 |
wyciek przy wale kardana i kawałki meta yamaha ds 650 2006r |
Autor |
Wiadomość |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-10-21, 18:59
|
|
|
Jedno mnie jednak zastanawia. Chyba, że są oznaczenia na łożysko.
Wymiary to jedno, a cechy łożysko to drugie. Z podanych wyżej przez mnie danych wynika, że powinno być zastosowane łożysko FAG QJ305 lub jego odpowiednik. To jest łożysko dwurzędowe i cena inna, nie jednak 420 zł. wcześniej było stosowane łożysko o numerze
93306-30539-00 co było odpowiednikiem łożyska 6305, ale później zostało zastąpione łożyskiem o numerze 93306-30533-00 którego odpowiednikiem jest właśnie dwurzędówka. Być może Yamaha zmieniła łożysko ze względu na to, że jednorzędowe nie wytrzymywało i się rozsypywało ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
karollm

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 13 Paź 2013 Posty: 34 Skąd: radom
|
Wysłany: 2013-10-22, 18:13
|
|
|
Witek 1965- może i oznaczenia do końca się nie zgadzają ale domniemywam, że to wynika tylko i wyłącznie z tego że np yamaha ma swój katalog ze swoimi oznaczeniami mimo że towar jest ten sam a co do jakości producent tego łożyska to dobra firma i te łożyska są używane do znacznie mocniejszych sił niż taki dyfer a poza tym ono tam tylko się kręci i na pewno jest jedno rzędowe widziałe to w yamaha za 420 zł identiko Ale gdy nawet masz racje i znowu się psuje to mniej boli 26zł niż 420, a jak bym i tryby przy tym uszkodził to wciąż mniejsze straty ( ponoć od virago pasuje a tam ceny w groszach) jedynie czas tracę choć dla mnie sama przyjemność samemu coś zrobić.
[ Dodano: 2013-10-22, 18:16 ]
Dodam że gożej jest z zimeringie tylko yamaha w tym wymiarze i droższe od łożyska 34 zł |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-10-22, 18:43
|
|
|
karollm, no to wszystko jasne. Mi chodziło tylko i wyłącznie o różnicę : jednorzędowe, dwurzędowe.
Yamaha ma owszem swoje oznaczenia, ale tylko na opakowaniu. W środku już znajduję się łożysko z klasycznym, międzynarodowym oznaczeniem. Spoko. Ładuj to 6305. Ni mówiłem, że masz kupić to za 420 w ASO, tylko to za 120 zł z linku jaki ci podałem.
Zakładaj, składaj do kupy całość i jeszcze w tym sezonie sprawdź. karollm napisał/a: | dla mnie sama przyjemność samemu coś zrobić. |
ja robie tak samo. Nie sztuka oddać do serwisu czy innego warsztatu i potem się wymądrzać, na podstawie tego co się przez szybkę podpatrzyło |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
vojtasss1

Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 38 Dołączył: 23 Kwi 2014 Posty: 4 Skąd: Prądocin
|
Wysłany: 2014-06-21, 14:29
|
|
|
Witam pociągnę trochę ten temat. Mianowicie czy po podgrzaniu pierścienie nie nadaje się wszystko do kosza. Ponieważ stal została zahartowana i stracila właściwości swoje chyba nie można tego inaczej naprawić bez podgrzewania? |
_________________ żyj tak jakbyś miał żyć wiecznie, baw się tak jakby jutro miało nie być |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|