  | 
 
			 
				  
	
         		            
 
	
			| 
		wyciek przy wale kardana i kawałki meta yamaha ds 650  2006r | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-10-21, 17:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jedno mnie jednak zastanawia. Chyba, że są oznaczenia na łożysko. 
 
Wymiary to jedno, a cechy łożysko to drugie. Z podanych wyżej przez mnie danych wynika, że powinno być zastosowane łożysko FAG QJ305 lub jego odpowiednik. To jest łożysko dwurzędowe i cena inna, nie jednak 420 zł. wcześniej było stosowane łożysko o numerze 
 
93306-30539-00 co było odpowiednikiem łożyska 6305, ale później zostało zastąpione łożyskiem o numerze 93306-30533-00 którego odpowiednikiem jest właśnie dwurzędówka. Być może Yamaha zmieniła łożysko ze względu na to, że jednorzędowe nie wytrzymywało i się rozsypywało ?      | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 karollm  		  
		 
          
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2003 
                  Dołączył: 13 Paź 2013 Posty: 34 Skąd: radom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-10-22, 17:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witek 1965- może i oznaczenia do końca się nie zgadzają ale domniemywam, że to wynika tylko i wyłącznie z tego że np yamaha ma swój katalog ze swoimi oznaczeniami mimo że towar jest ten sam a co do jakości producent tego łożyska to dobra firma i te łożyska są używane do znacznie mocniejszych sił niż taki dyfer a poza tym ono tam tylko się kręci i na pewno jest jedno rzędowe widziałe to w yamaha za 420 zł identiko Ale gdy nawet masz racje i znowu się psuje to mniej boli 26zł niż 420, a jak bym i tryby przy tym uszkodził to wciąż mniejsze straty ( ponoć od virago pasuje a tam ceny w groszach) jedynie czas tracę choć dla mnie sama przyjemność samemu coś zrobić. 
 
 
[ Dodano: 2013-10-22, 18:16 ]
 
Dodam że gożej jest z zimeringie tylko yamaha w tym wymiarze i droższe od łożyska     34 zł     | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-10-22, 17:43   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               karollm, no to wszystko jasne. Mi chodziło tylko i wyłącznie o różnicę : jednorzędowe, dwurzędowe. 
 
Yamaha ma owszem swoje oznaczenia, ale tylko na opakowaniu. W środku już znajduję się łożysko z klasycznym, międzynarodowym oznaczeniem. Spoko. Ładuj to 6305. Ni mówiłem, że masz kupić to za 420 w ASO, tylko to za 120 zł z linku jaki ci podałem. 
 
Zakładaj, składaj do kupy całość i jeszcze w tym sezonie sprawdź.  	  | karollm napisał/a: | 	 		  | dla mnie sama przyjemność samemu coś zrobić.  | 	               
 
ja robie tak samo. Nie sztuka oddać do serwisu czy innego warsztatu i potem się wymądrzać, na podstawie tego co się przez szybkę podpatrzyło     | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 vojtasss1  		  
		 
          
  
                  Model: DS 650 Custom 
                  Rocznik: 2005 
                  Wiek: 38  Dołączył: 23 Kwi 2014 Posty: 4 Skąd: Prądocin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-06-21, 13:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam pociągnę trochę ten temat. Mianowicie czy po podgrzaniu pierścienie nie nadaje się wszystko do kosza. Ponieważ stal została zahartowana i stracila właściwości swoje chyba nie można tego inaczej naprawić bez podgrzewania? | 
             
						
				_________________ żyj tak jakbyś miał żyć wiecznie, baw się tak jakby jutro miało nie być | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
  | 
      Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
  | 
    
 
       |