YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Poszukuję elementów uszczelnienia - mikro wyciek
Autor Wiadomość
lajceps 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Wiek: 39
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 15
Skąd: Pelplin
Wysłany: 2014-05-12, 20:46   Poszukuję elementów uszczelnienia - mikro wyciek

Poszukuję elementów zaznaczonych na czerwono. Chcę zniwelować pocenie się przy prawym dolnym mocowaniu przewodu i przy okazji sprawdzę sprężonym powietrzem, czy przewód jest czysty w środku.

Są to elementy jednorazowego montażu i dlatego nawet ich nie odkręcałem, żeby sprawdzić jak to wygląda.

Pozdrawiam.

uszczelki.JPG
Plik ściągnięto 255 raz(y) 87.11 KB

 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3295
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2014-05-12, 22:17   

Oringiem nie da się zastąpić? Jeżeli nie to wytnij z czegoś olejoodpornego.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-05-13, 01:14   

napisz do kolegi ETEK. Znajdzie, zamówi.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 866
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2014-05-13, 21:15   

A czy zwykłe miedziane podkładki nie wystarczą?, już nie pamiętam co tam siedzi :nie_wiem:
 
 
Długi_arek 



Rocznik: 2004
Wiek: 44
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 672
Skąd: M.B. [LUB]
Wysłany: 2014-05-13, 23:03   

Spokojnie możesz zastąpić zwykłą miedzianą podkładką tylko żeby była ,,dmuchana" , rozmiaru w tej chwili nie pamiętam ale jak masz starą to bez problemu w większości sklepów z częściami ci dobiorą
_________________
Podobno motocyklistę może zrozumieć tylko pies wystawiający pysk za okno jadącego samochodu :)
 
 
HELLOWEEN 



Model: SYMPATYK
Wiek: 59
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 1557
Skąd: Nomad
Wysłany: 2014-05-14, 02:21   

Możesz założyć zwykłe miedziane podkładki. Do "dmuchanych" nigdy nie miałem zaufania. Przy mocniejszym dociągnięciu lubią się rozłazić. Jak potrzebujesz dobrego uszczelnienia,to rozgrzej podkładki do czerwoności i szybko wrzuć do wody. Z rozgrzewaniem ostrożnie,bo możesz je szybko stopić. Po takiej obróbce podkładki będą bardziej miękkie i plastyczne.
_________________
Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...

Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...

Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
 
lajceps 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Wiek: 39
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 15
Skąd: Pelplin
Wysłany: 2014-06-05, 19:43   

Czy kształt nie będzie bez znaczenia? Czy jeśli dam taką, która ma średnicę wewnętrzną taką samą jak średnicę śruby to nie zablokuję przepływu oleju.

Oryginał wygląda mniej więcej tak i rant jest dmuchany:

podkladka.jpg
Plik ściągnięto 8644 raz(y) 19.26 KB

 
 
HELLOWEEN 



Model: SYMPATYK
Wiek: 59
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 1557
Skąd: Nomad
Wysłany: 2014-06-05, 20:28   

Te skrzydełka w środku podkładki to dystanse? Musisz więc tylko uważać,żeby się podkladka nie przesunęła i nie było wycieku. Swoją drogą troche dziwna ta podkładka. Czy śruba jest przelotowa (nawiercona z otworem),taka jak typowa śruba do magistral olejowych lub paliwowych? Mógłbyś może wrzucić fotkę z ta śrubą?
_________________
Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...

Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...

Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
 
Boober 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 1229
Skąd: Żory
Wysłany: 2014-06-06, 11:47   

a mnie się poci przedni cylinder, tzn na żebrowaniu pojawia się olej w czasie pracy silnika - to może być z tym związane?
_________________
Była -> Yamaha Drag Star 1100 (2014-2016)
Jest -> Aprilia ETV1000 Caponord (2016- )
 
 
HELLOWEEN 



Model: SYMPATYK
Wiek: 59
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 1557
Skąd: Nomad
Wysłany: 2014-06-06, 19:59   

Boober napisał/a:
a mnie się poci przedni cylinder, tzn na żebrowaniu pojawia się olej w czasie pracy silnika - to może być z tym związane?


Bobber sprecyzuj miejsce wycieku,sam cylinder to trochę za mało ;/
_________________
Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...

Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...

Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
 
lajceps 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Wiek: 39
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 15
Skąd: Pelplin
Wysłany: 2014-06-12, 22:52   Odpowiadam

Załączam rysunek z pamięci. Chyba sam sobie odpowiedziałem na pytanie, czy mogą być zwykłe miedziane podkładki, bo wszystko wskazuje że przepływ oleju nie zostanie zakłócony. Nie będę jednak ukrywał, że jakbym miał możliwość zdobycia oryginalnych podkładek dmuchanych z dystansami to bym tematu nie otwierał.

Pozdrawiam.

ps. Sorry za tę lipę w paincie.

[ Dodano: 2014-06-12, 22:53 ]
Coś forum kuleje bo nie mogę wstawić obrazka.
 
 
HELLOWEEN 



Model: SYMPATYK
Wiek: 59
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 1557
Skąd: Nomad
Wysłany: 2014-06-12, 23:37   

Cytat:
Coś forum kuleje bo nie mogę wstawić obrazka


Jest instrukcja na forum - poszukaj
_________________
Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...

Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...

Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3781
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2014-06-13, 07:19   

lajceps, A co się stało z poprzednimi (tymi które tak były)?.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
lajceps 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Wiek: 39
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 15
Skąd: Pelplin
Wysłany: 2014-06-22, 20:53   Są nadal.

Stało się to, że nadal tam są. Odkręciłem śrubę, żeby zobaczyć co z nimi, że się pocą i skręciłem spowrotem. Nie zdecydowałem się ich wymienić na te, które kupiłem w sklepie motoryzacyjnym, bo dostałem tylko płaskie miedziane podkładki, bez dystansów i dmuchanych obręczy i pomyślałem że to ma znaczenie. Skręcenie spowrotem na starych podkładkach oczywiścvie spowodowało że leci z tamtąt bardziej niż przeddtem, ale i tak tylko trochę i nie ma tragedii. Tak czy siak, wciąż szukam zamienników i dziwie się skąd taki problem. W końcu w manualu ten element jest opisany jako jednorazowy, więc powinny być dostępne w kiosku i nocnym.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-06-22, 21:42   

lajceps napisał/a:
W końcu w manualu ten element jest opisany jako jednorazowy, więc powinny być dostępne w kiosku i nocnym.
manual jest dla serwisów, a one mają tego pod dostatkiem. A i na alledrogo nie brakuje.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Boober 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 1229
Skąd: Żory
Wysłany: 2014-06-22, 22:30   

HELLOWEEN, sorry że milczałem ale się wziąlem za robotę i trzeba było wymienić uszczelkę dekla zaworu ssącego przedniego cylindra :)
olej był dokładnie na żebrze pierwszym pod deklem jak się okazało :)
_________________
Była -> Yamaha Drag Star 1100 (2014-2016)
Jest -> Aprilia ETV1000 Caponord (2016- )
 
 
lajceps 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Wiek: 39
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 15
Skąd: Pelplin
Wysłany: 2014-07-08, 10:51   Skan uszczelki

Oto skan uszczelki. Ma ktoś jakiś pomysł?

 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-07-09, 13:51   

lajceps napisał/a:
Ma ktoś jakiś pomysł?
ASO
Bez tych cycków wewnątrz można kupić, ale z cyckami to nie widziałem.
A normalna podkładka miedziana o tych wymiarach nie spełni zadania ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
lajceps 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Wiek: 39
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 15
Skąd: Pelplin
Wysłany: 2014-07-09, 21:16   Załatwione

Dałem podkładkę bez tych dystansów, wcale nie dmuchaną. Wymiary bodajże 20 na 16 na 1,5 mm i wyciek ustał. Tylko trzeba równo je ułoży.

[ Dodano: 2014-07-26, 09:08 ]
Okazało się, podczas wyprawy urlopowej, że winą było mikro pęknięcie rurki smarującej rozrząd. Gołym okiem było widać, że spaw był mniej dokładny co w końcu zaowocowało wyciekiem oleju. Oddałem do obspawania do okoła.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group