| Przesunięty przez: Kozak_Barabasz 2008-11-15, 13:04
 | Ciśnienie w kołach oraz preparaty do łatania | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Dawid Z.   
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 46
 Dołączył: 04 Gru 2008
 Posty: 1772
 Skąd: Przemyśl,Anglia.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-04, 21:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Taki ,że większość z Nas nigdy nie zdejmowała wału i nie wymieniała koła, dlatego jak ktoś nie robił tego wcześniej to jest właśnie ten problem, to tak jak z lekarzem jak nie robił nigdy żadnej operacji to najpierw patrzy jak robią to inni a póżniej sam się do tego zabiera pod okiem bardziej doświadczonych. A tak serio to można byłoby zamieścić jaki opis jak to zrobić  z wałem na wszelki wypadek jak ktoś złapie GUMĘ. |  
				| _________________ Dawid Z.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pan_wiewiorka   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Dołączył: 08 Paź 2008
 Posty: 2735
 Skąd: we mnie moc?
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-04, 22:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | A ile można przejechać na kapciu z dopompowaniem? Mówię o jakiejść drobnej dziurce a nie rozprutej oponie   I swoją drogą gdzie (czy) można kupić bezdętkowe felgi do XVS 650? Zestawy naprawcze są dostępne ale tylko do bezdętkowców. Jakbym złapał kapcia, to najpierw bym sobie popłakał a później wezwał holownik.
 |  
				| _________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dawid Z.   
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 46
 Dołączył: 04 Gru 2008
 Posty: 1772
 Skąd: Przemyśl,Anglia.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-04, 22:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | Słyszałem jeszcze o takim środku który wstrzykuje się przez wentyl do opony ale jeszcze przed Gumą i podobno jak złapiesz gumę to to jakoś się wulkanizuje i wchodzi w tę dziurę uszczelniając ją, tylko znowu nie wiadomo czy jest to do Dętkowych kół. Jest to jakiś angielski środek dowiem się nazwę i dokładnie zasadę działania i dam znać wkrótce. |  
				| _________________ Dawid Z.
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Dawid Z. 2009-01-04, 22:24, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | grzechu   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2006
 Wiek: 62
 Dołączył: 29 Gru 2008
 Posty: 949
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-04, 22:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | mozna kupic zestw z nabojami do pompowania (jak kiedyś do syfonów ) szybko pompujesz i jedziesz  sama opona ma swoja twardoścć  więc da się jechac na małej ilości powietrza sporą odległość  jedna uwaga  jak znajdziecie gwóźdź czy innego sprawce  to czasami nie próbujcie go wyjąć z opony złyyyyy pomysł taki zestaw jest dużo lepsszy od cudo- środków zajmuje o wiele mniej miejsca  a potem przynajmniej wulkanizator  nie przeklina
 bezdętkowe felgi gdzieś mi się obiło coś o uszczelnianiu felg  ale jakoś cienko widze uszczelnienie felgi szprychowej no ale możeeee
 |  
				| _________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pan_wiewiorka   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Dołączył: 08 Paź 2008
 Posty: 2735
 Skąd: we mnie moc?
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-04, 22:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | No ja obecnie mam pompkę nożną, kompaktową   Nie będę uszczelniał felg (silikonem?). Nie wiem tylko gdzie i za ile kupię felgi bezdętkowe. Nie wiem czy się opłaca jeśli na dompompowywaniu dojadę do najbliższego warsztatu.
 |  
				| _________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kamyk   
  
  
 Model: BĘDZIE
 Dołączył: 21 Gru 2008
 Posty: 505
 Skąd: polska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-04, 23:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kupiłem motocykl z "lekko" łysą oponą. Nie wymieniłem jej od razu - bo po co. Wracałem kiedyś z nad morza. Wchodzę w zakręt, strzał. Zarzuciło mną, ale utrzymałem go na ulicy. Kapeć. CO TERAZ?? Pchać, jechać .... do domu około 30 km. Byli ze mną bardziej doświadczeni motocykliści. Uśmiechnęli się i kazali jechać. Nie szybciej jak 50 km\h. I pojechałem. Felga się nie pokrzywiła, choć nie jechałem po "stole". Ale co bym zrobił, gdybym miał 500 km do domu? Chyba tylko, usiąść i płakać   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pan_wiewiorka   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Dołączył: 08 Paź 2008
 Posty: 2735
 Skąd: we mnie moc?
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-05, 09:14 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Merlin napisał/a: |  	  | anowie, ten preparat jest do dętkowych i bezdętkowych | 
 Na jakiej zasadzie to działa? Jak jajko w chłodnicy?
 |  
				| _________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dawid Z.   
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 46
 Dołączył: 04 Gru 2008
 Posty: 1772
 Skąd: Przemyśl,Anglia.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-08, 21:06   Środek do kół. |   
 |  
               | 
 |  
               | To jest ten środek na 99% jest do dętkowych. 
 [ Dodano: 2009-01-08, 21:21 ]
 Tu można to kupić KAMYK.
 Link do aukcji // Kozak_Barabasz
 
 [ Dodano: 2009-01-08, 21:30 ]
 Na tej stronie jest więcej informacji technicznych na temat tego preparatu.
 http://www.slime.pl/pytaniaiodpowiedzi.html
 
 [ Dodano: 2009-01-08, 21:35 ]
 A to jest prawdą że ten środek jest dobry.
 http://pl.youtube.com/watch?v=KOue7-Yklos
 
 
 
	
		| 9c98_2.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 12676 raz(y) 3.88 KB |  
 |  
				| _________________ Dawid Z.
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Kozak_Barabasz 2009-01-09, 00:31, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fazzi   
  
  
 Rocznik: 2008
 Wiek: 57
 Dołączył: 27 Sie 2008
 Posty: 2691
 Skąd: Jankes
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-09, 09:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | fajnie to wyglada uwaga ze po wlaniu tego preparatu zapobiegawczo mozna smigac do 100km/h nie podoba mi sie  tym bardziej ze motocykl nie na 4 kol i dziwne wibracje przedniego kola to porazka (ale zawsze mozna uzyc po przebiciu  ) tylko nie widzialem w drag starze pompki   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pan_wiewiorka   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Dołączył: 08 Paź 2008
 Posty: 2735
 Skąd: we mnie moc?
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-09, 09:33 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | fazzi napisał/a: |  	  | tylko nie widzialem w drag starze pompki | 
 A spojrzał do mojej prawej sakwy?
   
 [ Dodano: 2009-01-18, 19:40 ]
 Znalazłem to-to na Alledrogo w cenie 29,99. Jeśli tylko dostanę potwierdzenie od sprzedawcy o możliwości stosowania z z dętkowymi, to sobie to sprawię
   
 [ Dodano: 2009-02-26, 14:12 ]
 Dziś dostałem info, że są już uszczelaniacze do dętkowych. Jakby ktoś chciał, to tutaj.
 |  
				| _________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ansuz   
  
 Rocznik: 2002
 Dołączył: 19 Cze 2009
 Posty: 49
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-03-24, 12:44   Re: Ciśnienie w kołach oraz preparaty do łatania |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | virago_78 napisał/a: |  	  | ... jakie ciśnienie ma być w kołach.   | 
 
 Dokładnie sprawa dla 650-tek wygląda następująco (za Haynesem, dla modeli od 1997 do 2005):
 
 Modele europejskie:
 
 Custom
 do 90 kg obciążenia - 2 bary przód, 2,3 bara tył
 do 180 kg obciążenia i jazda z dużą prędkością - 2 bary przód, 2,5 bara tył
 
 Classic
 do 90 kg - 2,3 przód, 2,3 tył
 do 180 kg - 2,3 przód, 2,5 tył
 
 
 Modele amerykańskie:
 Custom
 do 90 kg - 2,0 przód, 2,3 tył
 do 180 kg - 2,0 przód, 2,5 tył
 
 Classic i Silverado
 do 90 kg - 2,3 przód, 2,3 tył
 do 180 kg - 2,3 przód, 2,5 tył
 jazda z dużą prędkością - 2,3 przód, 2,5 tył
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | J36   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2004
 Wiek: 48
 Dołączył: 24 Mar 2012
 Posty: 104
 Skąd: śląsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-06-16, 08:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy jest ktoś z kolegów, kto sam wymieniał dętkę w motocyklu? 
 Pytam ponieważ wczoraj miałem nieciekawą przygodę z gwoździem w tylnej oponie i na szczęście powietrze uchodziło tak wolno, że udało mi się wrócić z "pamiątką" do domu. Zastanawiam się natomiast czy w warunkach polowych mając z sobą zestaw łyżek i łatki naprawcze jest możliwa naprawa takiej dętki.
 Pomijając kwestię podniesienia clasica xvs650 ( to jestem w stanie jakoś ogarnąć )na znaczną wysokość w celu demontażu koła, mam kilka pytań:
 1. Jakich łyżek używacie (nakładek) aby nie uszkodzić powłoki felgi
 2. Jakich używacie łatek naprawczych, czy może raczej babranie się w łatanie nie ma sensu i lepiej wozić dętkę jako zapas
 3. Czy jest jakikolwiek sens naklejania łatki na dziurę po gwoździu czy raczej lepiej zakupić nową dętkę
 
 W sumie awaryjnie wożę z sobą zestaw naprawczy w płynie z Motula ( niby też do dętek) ale gdzieś na forum wyczytałem, że jak ten środek przedostanie się na felgę to ciężko to jest później usunąć, a wiadomo czyszczenie szprych do przyjemności w sezonie nie należy
   
 Jeśli są na forum osoby które mają jakieś praktyczne doświadczenie w tym temacie to proszę o pomoc
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stasork   
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2000
 Dołączył: 08 Cze 2014
 Posty: 69
 Skąd: Śląsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-20, 18:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Koło zapasowe w sprayu Ja mam pod ręką taki środek
 
 Kupiłem na CPN
 |  
				| _________________ Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Na cuda trzeba 2 dni poczekać.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | HELLOWEEN   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 60
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 1557
 Skąd: Nomad
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-20, 19:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | 
 Jak masz koła bezdętkowe to pomoże. Na dętkę nieskuteczny. Było maglowane na forum.
 |  
				| _________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
 
 Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
 
 Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Beny   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2011
 Wiek: 51
 Dołączył: 19 Sie 2012
 Posty: 542
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-08-13, 06:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja mam assistance do OC  na szczęście nie korzystałem |  
				| _________________ GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |