu tylnego kola muszę zdejmować osłonę (...)


Możesz sprecyzować pytanie? O jakiej osłonie mowa? Ja koło zdejmowałem 700 razy (niestety), odkręcasz śrubki i wszystko masz na wierzchu...
_________________
Moderator na emeryturze. Emeryt nie musi, emeryt może!

:dziadek: :czoper: :pokooj:

Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".

___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
Falcon69 


Rocznik: 2003
Wiek: 54
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: Stockholm
Wysłany: 2009-09-22, 21:23   

Osłona z przy silniku z której wychodzi wal :beczy: tak to sprecyzowali i instrukcji
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4813
Skąd: Poznań, no wiadomo
Wysłany: 2009-09-22, 21:26   

Falcon69 napisał/a:
Osłona z przy silniku z której wychodzi wal :beczy: tak to sprecyzowali i instrukcji


Spoko. Dyfer sam się wysunie, jak odkręcisz koło. Nic nie trzeba dodatkowo odkręcać.
_________________
Moderator na emeryturze. Emeryt nie musi, emeryt może!

:dziadek: :czoper: :pokooj:

Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".

___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
Falcon69 


Rocznik: 2003
Wiek: 54
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: Stockholm
Wysłany: 2009-09-22, 21:34   

Wielkie dzięki lol

[ Dodano: 2009-09-24, 20:49 ]
Demontaż przebiegł bez większych stresów jak to pisał , witek,.Dzieki. Ale jeszcze jedno , zakładając dyfer na kolo jakim smarem mam posmarować zębatkę ? ;/ :nie_wiem:

[ Dodano: 2009-09-24, 21:27 ]
Demontaż przebiegł bez większych stresów jak to pisał , witek,.Dzieki. Ale jeszcze jedno , zakładając dyfer na kolo jakim smarem mam posmarować zębatkę ? ;/

[ Dodano: 2009-09-24, 22:41 ]
Mały błąd sory :nie_wiem:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group