| Całkowity brak prądu | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | burza   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2006
 Wiek: 51
 Dołączył: 07 Lip 2011
 Posty: 6695
 Skąd: GŁ Koluszki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-03-27, 06:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pawlo, przełóż sobie akumulator od Gosi i... 
 
 ... i w drogę
   
 
   |  
				| _________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star   - diabeł
 każdy kij ma dwa końce, tylko proca ma trzy...
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Madburn   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2003
 Dołączył: 22 Kwi 2012
 Posty: 354
 Skąd: Śląsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-24, 23:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | crap crap crap - dziś mnie to dopadło - aku ma 2 lata niecałe podjechałem na stacje zatankować , potem odpalam - rozrusznik zakręcił i zaciął się i zgasły kontrolki - od tej chwili moto martwy - nawet próbnik nie chce swiecić
 odpaliłem na pożyczony prąd - nie ma kierunków, prędkości i odometera - praca bardzo nierówna  utraty mocy, wypadanie zapłonu - po 1km padł i ni chu, chu chu
 
 akumulator AGM Banner - podpinam ledy to się ledwo palą - miernikiem - 12,8V
       
 zapiałem do moto głupi chiński 7Ah z centralki alarmowej (nawet nie ma chyba co mówić o prądzie rozrzuchu - myślałem że nie odpali ... a gdzie - brum od razu - i to kilka razy ... chyba lepiej niż motocyklowy ....
 
 teraz niestety czeka mnie kupno nowego  i jestem w plecy 2 stówy za holowanie bo zgasł mi  tyle co na autostradę wyjechałem i 10km od domu
     
 no chyba że.... włożyć 2x 7Ah - są po 40zł
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stasork   
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2000
 Dołączył: 08 Cze 2014
 Posty: 69
 Skąd: Śląsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-25, 05:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mierzenie akumulatora bez obciążenia jest bez sensu. Włącz stacyjkę i dopiero wtedy mierz napięcie. Przykład: Akumulator naładowany obciążony 12 V ; bez obciążenia powinien wynosić 14 V
 Akumulator obciążony 10 V ; bez obciążenia 12 V
 Akumulator rozładowany obciążony 8 V (złom) ; bez obciążenia będzie dawał nawet 10-12 V
 Spróbuj zobaczyć ile amperów daje akumulator (nieobciążony) i jakie jest napięcie (obciążony) i porównaj ze własnym akumulatorem.
 Uwaga! Natężenie [A] mierzysz na zakresie maksymalnym przez krótki okres czasu. Bezpiecznik w multimetrze wytrzyma max. 10 sec.
 A najprostszy miernik cyfrowy kosztuje ze 30 PLN w OBI czy Castoramie.
 |  
				| _________________ Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Na cuda trzeba 2 dni poczekać.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Madburn   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2003
 Dołączył: 22 Kwi 2012
 Posty: 354
 Skąd: Śląsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-25, 08:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie ma co mierzyć - próbnik z żaróweczka nie jest w stanie się zapalić ledy świeca tak słabo ze ledwo je widać - (1m taśmy smd)
 
 napięcie spada poniżej 6v (dopiero wtedy ładowarka chwyciła ale jako 6v akku)
 zapięty bez świecidełek - ładowarka mówi ze 12v i 100% naładowany - po czym pyka przekaźnik i zapala się kontrolka rozładowanego - po chwili znowu 100% i od początku
 prostownikiem zwykłym nie ląduje
 
 po prostu jest dziabnięty - podjadę do sprzedawcy (ma tam takie ustrojstwo do testowania aku) ale będę się starał jakąś rękojmie załatwić - aku kupe kasy super duper - a padl od rozruchu ? no bez jaj
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bemol   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2004
 Wiek: 59
 Dołączył: 25 Wrz 2009
 Posty: 6551
 Skąd: GŁ Free Star Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-25, 08:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Madburn, miałem tez tak samo z Vartą. Miernik wskazywał 12V a kontrolka biegu jałowego ledwo co się jarzyła. Masz aku do wymiany |  
				| _________________ 
 
 
 Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004
 
 I'm a rolling thunder, a pouring rain
 I'm comin' on like a hurricane.....
 
 http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | duoma   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1998
 Wiek: 49
 Dołączył: 05 Sie 2011
 Posty: 901
 Skąd: Legionowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-25, 08:41 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Bemol napisał/a: |  	  | Madburn, miałem tez tak samo z Vartą. Miernik wskazywał 12V a kontrolka biegu jałowego ledwo co się jarzyła. Masz aku do wymiany | 
 
 Ja dokładnie to samo wymiana w czerwcu tego roku.
 |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-25, 17:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja co prawda nie z vartą, ale objaw identyczny. Przy oberwaniu celi tak jest. Do wymiany |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Madburn   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2003
 Dołączył: 22 Kwi 2012
 Posty: 354
 Skąd: Śląsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-25, 18:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | yepp gość także potwierdził przerwę w akku - i pojechalo na reklamacje 
 no i musialem kupic nowu  tfu tfu  bo nie chce mi się czekac
 
 w głupim fiacie mi 10 lat aku trzymal  ech
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Jarek74   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2018
 Wiek: 51
 Dołączył: 24 Sie 2013
 Posty: 534
 Skąd: Qrnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-25, 19:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | To trochę kiepski sklep, że stwierdza walnięte aku, odsyła je na reklamację, a Ty czekasz albo kupujesz drugie  . Ja w identycznej sytuacji dostałem od ręki i bez marudzenia nowe aku w sklepie. |  
				| _________________ Delta  Machine
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Madburn   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2003
 Dołączył: 22 Kwi 2012
 Posty: 354
 Skąd: Śląsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-25, 20:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | gwarancja się skonczyla w zeszłym roku kupując nowy stary musisz oddać
 
 ten pojedzie jako ciekawostka - a nuż dostane wymianę ?
 
 [ Dodano: 2014-07-27, 20:12 ]
 sprawdziłem dla spokoju lądowanie - 14,5V na klemach , na luzie 13,5-13-8
 odpiąłem wtyczkę statora - wyszło na wolnych 25V - na full ssaniu dochodzi do 48V na każdym obwodzie (gazować nie chciało mi się bo sąsiadka mnie goni
   trochę nie wiem czemu mam oporność 0,7Ohm (ale mam słabą baterię w mierniku - pewnie dlatego )
 jeszcze obejrze regulator  czy mu nie popaliło wtyczki
 
 
 a tak w ogóle - na allegro są uszczelki kappy po 39zł - nie warto kupować papierowych arkuszy  po 20zł
 stator przewinięty 160zł - gośc z jastrzębia robi - wystawia na allegro
 wymiana prosta - tutorial jest w PDFie na vstar wiki
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |