Poziom paliwa w gaźniku 1100 |
Autor |
Wiadomość |
vaaks


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2579 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2014-04-08, 20:35 Poziom paliwa w gaźniku 1100
|
|
|
Taka ciekawostka. Przeszukałem manuala i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie. Jaki ma być poziom paliwa w komorze pływakowej? Manual tylko pokazuje przy pomiarze zewnętrznym 4-5 mm ponad krawędź komory. U mnie przy tym pomiarze poziom jest na wysokości krawędzi komory pływakowej, czyli wg. manuala co najmniej 4 mm za niski. Może ktoś ustawiał wysokość pływaka? Jakieś wymiary, linki ? |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-04-09, 19:11
|
|
|
u mnie wygląda to tak
czy dobrze, tego nie wiem. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
johnypl


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 982 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2014-04-09, 21:27
|
|
|
witek1965, wygląd że masz poziom paliwa zgodny z serwisówką ( przynajmniej w jednym gaźniku ) |
_________________ XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths |
|
|
|
 |
vaaks


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2579 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2014-04-10, 18:27
|
|
|
U mnie za niski o co najmniej 2 mm
 |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
 |
johnypl


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 982 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2014-04-10, 20:35
|
|
|
vaaks, no to, gaźniki na dwór i poziom do góry |
_________________ XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths |
|
|
|
 |
pyra


Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5391 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2014-04-10, 20:37
|
|
|
vaaks, nic nie ruszaj ......i tak za szybko jeździsz |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-04-10, 20:45
|
|
|
johnypl, ale u Vaaksa wygląda dokładnie tak jak u mnie. Ja już nic |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
moondek


Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4024 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2014-04-10, 20:51
|
|
|
A czy możecie trooszkę naświetlić temat mniej kumatym? O co chodzi z tym poziomem paliwa w komorze pływakowej? |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
|
|
|
 |
lazybones


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 25 Cze 2011 Posty: 171 Skąd: Grupa Legnicka
|
Wysłany: 2014-04-12, 10:32
|
|
|
Nie jestem specem w tej materii, ale jeśli dynamika jest ok i spalanie w granicach 5, a świece wyglądają książkowo- to nie ruszajcie. Miałem niedawno małego zonka z moim gaźnikiem i sporo gadałem z chłopakami z koleżeńskiego forum Wold/Road. U niektórych zmiana poziomu o dosłownie 2-3 mm miała spory wpływ na silnik. Zalewanie, czarne świece, strzały, kosmiczne spalanie itd. Tyle że w naszych jest jeden gazior, ale myślę, że objawy mogą być w 1100 identycznie przykre.
Lepsze wrogiem dobrego |
|
|
|
 |
lukash


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 48 Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 39 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-05-05, 16:31
|
|
|
No właśnie, ja muszę sprawdzić ten poziom paliwa, bo silnik niby pracuje równo, ale świece są przykopcone nawet po trasie i pali mi coś za dużo bo sporo ponad 6l, a na wcześniejszym dragu też 1100 miałem prawie zawsze poniżej 6
[ Dodano: 2014-05-07, 09:14 ]
Ponawiam pytanie, czy ma ktoś serwisówkę do 1100 w której jest opisane jak sprawdzić / wyregulować poziom paliwa w gaźnikach? Prośba o podesłanie na: lukhop@poczta.fm |
_________________ Psy patrzą na nas z szacunkiem, koty z pogardą, a świnie jak na równych sobie.
[Winston Churchill] |
|
|
|
 |
|