YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
XVS650 - Dusi się na wysokich obrotach po myciu gaźnika
Autor Wiadomość
woodoo 



Rocznik: 2002
Wiek: 40
Dołączył: 17 Maj 2011
Posty: 23
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-09-04, 20:58   XVS650 - Dusi się na wysokich obrotach po myciu gaźnika

Po zimie miałem problem z wyciekiem paliwa spod komory pływakowej gaźnika. Zdemontowałem gaźniki, wymieniłem obie uszczelki które były już zmęczone. Wyczyściłem przy okazji wszystkie dysze w komorze pływaka specjalnym preparatem do gaźników. poskręcałem całość i zamontowałem z powrotem. Wycieku brak, moto pali bardzo ładnie ale jak wkręcam go na obroty zaczyna się dusić. Dzieje się to jak tylko zaczynają pracować te czarne tłoczki od membrany. Przy wysokich obrotach zaczynają wibrować a spod iglicy w miejscu w którym wchodzi do komory pływakowej tryska benzyna.
Pierwszy raz rozbierałem gaźnik, ale wszystko poskładałem tak jak było. Macie jakieś pomysły?
Jutro postaram się wrzucić filmik.
 
 
Mish 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 41
Dołączył: 21 Sie 2014
Posty: 38
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-09-04, 22:43   

Po rozebraniu - regulacja, synchronizacja... KONIECZNIE! Gdy napisałeś, że pierwszy raz, wszystko było Dogs mnie jasne.
 
 
woodoo 



Rocznik: 2002
Wiek: 40
Dołączył: 17 Maj 2011
Posty: 23
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-09-05, 11:33   

Hmmm ale czy sama synchronizacja rozwiązuje problem całkowitego dławienia się silnika na wysokich obrotach? Tu nie ma problemu jakiejś nierównej pracy, on po prostu całkowicie słabnie.
 
 
Mish 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 41
Dołączył: 21 Sie 2014
Posty: 38
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-09-05, 14:05   

Mówię o regulacji i synchronizacji. A także regulacji składu mieszanki, żeby dostawał odpowiednie proporcje powietrza i paliwa
 
 
woodoo 



Rocznik: 2002
Wiek: 40
Dołączył: 17 Maj 2011
Posty: 23
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-09-05, 14:59   

No tak, tylko z regulacji to jest tak: wysokość obrotów na jałowym, synchro i regulacja mieszanki. Nie dotykałem śruby od obrotów, z resztą to nie ma związku. Co do regulacji mieszanki... dlaczego miałbym regulować poziom mieszanki po czyszczeniu komory pływaka/dysz? Nie zmieniałem ani wydechu ani nie grzebałem przy filtrze powietrza a tylko jakieś modyfikacje układu dol/wyl miałyby uzasadnienie w modyfikacji składu mieszanki - tak na moje oko.
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2014-09-05, 19:13   

Kolego każda ingerencja w gaźniku wymaga potem jego odpowiednie ustawienie/dostosowanie.Przeczysciles dyszę pewnie wykrecales niektóre elementy a wiec ruszyles pewne elementy.Zsynchronizuj gaźniki i zobaczysz czy pomogło taka moja rada.Moze filtr powietrza sobie wymień przy okazji jak masz stary.
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-06, 07:10   

A co chcecie regulować ? Jak nie ruszał spinki na iglicy i nie odginał blaszek na pływakach to nie ma czego regulować. Pokrętas wolnych obrotów i synchronizacja niczego tu nie wnosi. Coś jest źle poskładane i tyle.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Peters 



Model: SYMPATYK
Wiek: 52
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 2861
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2014-09-06, 08:06   

Sprawdż ładowanie , w 1100 są podobne objawy są jak pada regulator napięcia , na niskich obrotach prądu wystarcza a na dużych już nie.
_________________
BMW K 1200 LT


REGULAMIN
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group