YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Drży w czasie jazdy
Autor Wiadomość
Dana 



Rocznik: 2006
Wiek: 53
Dołączyła: 01 Cze 2013
Posty: 34
Skąd: Turek
Wysłany: 2013-10-05, 15:14   Drży w czasie jazdy

Koledzy podpowiedzcie co to może byc jak odczuwam silniejsze niż zwykle drżenie kierownicy i nieco inny dzwięk samego motoru?
_________________
http://youtu.be/5NV6Rdv1a3I
..bo żeby żyć trzeba Żyć!
 
 
Andrzej666 



Model: SYMPATYK
Wiek: 39
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 40
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-10-05, 16:13   

A prócz tego motocykl jeździ jak dawniej? Moc, przyśpieszenie?
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-10-05, 16:36   

W jednym z postow pisalas ze jezdzisz max. 90 - przy predkości około 100km/h drag generuje dosyc duże wibracje - moze zdazylo Ci sie dojsc do setki i stad takie wrazenia. Inna opcja [ waham sie czy napisać ] - jazda na zbyt wysokim biegu w stosunku do predkosci...
Przeważnie wibracje na kierze to efekt zlego wyważenia przedniego kola, ale to nijak sie ma do innej pracy silnika.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
jendras66 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 1100
Skąd: Żory
Wysłany: 2013-10-05, 18:56   

Napisz coś więcej, czy np. tak jest na każdym biegu, czy ten nieco inny dźwięk jest zaraz po odpaleniu, czy drgania są cały czas, co z wyważeniem, kiedy było robione itd.
Może być kilka przyczyn :) Pozdrawiam.
_________________
Organizator "Rozpoczęcie Sezonu Śląsk i Przyjaciele"
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3295
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2013-10-05, 19:26   

Np, gorsze paliwo.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2013-10-05, 20:30   

Sprawdź ciśnienie w kapciach.
 
 
Dana 



Rocznik: 2006
Wiek: 53
Dołączyła: 01 Cze 2013
Posty: 34
Skąd: Turek
Wysłany: 2013-10-07, 10:28   

bieg jest mysle dostosowany do prędkosci,i to było w granicach 60, ile powinno byc barów w kapciach, amoze to za mało oleju :nie_wiem: ,bo ostatnio nie sprawdziłam.....,paliwo zawsze na orlenie tankuje, to ja sprawdze olej i cisnienie,a co do wywazenia to w marcu ostatnio jak zakładałam nowe opony i do tej pory było oki,ale nie jezdziłam jakis miesiac, może był za zimny ale po pół godzinie to sie chyba raczej rozgrzał nic sie nie zmieniło do konca jazdy wiec nie wiem i wczoraj .nie smiejcie sie ze mnie ale to moje pierwsze moto :poddajesie:
_________________
http://youtu.be/5NV6Rdv1a3I
..bo żeby żyć trzeba Żyć!
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-10-07, 11:14   

2,5 atm.
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 51
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4024
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2013-10-07, 11:50   

Może nawierzchnia drogi nie była równa (frezowanie itp)? Olej raczej nie ma tutaj nic do rzeczy ;) Gdyby go było mało, zapaliła by Ci się kontrolka oleju.
Generalnie przy jakiś wartościach obrotów silnika, motocykl bardziej drży, co jest odczuwalne na kierownicy. Przejedź się jeszcze kilka razy różnymi drogami przy różnych prędkościach...

PS. 2,5 bara na tył, 2,25 na przód.
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
PSZEMAS 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 47
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 5075
Skąd: Kurzętnik / NML
Wysłany: 2013-10-07, 13:46   

moondek napisał/a:
Gdyby go było mało, zapaliła by Ci się kontrolka oleju.
w 650-tce ? A która to kontrolka ?

_________________
--> Yamaha Virago XV 535
--> Yamaha Drag Star XVS 650
--> Yamaha Road Star XV 1700
--> Yamaha FZ6-N
--> Yamaha Tracer 900
--> :nie_wiem:
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-10-07, 14:36   

PSZEMAS, zapewne chodzi i pierwszą z prawej ;p
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-10-07, 15:37   

Nie róbcie dziewczynie wody z mózgu :evil:
Drgania nie mają najmniejszego związku z poziomem oleju !
DS-650 nie ma czujnika poziomu i żadna lampka się nie zapali bo też jej nie ma !
Piktogram silnika (kontrolka z prawej) zostawcie w spokoju bo już dość bzdur napisano w temacie "nie gaśnie kontrolka silnika" !
Dana - najpierw oceń czy to są drgania związane z częstotliwością obrotów przedniego koła, czy z obrotami silnika.
Szukaj po kolei, ciśnienie w oponie, łożyska przedniego koła, uszkodzona opona (to wykryje wyważarka), koło mocno nie wyważone. To możesz sprawdzać i usuwać sama.
Jeśli od silnika (b. szybkie wibracje) to gorzej, może być uszkodzony zespół napędowy (wał, krzyżak), mogą być łożyska główne wału korbowego (to już katastrofa), przy silniku nic sama nie naprawisz.
A tak w ogóle, to njtrudniejsze do zlokalizowania są wszelkie dreszcze, wibracje i dziwne dźwięki, to wymaga czasu i cierpliwości, a najbardziej pomocy kogoś doświadczonego. Zaocznie nikt rozsądny nic konkretnego nie doradzi.
Powodzenia :8
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 51
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4024
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2013-10-07, 15:47   

Pirania_LM napisał/a:
PSZEMAS, zapewne chodzi i pierwszą z prawej ;p

Nie o pierwszą z prawej... lol W 1100 taka kontrolka jest, nie wiedziałem, że 650 jest taka "uboga" ;)
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
tomek70 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 55
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 350
Skąd: Krzewiny Bogaczów
Wysłany: 2013-10-08, 06:49   

Najlepiej jakby podjechał ktoś kumaty z okolicy i doradził co i jak, ewentualnie dał namiary do jakiegoś fachowca, gdzieś niedaleko, bo tak na forum trudno ustalić przyczynę.
_________________
Nie piłem przez pięć lat, to był najgorszy okres mojego życia - Charlie Sheen
 
 
krzycho_r 


Rocznik: 2000
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 50
Skąd: Kolno
Wysłany: 2013-10-09, 09:38   

moondek napisał/a:
Gdyby go było mało, zapaliła by Ci się kontrolka oleju.


A to mnie moondek oświeciłeś
Teraz wiem że w kontrolka oleum powinna świecić przy niskim poziomie oleju.
U mnie chyba cuś nie teges , bo się nie świeci
_________________
Junaczysko znów furcy aż miło:)
Pozdrawiam Krzycho_R
http://dzikijunak.org/gallery/KrzychoR
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-10-09, 12:36   

krzycho_r napisał/a:
... Teraz wiem że w kontrolka oleum powinna świecić przy niskim poziomie oleju...

Tak powinna (dot.DS-1100) przy tak niskim poziomie, który jest już niebezpieczny dla silnika.
Nie myl tego z poziomem minimalnym we wzierniku, który jest jeszcze stanem bezpiecznym.
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 51
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4024
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2013-10-09, 12:50   

krzycho_r napisał/a:
A to mnie moondek oświeciłeś
Teraz wiem że w kontrolka oleum powinna świecić przy niskim poziomie oleju.
U mnie chyba cuś nie teges , bo się nie świeci

To widocznie masz wystarczający poziom. Odpal motonga i postaw na chwile na stopce. Po ok 20-30 sek. powinna się zaświecić. A najlepiej sprawdzić to jak radzi powyżej Demolka.
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
jendras66 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 1100
Skąd: Żory
Wysłany: 2013-10-09, 17:17   

Demolka napisał/a:
Zaocznie nikt rozsądny nic konkretnego nie doradzi.
Powodzenia :8


Tak to bardzo rozsądne w twojej sytuacji. Po tym co piszesz to może być coś z napędem. Pojedź do warsztatu i niech to sprawdzą, bo może to być błahostka, czyli przednie koło, albo coś gorszego, czego ci nie życzę. I zrób to w miarę szybko, bo jeśli to coś z napędem to może być nieciekawie. Powodzenia. :>
_________________
Organizator "Rozpoczęcie Sezonu Śląsk i Przyjaciele"
 
 
Dana 



Rocznik: 2006
Wiek: 53
Dołączyła: 01 Cze 2013
Posty: 34
Skąd: Turek
Wysłany: 2013-10-09, 18:04   

juz wiem mam lekko skrzywioną przednia felge... czy samo wyważenie pomoże?
_________________
http://youtu.be/5NV6Rdv1a3I
..bo żeby żyć trzeba Żyć!
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2013-10-09, 18:19   

Niestety, nie. Można próbować wyprostować, ale bez gwarancji uzyskania efektu. Lepiej rozglądać się za nową felgą.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group