| 
		Dziwny odgłos przy załączaniu zapłonu | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Simonides  		  
		 
          
  
  
                  Rocznik: 2000 
                  Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 79 Skąd: 3 miasto 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-10, 13:49   Dziwny odgłos przy załączaniu zapłonu
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Cześć wszystkim    
 
 
Dzisiaj piękna pogoda więc postanowiłem rozpocząć sezon, jednak Yamaha wydaje z siebie bardzo dziwne odgłosy przy załączaniu zapłonu. Załączam film:
 
 
http://youtu.be/dr1KW5fkzkM
 
 
Normalnie po załączeniu zapłonu i stacyjki słychać taki przyjemny bąbelkowy odgłos, teraz jest on dość nieprzyjemny    Miałem zwarcie w instalacji elektrycznej ale je usunąłem. Rozrusznik kręci bez najmniejszego problemu, aku doładowane. Motocykl nie odpala, ale wydaje mi się że gdybym nad nim trochę popracował to by poszedł (pierwsze odpalenie po zimie, a nie spuszczałem paliwa z gaźników). W każdym razie nie chciałem kręcić jak tutaj się takie cuda dzieją. Za pomoc z góry wielkie dzięki. | 
             
						
				_________________ 3 MIASTO | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Robrob  		  
		 
          
  
  
                  Model: RS1700 
                  Rocznik: 2013 
                  Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1731 Skąd: Dziki Wschód 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-10, 13:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | wyraźnie pracująca pompa paliwa bez benzyny, sprawdz czy kranik masz otwarty, albo czy przewód paliwowy jest nie zatkany. | 
             
						
				_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
 
do konia z tyłu,
 
a do IDIOTY - w ogóle!
 
 
 
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 remol71  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 650 Custom 
                  Rocznik: 1999 
                  Wiek: 54  Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1888 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-10, 13:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Pompa paliwa pompuje. Jest paliwo w baku ? | 
             
						
				_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-10, 14:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Simonides, to, że nie spuściłeś paliwa z gaźników nie świadczy jeszcze o tym, że ono tam jest, parowanie robi swoje. Sprawdź, czy masz odkręcony kranik i czy masz wystarczająco paliwa w zbiorniku. Potem powtórz cała operacje jeszcze raz. I nie baw się wyłącznikiem awaryjnym, nie do tego służy. | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Simonides  		  
		 
          
  
  
                  Rocznik: 2000 
                  Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 79 Skąd: 3 miasto 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-10, 14:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No przecież to wyłączenie to było żeby pokazać, nie miałem złych intencji   
 
 
Wasz podpowiedzi mnie naprowadziły i udało się rozwiązać problem - przewód paliwowy był nieszczelny z powodu jakiegoś ciała obcego. Nie wiem skąd to się mogło wziąć. Wszystko jest  już w porządku, po usunięciu problemu Yamaha odpaliła na dotyk. 
 
 
Dzięki wielkie za pomoc    | 
             
						
				_________________ 3 MIASTO | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-10, 15:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Simonides napisał/a: | 	 		  |  przewód paliwowy był nieszczelny z powodu jakiegoś ciała obcego. | 	   chyba zatkany ? jakby był nieszczelny to paliwo by sie lało i byś poczuj jego charakterystyczny zapach. 
 
 	  | Simonides napisał/a: | 	 		  | Wszystko jest już w porządku | 	   i to cieszy     | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Radek69  		  
		 
          
  
                  Model: DS 1100 Custom 
                  Rocznik: 2002 
                  Wiek: 56  Dołączył: 19 Sie 2013 Posty: 54 Skąd: Żukowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-15, 12:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | witek1965 napisał/a: | 	 		  | I nie baw się wyłącznikiem awaryjnym, nie do tego służy. | 	  
 
 
Witek, a do czego służy wyłącznik awaryjny ? tzn, że silnik powinno się tylko kluczykiem wygaszać? Pytam bo nie wiem... | 
             
						
				_________________ Live to Ride, Ride to Live... | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 fazzi  		  
		 
          
  
  
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 57  Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-15, 12:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wyłącznik awaryjny służy do awaryjnego wyłączania motocykla    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mike79  		  
		 
          
  
  
                  Model: RS1700 
                  Rocznik: 2007 
                  Wiek: 46  Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-16, 10:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | fazzi napisał/a: | 	 		  Wyłącznik awaryjny służy do awaryjnego wyłączania motocykla    | 	  
 
Panowie, jeśli można napiszcie procedure odpalania i gaszenia moto, bo też troszke jestem zdziwiony, że to przycisk awaryjny, jedynie kolor na to wskazuje    | 
             
						
				_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
 
The Best Band Ever-Led Zeppelin | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Merlin  		  
		 
          
  
  
                  Model: MS1900 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 63  Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3296 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-16, 10:43   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Przełącznik awaryjny zawsze w pozycji załączony, używa się go na przykład przy przewrotkach (oby nigdy się nie przydał) ale jak chcesz nim gasić moto to oczywiście można trzeba tylko pamiętać o nim więc nie pisz za tydzień, że nie możesz odpalić    
 
Gasisz motocykl kluczykiem. | 
             
						
				_________________ Maciek
 
MS (MaStodont) 1900
 
 
 
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
 
 
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
 
 
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bakteria77  		  
		 
          
  
  
                  Model: RS1700 
                  Rocznik: 2004 
                  Wiek: 26  Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-16, 11:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  | Panowie, jeśli można napiszcie procedure odpalania i gaszenia moto | 	  
 
 
kluczyk - stacyjka - przełączamy na ON - jak silnik zimny, ssanie - starter
 
kluczyk na OFF, chowamy do kieszeni  i do domu, baru, itp.     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 sq5naz  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 650 Classic 
                  Rocznik: 2004 
                  Dołączył: 18 Lip 2010 Posty: 290 Skąd: Warszawa Bemowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-16, 11:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Bakteria77 napisał/a: | 	 		   	  | Cytat: | 	 		  | Panowie, jeśli można napiszcie procedure odpalania i gaszenia moto | 	  
 
 
kluczyk - stacyjka - przełączamy na ON - jak silnik zimny, ssanie - starter
 
kluczyk na OFF, chowamy do kieszeni  i do domu, baru, itp.     | 	  
 
 
Zapomniałeś o kraniku (jak ktoś ma).     | 
             
						
				_________________ vaya con Dios...
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bakteria77  		  
		 
          
  
  
                  Model: RS1700 
                  Rocznik: 2004 
                  Wiek: 26  Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-16, 11:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               mój drag ma, ale nie używam     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mike79  		  
		 
          
  
  
                  Model: RS1700 
                  Rocznik: 2007 
                  Wiek: 46  Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-16, 11:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Merlin napisał/a: | 	 		  Przełącznik awaryjny zawsze w pozycji załączony, używa się go na przykład przy przewrotkach (oby nigdy się nie przydał) ale jak chcesz nim gasić moto to oczywiście można trzeba tylko pamiętać o nim więc nie pisz za tydzień, że nie możesz odpalić    
 
Gasisz motocykl kluczykiem. | 	  
 
...nie mam pytań        
 
Dzieki    | 
             
						
				_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
 
The Best Band Ever-Led Zeppelin | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 fazzi  		  
		 
          
  
  
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 57  Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-16, 11:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wyłączanie kluczykiem ma ta zaletę, że wyłączamy również napięcie na cewkach, gasną światła i co najważniejsze automatycznie kluczyk trafia do kieszeni.
 
Motocyklista ma wiele rzeczy do zrobienia po skończonej jeździe, musi często prężyć mięśnie i wciągać brzuch bo patrzą laski, ściągnąć rękawice, kask, rozpiąć kurtkę i ten natłok czynności może sprawić,że po wyłączeniu na tym  magicznym czerwonym przycisku zapomnimy o dodatkowym wyłączeniu kluczykiem zapłonu i odchodząc zostawimy kluczyki w motocyklu.
 
Jeśli chodzi o kranik to mam motocykl ponad 6 lat i zakręcałem go 2 razy gdy musiałem ściągnąć bak przy regulacji zaworów. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 sq5naz  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 650 Classic 
                  Rocznik: 2004 
                  Dołączył: 18 Lip 2010 Posty: 290 Skąd: Warszawa Bemowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-16, 12:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Do tego jeszcze odpowiedzi na pytania: jaka pojemność, ile pali, który rocznik, ile taki kosztuje...
 
 
Ja także zawsze kluczykiem gaszę cały interes. Ale widzę, że są ludzie, którzy robią zawsze odwrotnie: najpierw awaryjny, a potem stacyjka. | 
             
						
				_________________ vaya con Dios...
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vaaks  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2017 
                  Wiek: 76  Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2579 Skąd: PWL 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-16, 12:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Panowie, po co młócić ponownie ten temat http://yamaha-dragstar.pl...+engine&start=0
 
Myślę, że wszystko zostało powiedziane . | 
             
						
				_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
 
 
Był:
 
 DS 650
 
 DS 1100
 
 Honda Varadero 1000
 
Jest: Suzuki DL 650 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mike79  		  
		 
          
  
  
                  Model: RS1700 
                  Rocznik: 2007 
                  Wiek: 46  Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-16, 13:43   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               
 
Jasne, sorki     | 
             
						
				_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
 
The Best Band Ever-Led Zeppelin | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |