XVS650 - Dusi się na wysokich obrotach po myciu gaźnika |
Autor |
Wiadomość |
woodoo


Rocznik: 2002
Wiek: 40 Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 23 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-09-04, 20:58 XVS650 - Dusi się na wysokich obrotach po myciu gaźnika
|
|
|
Po zimie miałem problem z wyciekiem paliwa spod komory pływakowej gaźnika. Zdemontowałem gaźniki, wymieniłem obie uszczelki które były już zmęczone. Wyczyściłem przy okazji wszystkie dysze w komorze pływaka specjalnym preparatem do gaźników. poskręcałem całość i zamontowałem z powrotem. Wycieku brak, moto pali bardzo ładnie ale jak wkręcam go na obroty zaczyna się dusić. Dzieje się to jak tylko zaczynają pracować te czarne tłoczki od membrany. Przy wysokich obrotach zaczynają wibrować a spod iglicy w miejscu w którym wchodzi do komory pływakowej tryska benzyna.
Pierwszy raz rozbierałem gaźnik, ale wszystko poskładałem tak jak było. Macie jakieś pomysły?
Jutro postaram się wrzucić filmik. |
|
|
|
 |
Mish


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 41 Dołączył: 21 Sie 2014 Posty: 38 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-09-04, 22:43
|
|
|
Po rozebraniu - regulacja, synchronizacja... KONIECZNIE! Gdy napisałeś, że pierwszy raz, wszystko było Dogs mnie jasne. |
|
|
|
 |
woodoo


Rocznik: 2002
Wiek: 40 Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 23 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-09-05, 11:33
|
|
|
Hmmm ale czy sama synchronizacja rozwiązuje problem całkowitego dławienia się silnika na wysokich obrotach? Tu nie ma problemu jakiejś nierównej pracy, on po prostu całkowicie słabnie. |
|
|
|
 |
Mish


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 41 Dołączył: 21 Sie 2014 Posty: 38 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-09-05, 14:05
|
|
|
Mówię o regulacji i synchronizacji. A także regulacji składu mieszanki, żeby dostawał odpowiednie proporcje powietrza i paliwa |
|
|
|
 |
woodoo


Rocznik: 2002
Wiek: 40 Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 23 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-09-05, 14:59
|
|
|
No tak, tylko z regulacji to jest tak: wysokość obrotów na jałowym, synchro i regulacja mieszanki. Nie dotykałem śruby od obrotów, z resztą to nie ma związku. Co do regulacji mieszanki... dlaczego miałbym regulować poziom mieszanki po czyszczeniu komory pływaka/dysz? Nie zmieniałem ani wydechu ani nie grzebałem przy filtrze powietrza a tylko jakieś modyfikacje układu dol/wyl miałyby uzasadnienie w modyfikacji składu mieszanki - tak na moje oko. |
|
|
|
 |
Ruffi


Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 342 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-09-05, 19:13
|
|
|
Kolego każda ingerencja w gaźniku wymaga potem jego odpowiednie ustawienie/dostosowanie.Przeczysciles dyszę pewnie wykrecales niektóre elementy a wiec ruszyles pewne elementy.Zsynchronizuj gaźniki i zobaczysz czy pomogło taka moja rada.Moze filtr powietrza sobie wymień przy okazji jak masz stary. |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa

|
Wysłany: 2014-09-06, 07:10
|
|
|
A co chcecie regulować ? Jak nie ruszał spinki na iglicy i nie odginał blaszek na pływakach to nie ma czego regulować. Pokrętas wolnych obrotów i synchronizacja niczego tu nie wnosi. Coś jest źle poskładane i tyle. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
Peters


Model: SYMPATYK
Wiek: 52 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 2861 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2014-09-06, 08:06
|
|
|
Sprawdż ładowanie , w 1100 są podobne objawy są jak pada regulator napięcia , na niskich obrotach prądu wystarcza a na dużych już nie. |
_________________ BMW K 1200 LT
REGULAMIN
 |
|
|
|
 |
|