YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwny odgłos przy załączaniu zapłonu
Autor Wiadomość
Simonides 



Rocznik: 2000
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 79
Skąd: 3 miasto
Wysłany: 2014-03-10, 13:49   Dziwny odgłos przy załączaniu zapłonu

Cześć wszystkim !

Dzisiaj piękna pogoda więc postanowiłem rozpocząć sezon, jednak Yamaha wydaje z siebie bardzo dziwne odgłosy przy załączaniu zapłonu. Załączam film:

http://youtu.be/dr1KW5fkzkM

Normalnie po załączeniu zapłonu i stacyjki słychać taki przyjemny bąbelkowy odgłos, teraz jest on dość nieprzyjemny :D Miałem zwarcie w instalacji elektrycznej ale je usunąłem. Rozrusznik kręci bez najmniejszego problemu, aku doładowane. Motocykl nie odpala, ale wydaje mi się że gdybym nad nim trochę popracował to by poszedł (pierwsze odpalenie po zimie, a nie spuszczałem paliwa z gaźników). W każdym razie nie chciałem kręcić jak tutaj się takie cuda dzieją. Za pomoc z góry wielkie dzięki.
_________________
3 MIASTO
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1723
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2014-03-10, 13:54   

wyraźnie pracująca pompa paliwa bez benzyny, sprawdz czy kranik masz otwarty, albo czy przewód paliwowy jest nie zatkany.
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-10, 13:55   

Pompa paliwa pompuje. Jest paliwo w baku ?
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-03-10, 14:46   

Simonides, to, że nie spuściłeś paliwa z gaźników nie świadczy jeszcze o tym, że ono tam jest, parowanie robi swoje. Sprawdź, czy masz odkręcony kranik i czy masz wystarczająco paliwa w zbiorniku. Potem powtórz cała operacje jeszcze raz. I nie baw się wyłącznikiem awaryjnym, nie do tego służy.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Simonides 



Rocznik: 2000
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 79
Skąd: 3 miasto
Wysłany: 2014-03-10, 14:55   

No przecież to wyłączenie to było żeby pokazać, nie miałem złych intencji :)

Wasz podpowiedzi mnie naprowadziły i udało się rozwiązać problem - przewód paliwowy był nieszczelny z powodu jakiegoś ciała obcego. Nie wiem skąd to się mogło wziąć. Wszystko jest już w porządku, po usunięciu problemu Yamaha odpaliła na dotyk.

Dzięki wielkie za pomoc !
_________________
3 MIASTO
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-03-10, 15:03   

Simonides napisał/a:
przewód paliwowy był nieszczelny z powodu jakiegoś ciała obcego.
chyba zatkany ? jakby był nieszczelny to paliwo by sie lało i byś poczuj jego charakterystyczny zapach.
Simonides napisał/a:
Wszystko jest już w porządku
i to cieszy ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Radek69 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2002
Wiek: 56
Dołączył: 19 Sie 2013
Posty: 54
Skąd: Żukowo
Wysłany: 2014-03-15, 12:09   

witek1965 napisał/a:
I nie baw się wyłącznikiem awaryjnym, nie do tego służy.


Witek, a do czego służy wyłącznik awaryjny ? tzn, że silnik powinno się tylko kluczykiem wygaszać? Pytam bo nie wiem...
_________________
Live to Ride, Ride to Live...
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2014-03-15, 12:16   

Wyłącznik awaryjny służy do awaryjnego wyłączania motocykla :)
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2014-03-16, 10:25   

fazzi napisał/a:
Wyłącznik awaryjny służy do awaryjnego wyłączania motocykla :)

Panowie, jeśli można napiszcie procedure odpalania i gaszenia moto, bo też troszke jestem zdziwiony, że to przycisk awaryjny, jedynie kolor na to wskazuje :nie_wiem:
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3295
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2014-03-16, 10:43   

Przełącznik awaryjny zawsze w pozycji załączony, używa się go na przykład przy przewrotkach (oby nigdy się nie przydał) ale jak chcesz nim gasić moto to oczywiście można trzeba tylko pamiętać o nim więc nie pisz za tydzień, że nie możesz odpalić :hahaha:
Gasisz motocykl kluczykiem.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
Bakteria77 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 26
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 1551
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2014-03-16, 11:00   

Cytat:
Panowie, jeśli można napiszcie procedure odpalania i gaszenia moto


kluczyk - stacyjka - przełączamy na ON - jak silnik zimny, ssanie - starter
kluczyk na OFF, chowamy do kieszeni i do domu, baru, itp. lol
 
 
sq5naz 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2014-03-16, 11:05   

Bakteria77 napisał/a:
Cytat:
Panowie, jeśli można napiszcie procedure odpalania i gaszenia moto


kluczyk - stacyjka - przełączamy na ON - jak silnik zimny, ssanie - starter
kluczyk na OFF, chowamy do kieszeni i do domu, baru, itp. lol


Zapomniałeś o kraniku (jak ktoś ma). :hahaha:
_________________
vaya con Dios...
 
 
Bakteria77 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 26
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 1551
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2014-03-16, 11:05   

mój drag ma, ale nie używam ;D
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2014-03-16, 11:06   

Merlin napisał/a:
Przełącznik awaryjny zawsze w pozycji załączony, używa się go na przykład przy przewrotkach (oby nigdy się nie przydał) ale jak chcesz nim gasić moto to oczywiście można trzeba tylko pamiętać o nim więc nie pisz za tydzień, że nie możesz odpalić :hahaha:
Gasisz motocykl kluczykiem.

...nie mam pytań :hahaha: :hahaha:
Dzieki :)
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2014-03-16, 11:46   

Wyłączanie kluczykiem ma ta zaletę, że wyłączamy również napięcie na cewkach, gasną światła i co najważniejsze automatycznie kluczyk trafia do kieszeni.
Motocyklista ma wiele rzeczy do zrobienia po skończonej jeździe, musi często prężyć mięśnie i wciągać brzuch bo patrzą laski, ściągnąć rękawice, kask, rozpiąć kurtkę i ten natłok czynności może sprawić,że po wyłączeniu na tym magicznym czerwonym przycisku zapomnimy o dodatkowym wyłączeniu kluczykiem zapłonu i odchodząc zostawimy kluczyki w motocyklu.
Jeśli chodzi o kranik to mam motocykl ponad 6 lat i zakręcałem go 2 razy gdy musiałem ściągnąć bak przy regulacji zaworów.
 
 
sq5naz 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2014-03-16, 12:01   

Do tego jeszcze odpowiedzi na pytania: jaka pojemność, ile pali, który rocznik, ile taki kosztuje...

Ja także zawsze kluczykiem gaszę cały interes. Ale widzę, że są ludzie, którzy robią zawsze odwrotnie: najpierw awaryjny, a potem stacyjka.
_________________
vaya con Dios...
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2014-03-16, 12:15   

Panowie, po co młócić ponownie ten temat http://yamaha-dragstar.pl...+engine&start=0
Myślę, że wszystko zostało powiedziane .
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2014-03-16, 13:43   

vaaks napisał/a:
Panowie, po co młócić ponownie ten temat http://yamaha-dragstar.pl...+engine&start=0
Myślę, że wszystko zostało powiedziane .

Jasne, sorki :oops:
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group