kierunkowskazy |
Autor |
Wiadomość |
Corvius
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 247 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-07-13, 22:58
|
|
|
dziękowac ;] |
_________________ Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!
"Hasta La V-ictoria Siempre!"
Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ |
|
|
|
|
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2009-07-31, 23:39
|
|
|
pan_wiewiorka napisał/a: | Corvius, tutaj masz aukcję. |
Gwint jest w nich M10 - z tyłu nie miałem problemu zainstalowałem już kierunki z takim gwintem - trudno nie było.
A jak to będzie wyglądało z przednimi kierunkami, czy ktoś ma doświadczenie w zamianie "krowich placków" z M12 na takie przyjemniejsze??
Dzieki za podpowiedź.
Pozdr |
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-08-01, 13:35
|
|
|
Ja zamówiłem sobie obejmę na lagi do kierunków (Kuryakyn). Kiedunki będą wychodzić właściwie bezpośrednio z lag a nie z tych czarnych wysięgników. Możesz mieć nawet z mocowaniem M6 i będzie si. Dostęne są również kierunki z obejmami, tutaj masz aukcję; mnie się jednak nie podobają. |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2009-08-02, 11:14
|
|
|
pan_wiewiorka napisał/a: | Ja zamówiłem sobie obejmę na lagi do kierunków (Kuryakyn). Kiedunki będą wychodzić właściwie bezpośrednio z lag a nie z tych czarnych wysięgników. Możesz mieć nawet z mocowaniem M6 i będzie si... |
Git.
To ja poprosze więcej szczegółów Mr. W, i może siakiś link, bo kierunki chciałbym z przodu takież same jak na błotniku w typie bullet no i gwint jest M8.
Zastanawiam się serio nad wizytą u jakiegoś elektryka z tą wymianą, bo:
1. po zrobieniu tyłu, wszystko jest OK, świeci i się trzyma, ale nie mam pomysłu jak zrobić porządek z kablami pod błotnikiem... Po wymianie tylnej lampy nie ma gdzie schować kostki i całej reszty - może jakieś pomysły?
2. dobrze było by gdyby nie-laik ocenił pracę kierunków pod kątem wymiany przerywacza (obecne tyły a i docelowe przody są LED).
3. troszkę mnie onieśmiela instalacja przednich kierunków jak patrzę na te mounty czarne w oryginale...
Pozdr,
P |
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-08-02, 16:31
|
|
|
Tutaj masz wszystko co poczebne |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2009-08-06, 10:08
|
|
|
pan_wiewiorka napisał/a: | Tutaj masz wszystko co poczebne |
Ano mam wszystko. Dzięki.
Mocowania kupiłem i hop - kolejny problem... Gwint w moim Bullet'cie okazał się (suprise suprise) 10, i nie za bardzo chciał w dziurę 8 się instalować. Ale omówiłem temat z dealerem i uzgodniliśmy że dobre wiertło do metalu na wolnych obrotach ładnie przytrzymaną część tymże wiertłem potraktować i będzie cacy...
Udało się idealnie, nie ma różnicy od oryginału oprócz średnicy. I lampa się mieści.
I teraz kurde flak kolejny problem evil Trzpień mocujący (ten z gwintem) od kierunku jest za długi
Całe to tałatajstwo powinno się razem z nakrętką mieścić w zagłębieniu tego uchwytu żeby się dało na widelec założyć.
Czy ktoś ma pomysł może jak to leczyć? Może podpowiedź gdzie w Wwa znajdę zmyślnego specjalistę od metalowych elementów tokarz? ślusarz? kominiarz? kurwa...
Może mi ktoś to zaspawa, albo przykręci się na stałe, zabije nakrętkę i zetnie nadmiar... ?
Tył cały zrobiony, lampa, chlapacz, kierunki - jest pieknie. To teraz przód mi popaprało...
HELP. |
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-08-06, 10:14
|
|
|
Piłka do metalu i jedziesz. Jaki problem? |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2009-08-13, 22:25
|
|
|
pan_wiewiorka napisał/a: | Corvius, tutaj masz aukcję. |
Nie ma problemu Ale jeżeli kupiłeś te kierunki z aledrogo i te obejmy Kuryakin http://www.kuryakyn.com/i...ID/115/IMID/711, to:
- będzie trzeba rozwiercić otwór wiertłem fi 10 bo firmowy jest 8
- będzie trzeba powalczyć z piłką i skrócić trzpień lamp
- będzie trzeba zrobić nakrętkę która nie będzie wchodzić w światło pierścienia
Te kroki mam już za sobą.
- trzeba też będzie wywiercić lub wyfrezować otwór / kanalik na okablowanie kierunków - inaczej obejma przycina kable na ladze i jest zwarcie...
Niestety sam producent przyznaje że ktoś tu nie pomyślał i że klienci "jakoś sami sobie radzą"
Ale końcowy wygląd rekompensuje trudy. |
|
|
|
|
orcio
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 43 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 26 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2009-11-17, 16:06
|
|
|
Widzę że pare osób pisało o kierunkowskazach LEDowych.
Myślę o zamontowaniu takich z tyłu.
Jakie i gdzie kupowaliście?
Mam akurat RS, ale są zdaje sie takie same jak w DS classic... |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1861 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-09-22, 12:06
|
|
|
Jutro będę przestawiał tylne kierunki w 650 Custom ze względu na montaż sakw. Popełnię manuala dla dobra Ludu. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
VARIO
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 45 Dołączył: 24 Wrz 2012 Posty: 284 Skąd: warszawa FP
|
Wysłany: 2013-01-29, 00:57 wymiana przednich kierukowskazów
|
|
|
Czytałem całą polemikę jak wymienić tylne kierunkowskazy. Czy ktoś mógłby mi opisać jak wymienić przednie w V Star. chodzi mi o to jak zdiąć, założyć i gdzie podpiąć kabelki. czy oferowane na rynku kierunkowskazy uwzgledniają wersję US? |
_________________
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-01-29, 01:12
|
|
|
VARIO, kierunkowskazy masz zamocowane na belce( wsporniku). Odkręcasz jedną śrubkę, wyjmujesz ja i wyciągasz kierunkowskaz. Przewody idą wewnątrz belki, wychodzą jej środkiem i wchodzą do lampy. Tam są wpięte w instalację. Masowy i pozycyjny jest wspólny, więc musisz niestety wyciąć konektor, który spina przewody z kierunkowskazu lewego i prawego, inaczej nie wyjmiesz. Montaż dokładnie w odwrotnej kolejności. Oferowane na rynku najczęściej są europejskie, więc bez uwzględnienia światła pozycyjnego. Czy to dla Ciebie aż tak istotne ? Ja w swoim celowo odpiąłem ten przewód. Konektory okrągłe do zakupienia w Larsoonie. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
VARIO
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 45 Dołączył: 24 Wrz 2012 Posty: 284 Skąd: warszawa FP
|
Wysłany: 2013-01-29, 01:21
|
|
|
ok dzięki. co dalej z tym odpiętym kabelkiem? zostawiamy wolno (oczywiście zaizolowany)? |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez VARIO 2013-01-29, 01:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
|
|
|
|
VARIO
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 45 Dołączył: 24 Wrz 2012 Posty: 284 Skąd: warszawa FP
|
Wysłany: 2013-01-29, 01:49
|
|
|
a jaki konektor?żeński czy męski? |
_________________
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-01-29, 02:02
|
|
|
będziesz potrzebował męskie . Żęńskie są wewnątrz lampy. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
mike79
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 45 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2014-01-14, 15:23
|
|
|
Odświeżam odnośnie V-stara classic, mianowicie kierunki są połaczone takim plastikiem w środku prawda? Jak i gdzie można to dostać, bo z tego co zauwazyłem zakupic moge tylko bez tego? Mowa o krótkich metalowych kierunkach |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1708 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2014-01-14, 16:21
|
|
|
jeśli chodzi ci o wpięcie do instalacji to łączone są wsówkami tyle że okrągłymi a nie płaskimi a te okrągłe w sklepach z częściami elektronicznymi |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
mike79
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 45 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2014-01-14, 17:22
|
|
|
To wiem, chodzi mi o połączenie obudowy kierunku do poprzeczki. Mam w jednym złamane a reszta cała |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1708 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2014-01-14, 22:08
|
|
|
jak możesz to daj zdjęcia o co ci chodzi bo tam jakoś plastiku nie pamiętam |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
|