| 
		
		|  |  
 
	
			| częstotliwośc wymiany opon. |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | MIKI   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2007
 Wiek: 55
 Dołączył: 16 Lis 2009
 Posty: 867
 Skąd: Czarnków/Wlkp.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-03-27, 20:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Odpowiem Tobie tak: Twój motor, Twoje bezpieczeństwo.......
 Jedni jeżdżą w samych koszulkach, jeszcze inni zakładają żółwie dla bezpieczeństwa.......
 Ps. Ja bym zmienił, sam dla samego siebie i mojej rodziny......
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Pio Trek   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2010
 Wiek: 61
 Dołączył: 03 Sie 2010
 Posty: 623
 Skąd: Mazowsze
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-03-27, 22:54 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Twardy2 napisał/a: |  	  | Podepnę się pod temat: mam takie pytanko,  moja opona na przodzie ma całkiem wysoki bieżnik,  brak pęknięć  ale ma prawie 7 lat,  czy powinienem ją wymienić? | 
 
 raczej powinienes.
 |  
				| _________________ .
 
 Honda NT 1100
 
 
 you're never too old to Rock'n Roll ...
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Guber   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2005
 Wiek: 48
 Dołączył: 11 Lis 2013
 Posty: 16
 Skąd: Knurów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-04-02, 21:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jaki jest koszt wymiany tylnej opony na kardanie??? a jaki przedniej opony |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | yokozuna   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 45
 Dołączył: 13 Mar 2010
 Posty: 800
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-04-08, 23:28 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Guber napisał/a: |  	  | Jaki jest koszt wymiany tylnej opony na kardanie??? a jaki przedniej opony | 
 
 W ASO powiedzieli mi bodajże 100PLN od koła.
 Ponieważ kupiłem opony u Nich (montaż w cenie) to porównując z Oponeo wyszło gdzieś  60-70 od koła (Wiem Oponeo niby ma punkty w których darmo opony zmienią, tyle, że w nich motocykl to nie wiem czy kiedyś widzieli). Ale to w ASO, więc u Pana Mietka może jest taniej.
 
 PS. Na Dunlopach od nowości zrobiłem 15000 mil czyli 24000 km. Jeździłem raczej przepisowo, ale z kolei mnie trzeba za dwóch liczyć bo swoje ważę, po polskich drogach  (coraz lepszych). Jeździło się bardzo dobrze z wyjątkiem ich ostatniego sezonu, gdzie już czułem, że niekiedy tracę przyczepność, hamowanie nie te itp. Teraz będą Bridgestone Exedra Max.
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent.
 VN2000 sprzedany, będzie jakiś turystyk
  . |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | jaro   
  
  
 Model: BĘDZIE
 Rocznik: 2009
 Wiek: 56
 Dołączył: 24 Sty 2009
 Posty: 3781
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-04-09, 07:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tam gdzie ja robię 30zł/ szt, z tym że zawożę do gościa same koła. Jak zaprowadzisz do gościa motocykl i musi sam zdemontować oba koła to bierze 150zł  za całość. |  
				| _________________ 
 
 V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
 HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Twardy2   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2007
 Wiek: 51
 Dołączył: 16 Mar 2014
 Posty: 58
 Skąd: Chęciny
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-04-09, 20:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Yokozuna - czy  udało Ci się znaleźć  Bridgestone Exedra Max tylną,  radialną, bezdentkową, świeżą i w dobrych pieniądzach? |  
				| _________________ jedyny minus w mojej gwieździe jest w akumulatorze
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | yokozuna   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 45
 Dołączył: 13 Mar 2010
 Posty: 800
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-04-09, 20:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pewnie nie. Jakie to są dobre pieniądze? 
 Ja to zbyt leniwy jestem, by jakoś tam strasznie szukać okazji. Wygląda to zazwyczaj tak: mówię co chcę (jakie opony), zostawiam motor, odbieram motor. Od podjęcia decyzji o zakupie (marka, model) do zlecenia realizacji 24h. Tak więc cena raczej nie jest najniższa, dbam tylko by rażąco wysoka nie była.
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent.
 VN2000 sprzedany, będzie jakiś turystyk
  . |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-04-10, 13:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | taki sam, nie ma to żadnego znaczenia. 	  | Guber napisał/a: |  	  | Jaki jest koszt wymiany tylnej opony na kardanie??? a jaki przedniej opony | 
 Demontaż opony z koła i montaż wykonuje się na tej samej maszynie, podobnie z wyważaniem.
 Inaczej zapewne przedstawia się sprawa, kiedy to gość, który ma dokonać wymiany opony musi jeszcze zdemontować koła. Z przednim kołem jest o wiele mniej problemu jak z tylnym rzecz jasna, więc i cenowo powinno być trochę taniej.  Od razu podpowiadam, że 80 % warsztatów wulkanizacyjnych ( to już marginalna działalność, ale nazwa nadal obowiązująca), lub jak kto woli warsztatów oponiarskich  nie jest do takiej operacji przygotowana i tego nie robi. Natomiast wszystkie praktycznie mogą dokonać wymiany opony.
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Guber   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2005
 Wiek: 48
 Dołączył: 11 Lis 2013
 Posty: 16
 Skąd: Knurów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-04-10, 21:05 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Twardy2 napisał/a: |  	  | Yokozuna - czy  udało Ci się znaleźć  Bridgestone Exedra Max tylną,  radialną, bezdentkową, świeżą i w dobrych pieniądzach? | 
 
 Ja kupiłem Bridgestone Exedra Max tylną za 522 zł z przesyłką w InOpny
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | andrzejnow666   
  
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2009
 Wiek: 52
 Dołączył: 21 Paź 2011
 Posty: 829
 Skąd: Łabiszyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-06-18, 11:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ostatnio zauważyłem na swojej przedniej oponie pirelli dziwną rzecz. Jedna część opony jest dużo bardziej starta niż jej druga połowa. opony kupiłem nowe w IV 2012 r. i zrobiłem na nich prawie 12 tys. km.  W międzyczasie utwardziłem trochę przód zawieszenia i  wymieniłem tarczę hamulcową bo mi lekko biła i miałem " efekt abs". Ta lepsza część opony wygląda tak, że pewnie przejechał bym na niej ze dwa sezony. Dodam jeszcze , że tył też pirelli jest w b. dobrym stanie i wszędzie równo zebrany, a sam drag jedzie prosto jak po sznurku, nie kładzie się i nie wężukuje. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy ? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Możesz ściągać załączniki na tym forum
 
 | Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
 
 |  |