Dziwny odgłos przy załączaniu zapłonu |
Autor |
Wiadomość |
Simonides


Rocznik: 2000
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 79 Skąd: 3 miasto
|
Wysłany: 2014-03-10, 13:49 Dziwny odgłos przy załączaniu zapłonu
|
|
|
Cześć wszystkim
Dzisiaj piękna pogoda więc postanowiłem rozpocząć sezon, jednak Yamaha wydaje z siebie bardzo dziwne odgłosy przy załączaniu zapłonu. Załączam film:
http://youtu.be/dr1KW5fkzkM
Normalnie po załączeniu zapłonu i stacyjki słychać taki przyjemny bąbelkowy odgłos, teraz jest on dość nieprzyjemny Miałem zwarcie w instalacji elektrycznej ale je usunąłem. Rozrusznik kręci bez najmniejszego problemu, aku doładowane. Motocykl nie odpala, ale wydaje mi się że gdybym nad nim trochę popracował to by poszedł (pierwsze odpalenie po zimie, a nie spuszczałem paliwa z gaźników). W każdym razie nie chciałem kręcić jak tutaj się takie cuda dzieją. Za pomoc z góry wielkie dzięki. |
_________________ 3 MIASTO |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2014-03-10, 13:54
|
|
|
wyraźnie pracująca pompa paliwa bez benzyny, sprawdz czy kranik masz otwarty, albo czy przewód paliwowy jest nie zatkany. |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-10, 13:55
|
|
|
Pompa paliwa pompuje. Jest paliwo w baku ? |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-03-10, 14:46
|
|
|
Simonides, to, że nie spuściłeś paliwa z gaźników nie świadczy jeszcze o tym, że ono tam jest, parowanie robi swoje. Sprawdź, czy masz odkręcony kranik i czy masz wystarczająco paliwa w zbiorniku. Potem powtórz cała operacje jeszcze raz. I nie baw się wyłącznikiem awaryjnym, nie do tego służy. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Simonides


Rocznik: 2000
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 79 Skąd: 3 miasto
|
Wysłany: 2014-03-10, 14:55
|
|
|
No przecież to wyłączenie to było żeby pokazać, nie miałem złych intencji
Wasz podpowiedzi mnie naprowadziły i udało się rozwiązać problem - przewód paliwowy był nieszczelny z powodu jakiegoś ciała obcego. Nie wiem skąd to się mogło wziąć. Wszystko jest już w porządku, po usunięciu problemu Yamaha odpaliła na dotyk.
Dzięki wielkie za pomoc |
_________________ 3 MIASTO |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-03-10, 15:03
|
|
|
Simonides napisał/a: | przewód paliwowy był nieszczelny z powodu jakiegoś ciała obcego. | chyba zatkany ? jakby był nieszczelny to paliwo by sie lało i byś poczuj jego charakterystyczny zapach.
Simonides napisał/a: | Wszystko jest już w porządku | i to cieszy |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Radek69

Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2002
Wiek: 56 Dołączył: 19 Sie 2013 Posty: 54 Skąd: Żukowo
|
Wysłany: 2014-03-15, 12:09
|
|
|
witek1965 napisał/a: | I nie baw się wyłącznikiem awaryjnym, nie do tego służy. |
Witek, a do czego służy wyłącznik awaryjny ? tzn, że silnik powinno się tylko kluczykiem wygaszać? Pytam bo nie wiem... |
_________________ Live to Ride, Ride to Live... |
|
|
|
 |
fazzi


Rocznik: 2008
Wiek: 57 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2014-03-15, 12:16
|
|
|
Wyłącznik awaryjny służy do awaryjnego wyłączania motocykla |
|
|
|
 |
mike79


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2014-03-16, 10:25
|
|
|
fazzi napisał/a: | Wyłącznik awaryjny służy do awaryjnego wyłączania motocykla |
Panowie, jeśli można napiszcie procedure odpalania i gaszenia moto, bo też troszke jestem zdziwiony, że to przycisk awaryjny, jedynie kolor na to wskazuje |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
 |
Merlin


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3295 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2014-03-16, 10:43
|
|
|
Przełącznik awaryjny zawsze w pozycji załączony, używa się go na przykład przy przewrotkach (oby nigdy się nie przydał) ale jak chcesz nim gasić moto to oczywiście można trzeba tylko pamiętać o nim więc nie pisz za tydzień, że nie możesz odpalić
Gasisz motocykl kluczykiem. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 |
|
|
|
 |
Bakteria77


Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 26 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2014-03-16, 11:00
|
|
|
Cytat: | Panowie, jeśli można napiszcie procedure odpalania i gaszenia moto |
kluczyk - stacyjka - przełączamy na ON - jak silnik zimny, ssanie - starter
kluczyk na OFF, chowamy do kieszeni i do domu, baru, itp. |
|
|
|
 |
sq5naz


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 18 Lip 2010 Posty: 290 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2014-03-16, 11:05
|
|
|
Bakteria77 napisał/a: | Cytat: | Panowie, jeśli można napiszcie procedure odpalania i gaszenia moto |
kluczyk - stacyjka - przełączamy na ON - jak silnik zimny, ssanie - starter
kluczyk na OFF, chowamy do kieszeni i do domu, baru, itp. |
Zapomniałeś o kraniku (jak ktoś ma). |
_________________ vaya con Dios...
 |
|
|
|
 |
Bakteria77


Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 26 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2014-03-16, 11:05
|
|
|
mój drag ma, ale nie używam |
|
|
|
 |
mike79


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2014-03-16, 11:06
|
|
|
Merlin napisał/a: | Przełącznik awaryjny zawsze w pozycji załączony, używa się go na przykład przy przewrotkach (oby nigdy się nie przydał) ale jak chcesz nim gasić moto to oczywiście można trzeba tylko pamiętać o nim więc nie pisz za tydzień, że nie możesz odpalić
Gasisz motocykl kluczykiem. |
...nie mam pytań
Dzieki |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
 |
fazzi


Rocznik: 2008
Wiek: 57 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2014-03-16, 11:46
|
|
|
Wyłączanie kluczykiem ma ta zaletę, że wyłączamy również napięcie na cewkach, gasną światła i co najważniejsze automatycznie kluczyk trafia do kieszeni.
Motocyklista ma wiele rzeczy do zrobienia po skończonej jeździe, musi często prężyć mięśnie i wciągać brzuch bo patrzą laski, ściągnąć rękawice, kask, rozpiąć kurtkę i ten natłok czynności może sprawić,że po wyłączeniu na tym magicznym czerwonym przycisku zapomnimy o dodatkowym wyłączeniu kluczykiem zapłonu i odchodząc zostawimy kluczyki w motocyklu.
Jeśli chodzi o kranik to mam motocykl ponad 6 lat i zakręcałem go 2 razy gdy musiałem ściągnąć bak przy regulacji zaworów. |
|
|
|
 |
sq5naz


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 18 Lip 2010 Posty: 290 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2014-03-16, 12:01
|
|
|
Do tego jeszcze odpowiedzi na pytania: jaka pojemność, ile pali, który rocznik, ile taki kosztuje...
Ja także zawsze kluczykiem gaszę cały interes. Ale widzę, że są ludzie, którzy robią zawsze odwrotnie: najpierw awaryjny, a potem stacyjka. |
_________________ vaya con Dios...
 |
|
|
|
 |
vaaks


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2579 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2014-03-16, 12:15
|
|
|
Panowie, po co młócić ponownie ten temat http://yamaha-dragstar.pl...+engine&start=0
Myślę, że wszystko zostało powiedziane . |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
 |
mike79


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2014-03-16, 13:43
|
|
|
Jasne, sorki |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
 |
|