| 
		Filtr z przepustnica | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 F.I.P. Berek  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 650 Custom 
                  Rocznik: 2001 
                  Wiek: 59  Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-12-30, 16:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jako 'post scriptum' do powyższej dyskusji - analogiczna dyskusja ( dobrych już parę lat temu ) - czyli, Piotr Dudek kontra 'znawcy tematu ze słyszenia'. Nawinęło mi sie ostatnio - jak ktoś chce to niech poczyta: http://forum.motocyklisto...e-gdzie-szukac/ | 
             
						
				_________________ jeżeli nam zabraknie sił
 
zostaną jeszcze
 
morze i wiatr | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 OldDiver  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 650 Classic 
                  Rocznik: 2006 
                  Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3144 Skąd: Wrocław/Kiełczów 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-12-30, 22:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               OldDiver, to co pokazałeś to nie jest hypek ale jest piękny. Tylko okrutnie drogi 
 
 
[ Dodano: 2013-12-30, 22:03 ]
 
i słowa nie ma w opisie o ruchomych przesłonach. Zastosowany tam nietypowy filtr K&N, zbudowny tylko dop tej obudowy może słono kosztować w przyszłości. No chyba, że dajemy wiarę w jego żywotność ok 100 000 km. | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pyra  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5396 Skąd: pyrlandia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-12-31, 06:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | witek1965 napisał/a: | 	 		  | No chyba, że dajemy wiarę w jego żywotność ok 100 000 km. | 	  witek1965,  przynajmniej jedno zero Ci uciekło     
 
http://knfilter.pl/zamienne_filtry_powietrza.htm
 
z tym czyszczeniem to trochę  pojechali     u mnie 2x w sezonie -ale ja mam drogi gruntowe i przebiegi  nieogłoszeniowe    | 
             
						
				_________________ Bo droga jest celem | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 remol71  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 650 Custom 
                  Rocznik: 1999 
                  Wiek: 54  Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1888 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-12-31, 09:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Kupię filtr K&N na wiosnę    | 
             
						
				_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-12-31, 09:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | pyra, fakt. Miało być milion. Ale nie chce mi się wierzyć w ten milion. | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 OldDiver  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 650 Classic 
                  Rocznik: 2006 
                  Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3144 Skąd: Wrocław/Kiełczów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-12-31, 10:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | witek1965 napisał/a: | 	 		  | i słowa nie ma w opisie o ruchomych przesłonach | 	   Tam są dwa zdjęcia. Na jednym przesłony otwarte, na drugim zamknięte, ale "co" je zamyka i otwiera i tak się głupio zapytam ... po co ?
 
Też mi się ten filtr podoba. | 
             
						
				_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć    
 
I … nie jest to nabijanie licznika. 
 
 
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
 
 
Kupię trajkę    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-12-31, 11:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | OldDiver napisał/a: | 	 		  | Tam są dwa zdjęcia. | 	   Masz rację, zauważyłem teraz że na jednym zdjęciu jest "otwarte" a na drugim nie. Nie mam pojęcia, czy one się otwierają i zamykają. Nic nie napisali . Skupiłem się na estetyce. Może to dwie wersje ?     
 
 
[ Dodano: 2013-12-31, 11:31 ]
 
[ Dodano: 2013-12-31, 11:29 ]
 
jak znasz angielski, to więcej jest chyba tu http://www.streetperforma...86-ky-9853.html
 
 
http://www.cruisercustomi...11/part/KY-9853 | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Roberciano  		  
		 
          
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2010 
                  Dołączył: 24 Lis 2013 Posty: 108 Skąd: Nowy Tomyśl 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-12-31, 13:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Roberciano, jak otwiera się hypek itd to ja wiem, nie wiem natomiast nic o otwieraniu sie tego z linku OldDiver, http://www.lidor.pl/filtr...-star-650.html, a to chyba nie jest to samo co hypek 
 
 
[ Dodano: 2013-12-31, 13:04 ]
 
dyskusja od wczorajszego postu z godziny 17:08 | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 OldDiver  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 650 Classic 
                  Rocznik: 2006 
                  Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3144 Skąd: Wrocław/Kiełczów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-12-31, 14:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | witek1965, Ja używam tylko drink-bar-english. Przepusciłem opisy angielskie przez translator i wychodzi z tego taki reklamowy bełkot - wszystko z tym filtrem jest lepiej, wiecej i bez tego to już nie ma co latać, ale ani słowa o tych przesłonach. | 
             
						
				_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć    
 
I … nie jest to nabijanie licznika. 
 
 
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
 
 
Kupię trajkę    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 F.I.P. Berek  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 650 Custom 
                  Rocznik: 2001 
                  Wiek: 59  Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-12-31, 17:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               OldDiver
 
niewątpliwie bardzo efektowny wygląd. Z pewnością lepszy dopływ powietrza, a przy otwartych przesłonach nawet szansa na lekkie doładowanie przy większych prędkościach. Pytanie czy do filtra dołączają dysze - bo logicznie rzecz biorąc byłoby to wskazane aby jakiś efekt osiągnąć. W kwestii sterowania (zamykanie/otwieranie) najlepiej zadać pytanie chłopakom z Lidora - my możemy tylko snuć domysły. | 
             
						
				_________________ jeżeli nam zabraknie sił
 
zostaną jeszcze
 
morze i wiatr | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-12-31, 19:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | F.I.P. Berek napisał/a: | 	 		  | Pytanie czy do filtra dołączają dysze  | 	   sądzę, że tak. Jest w opisie i ulotce (instrukcji)  montażu. | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 F.I.P. Berek  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 650 Custom 
                  Rocznik: 2001 
                  Wiek: 59  Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-12-31, 19:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No to zapowiada się sensownie. Kto będzie pierwszy ? | 
             
						
				_________________ jeżeli nam zabraknie sił
 
zostaną jeszcze
 
morze i wiatr | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PrzemekN  		  
		 
          
  
  
                  Model: MS1900 
                  Rocznik: 2006 
                  Wiek: 57  Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 2071 Skąd: Zielona Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-01-01, 12:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Kupiłem do swojego Wildka hypercharger z linka OldDivera.
 
Nie ma w nim ruchomych części - a przynajmniej, w pudełku nic nie znalazłem    
 
W zestawie jest dysza do gaźnika.
 
Teraz tylko czekam, aż dojedzie zamówiony wydech i będę mógł całość poskładać    
 
 
Krótko mówiąc, na sezon zimowy, zaplanowałem do mojego Wildka kurację, polegającą na montażu hyperchargera Twin Velocity, wymiany dyszy w gaźniku i wymiany wydechów na PeaceMaker.
 
Według mnie, dopiero taki komplet daje sensowne wyniki poprawy dynamiki motocykla i poprawia wrażenia akustyczne    
 
Ci, którzy mieli okazję poznać moją Venturę, wiedzą o czym mówię    
 
 
Na razie mam zamontowany sam hypercharger, jeszcze nie wymieniałem dysz. Odpaliłem silnik i słychać różnicę w pracy silnika.
 
Przy zejściu z wysokich obrotów na niskie, zdarza mu się strzelić w wydech. Ewidentnie, trzeba wymienić dyszę, ale, dostrajanie silnika będę robił jak dojadą wydechy    
 
Już się nie mogę doczekać efektu końcowego   
 
 
A wracając do Twin Velocity - wybrałem ten model, bo według mnie, daje lepsze efekty niż klasyczny hypek z klapkami (też kiedyś taki miałem). A poza tym, zajebiaszczo wygląda     | 
             
						
				_________________ Psy szczekają, karawana idzie dalej
 
 
Garaż:
 
 
MS 1900, H-D FLHTKL "Osiołek"
 
SREU #1022 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 OldDiver  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 650 Classic 
                  Rocznik: 2006 
                  Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3144 Skąd: Wrocław/Kiełczów 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SATURIAN  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2016 
                  Wiek: 26  Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1620 Skąd: Dziki Wschód 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-01-01, 16:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | O ile dobrze pamiętam taki miał ostatnio Illusion , zadzwońcie to wszystko wam powie. | 
             
						
				_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
 
" NAJLEPSZY ROTTWEILER  "
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 F.I.P. Berek  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 650 Custom 
                  Rocznik: 2001 
                  Wiek: 59  Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-01-01, 18:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dostrojenie układu zasilania po założeniu hyperchargera nastręcza pewnych trudności ( to ze słyszenia z wielu źródeł) i pewnie stąd podzielone opinie na temat jego skuteczności ( wrażenie braku efektów konsekwencją nieoptymalnego strojenia ).
 
 
Twin Velocity wydaje się być urządzeniem mniej skomplikowanym ( sądząc z opisów z tej dyskusji )  i być może, że dzięki temu odczuwalny rezultat będzie łatwiejszy do uzyskania. | 
             
						
				_________________ jeżeli nam zabraknie sił
 
zostaną jeszcze
 
morze i wiatr | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Endrju  		  
		 
          
  
  
                  Model: XV 1700 Warrior 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 66  Dołączył: 08 Wrz 2011 Posty: 665 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-01-03, 17:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ja mam w swojej gwiazdce hypka i jestem zadowolony. Po pierwsze efekt wizualny. Po drugie moim zdaniem lepiej ciągnie od dołu. Mały minus to taki, że przy dużym wietrze i dużej szybkości wyczuwa się jakby silnik dostawał za dużo powietrza. Oczywiście jest to moje subiektywne odczucie. | 
             
						
				_________________ O MATKO CZEMU PIJE TAK RZADKO
 
 
Endrju | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 F.I.P. Berek  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 650 Custom 
                  Rocznik: 2001 
                  Wiek: 59  Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-01-04, 12:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Endrju
 
 
przypuszczam, że troche nad regulacją trzeba popracowac - hypek powinien PRZEDE WSZYSTKIM poprawiac dynamike przy wiekszych predkosciach. | 
             
						
				_________________ jeżeli nam zabraknie sił
 
zostaną jeszcze
 
morze i wiatr | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |