| 
		
		|  |  
 
	
		| Przesunięty przez: vaaks 2011-06-30, 09:48
 | Klucze serwisowe |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-11-03, 13:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | to jedno, a to co znalazł kolega kopara83,  to szmelc nie klucze. No, ale zawsze coś. 	  | arekw711 napisał/a: |  	  | to jest japonia i jest bezawaryjna   | 
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mike79   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2007
 Wiek: 46
 Dołączył: 16 Lis 2013
 Posty: 628
 Skąd: Trójmiasto - Reda
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-05-08, 08:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy mógłby doswiadczony rider podpowiedzieć jakie klucze warto zabierac do DS 1100 ze sobą? 13,14,15,16,19, imbusy, śróbokrety, czy coś jeszcze może być niezbędne?   |  
				| _________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
 The Best Band Ever-Led Zeppelin
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | HELLOWEEN   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 60
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 1557
 Skąd: Nomad
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-05-09, 14:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zależy to wszystko od tego,czy potrafisz ich używać. Jeżeli masz pojęcie o naprawach,to popatrz na 2oo co najczęściej ulega awariom,jakie śruby masz ewentualnie do odkręcania i w to się zaopatrz. Na pewno klucz do świec i mała szczoteczka druciana,śrubokręty płaski i krzyżak,komplet imbusów i płaskich,szczypce,kawałek przewodu elektrycznego,izolacja...bez takiego zestawu nie ruszam się w drogę. Wożę więcej,ale to jest podstawa. No i żarówki i bezpieczniki. Szmatka jakaś do wytarcia rąk. Jeżeli nie masz pojęcia o naprawach,to i tak musisz liczyć na pomoc kolegów,lub dzwonić do mechanika.
 |  
				| _________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
 
 Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
 
 Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mike79   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2007
 Wiek: 46
 Dołączył: 16 Lis 2013
 Posty: 628
 Skąd: Trójmiasto - Reda
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-05-10, 08:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | HELLOWEEN, dzieki taki właśnie podobny zastaw sobie zmontowałem do sakwy + jeszcze pare drobiazgów. Dzięki za wskazówki. |  
				| _________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
 The Best Band Ever-Led Zeppelin
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | HELLOWEEN   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 60
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 1557
 Skąd: Nomad
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-05-10, 10:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zapomniałem jeszcze o zestawie naprawczym do kół. W przypadku dętki jakieś łatki i coś do zdjęcia opony(mogą być 2 duże płaskie śrubokręty z zestawu). Jak bezdętkowe,to grzybek i narzędzia do jego montażu. Ewentualnie płyn do łatania (tylko to świństwo po przyjeździe do domu trzeba z opony usunąć i i tak jechać do wulkanizacji i załatać). |  
				| _________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
 
 Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
 
 Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mike79   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2007
 Wiek: 46
 Dołączył: 16 Lis 2013
 Posty: 628
 Skąd: Trójmiasto - Reda
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-05-10, 10:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | No w łaśnie to to świnstwo...inny temat   A'propos gdzies było o tych specyfikach, prawda bo mam detke i nie wiem czy specyfik zadziała
   |  
				| _________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
 The Best Band Ever-Led Zeppelin
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | HELLOWEEN   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 60
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 1557
 Skąd: Nomad
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-05-10, 10:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Specyfik jest do kół bezdętkowych. Nawet nie wiem czy do dętki się nadaje. A nawet jeżeli,to po przyjeździe będziesz musiał kupić nową a starą wyrzucić. Tego g..na z dętki już nie usuniesz,a trzeba. Chodzi o wyważenie koła. Jeżeli ten płyn jest w środku nie masz wyważenia bo to lata po całej oponie podczas jazdy. Tak że do kół dętkowych ,nie ma jak stara łatka. Do bezdętkowych jest lepiej,bo nie potrzeba opony ściągać. Powiększasz specjalnym kolcem(lub zwykłym wiertłem) otwór uszkodzenia,zakładasz na przyrząd (wygląda jak duża igła z raczką w kształcie T) taki specjalny kawałek jakby wałeczka z gumy,kropla specjalnego kleju na otwór i wciskasz tam przyrząd z tym wałeczkiem i wyciągasz. Potem przycinasz resztkę wystającą z opony,pompujesz i jazda. Po zawodach. |  
				| _________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
 
 Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
 
 Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mike79   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2007
 Wiek: 46
 Dołączył: 16 Lis 2013
 Posty: 628
 Skąd: Trójmiasto - Reda
 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Możesz ściągać załączniki na tym forum
 
 | Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
 
 |  |