Przesiadka z DS 1100 na Road Star XV1700 |
Autor |
Wiadomość |
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2013-10-01, 22:21
|
|
|
Tak sobie czytam te wywody na temat hamulców trochę śmigam na RS-ach , wcześniej na Dragach ... jeżeli komuś się blokuje koło przy 60 km/h lub przy naciśnięciu "dwoma paluszkami" to niech czym prędzej zmieni klocki bo albo będzie miał maszynę do remontu albo w najgorszym wypadku nigdy się już nie spotkamy ...... |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-10-01, 22:28
|
|
|
wierzę, ale ja mam inne info.
Pompa od Warriora 2008 5PX-W0041-00-00 , zacisk prawy 5PX-2580T-10-00
I teraz konkrety: zacisk Warriora dwu tłoczkowy, zacisk R1 trzy tłoczkowy, pompa hamulcowa Warriora jak przystało na cruisera, zintegrowana ze zbiornikiem płynu hamulcowego, zakładam, że metal. W R1, pompa osobno, zbiornik ( plastik) osobno.
pompa warrior.png
|
|
Plik ściągnięto 19240 raz(y) 54.22 KB |
zacisk Warrior.png
|
|
Plik ściągnięto 225 raz(y) 175.96 KB |
zacisk R1.png
|
|
Plik ściągnięto 201 raz(y) 150.58 KB |
pompa R1.png
|
|
Plik ściągnięto 198 raz(y) 75.29 KB |
|
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
monkton
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 51 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2013-10-01, 23:43
|
|
|
Kiedy zaczęli produkcję Warriora i on i R1 miały te same hamulce i ten sam widelec ale R1 cały czas jest modyfikowana i jeżeli porównasz rocznik 2008 to faktycznie są różnice, ale jak weźmiesz np. 2006 to jest to samo . Co do RS to raczej niewiele ma wspólnego z R1. |
|
|
|
|
Peters
Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 2861 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2013-10-02, 08:02
|
|
|
Panowie ta cała dyskusja jest do dupy , wsiądźcie na RS-a pojeździjcie parę dni a potem zamieńcie z powrotem na 1100 , nie sądzę abyście chcieli , liczy się przyjemność z jazdy a nie : tabele , dane i statystyki . |
_________________ BMW K 1200 LT
REGULAMIN
|
|
|
|
|
ROBERT72
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 52 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 2425 Skąd: Rynarzewo
|
Wysłany: 2013-10-02, 09:04
|
|
|
Peters napisał/a: | Panowie ta cała dyskusja jest do dupy , wsiądźcie na RS-a pojeździjcie parę dni a potem zamieńcie z powrotem na 1100 , nie sądzę abyście chcieli , liczy się przyjemność z jazdy a nie : tabele , dane i statystyki . |
Ot i mądrze prawisz Peters |
_________________ Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
|
|
|
|
|
Bemol
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 6510 Skąd: GŁ Free Star Łódź
|
Wysłany: 2013-10-02, 10:11
|
|
|
A mnie się wydaje, że każda sroczka swój ogonek chwali. I dlatego DS 1100 rules |
_________________
Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004
I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....
http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
|
|
|
|
|
artek
Model: SYMPATYK
Wiek: 54 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2013-10-02, 10:18
|
|
|
Wild/Road Star is King |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-10-02, 16:22
|
|
|
Peters napisał/a: | liczy się przyjemność z jazdy | i bezpieczeństwo, więc jeżeli można mieć jedno i drugie, to dlaczego nie ? Pomysł wstawienia widelca i hamulców ze sporta jest OK. Jeżeli zażegnali, to dupa blada. Przyglądałem się niedawno R1. Cacko. Amory regulowane. W każdej chwili możesz sobie utwardzić przód, hamulce trzy tłoczkowe. Biorąc prymitywne zawieszenie XVS 1100 i byle jakie hamulce, to nie widzę wielkich powodów do popuszczania w majtki. Nie wspominając o wiszącym, jak miecz Damoklesa sprzęgiełku rozrusznika, ułamujących się wałkach napędu, jak nie z jednej, to z drugiej strony. Z tej strony Bemol napisał/a: | DS 1100 rules | nie podpisuję się pod tym. Człowiek jedzie i się zastanawia, dojadę, czy jak Franek w ubiegłym roku będę robił, to czy tamto. Chyba jeszcze nie było zlotu, żeby komuś coś nie padło.
A XV 1700 jak na razie nic do mnie nie doszło, żeby te maszyny miały słabe punkty. Staram się trzeźwo podchodzić do pewnych zagadnień i nie należę do Bemol napisał/a: | każda sroczka swój ogonek chwali | . Jak cos jest dupowate, to jest i głośno o tym mówię, pisze. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Bemol
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 6510 Skąd: GŁ Free Star Łódź
|
Wysłany: 2013-10-02, 16:28
|
|
|
witek1965 napisał/a: | Jak cos jest dupowate, to jest i głośno o tym mówię, pisze |
możesz pisać o HDecji że jest dupowata a i tak jej właściele będą nią zafascynowani i zadowoleni, podobnie z innymi markami czy modelami. Jak ktoś ma sentyment do swej maszyny to ma w przyrodzeniu opinie innych.
Moto to nie tylko kawał żelaza i dwa koła. Czasami niektórzy o tym zapominają |
_________________
Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004
I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....
http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
|
|
|
|
|
Peters
Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 2861 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2013-10-02, 17:07
|
|
|
witek1965 napisał/a: | jak na razie nic do mnie nie doszło, żeby te maszyny miały słabe punkty. |
Jedynym słabym punktem jest wg. mnie mało elastyczna skrzynia biegów, ale do tego idziesię przyzwyczaić. |
_________________ BMW K 1200 LT
REGULAMIN
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-10-02, 17:37
|
|
|
Bemol napisał/a: | Moto to nie tylko kawał żelaza i dwa koła. | jak dla mnie to coś co ma sprawiać mi radość, a nie spędzać sen z powiek. jak na razie moja maszyna sprawia mi radość, ale to nie oznacza, że jestem ślepy i głuchy na niedomagania tego typu. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
winiar
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2013-10-02, 18:41
|
|
|
Chyba tak wlasnie jest, ze jak sie przesiadzie z 1100 na cos innego to zaczyna sie myslec, ze nigdy juz do tego sie nie powroci. Kiedys rozmawialemmz Tomkiem i mowil, ze jak wsiadl na GTL to juz nie wsiadzie na armature. Tak juz chyba mamy? Pamietam tez slowa Krokodyla zeby probowac wszystkiego i zawsze cos znajdzie sie dla siebie. Ja znalazlem wydaje mie sie to co mie kreci ... armatura, turystyk, moc i power! |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
|
wemar
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013 Posty: 1133 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2013-10-02, 19:47
|
|
|
illusion napisał/a: | ... jeżeli komuś się blokuje koło przy 60 km/h lub przy naciśnięciu "dwoma paluszkami" to niech czym prędzej zmieni klocki ... |
Spoko, to tylko incydenty zaraz po zmianie przewodów na oplecione, a podałem to li tylko jako ilustrację skuteczności. |
_________________ Jeżdżę, ... bo lubię. |
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1601 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2013-10-02, 22:57
|
|
|
wemar napisał/a: | od dużej ilości centymetrów sześciennych lepsze jest tylko ... jeszcze więcej centymetrów sześciennych |
I to jest jedyna słuszna myśl |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
1janbo
Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 4816 Skąd: Poznań, no wiadomo
|
Wysłany: 2014-05-10, 22:04
|
|
|
Nie czuję się upoważniony do polemiki z tym temacie, bo za mało śmigam (jakieś 16 tys rocznie), ale kilka słów od siebie mogę napisać.
650-tka, tak, ale na początek, bo potem mało. 1100 - "łep urywa na starcie" w porównaniu z 650-ką... Ale... XV 1700, hmmm...
Jakie wrażenia z przesiadki? To inny świat, inna epoka. Inna dynamika, inne prowadzenie, inne pokonywanie zakrętów. Inne hamowanie. Tego nie da się porównać.
Ponieważ mam wielką przyjemność dosiadać, chyba najmocniejszego z rodziny XV 1700 (zabójca plastików lub miejski wojownik), przyznam, że jestem mile zaskoczony.
Nie dość, że wygląda na ciężki sprzęt (a ma 300 kg), jest zaskakująco lekki, środek ciężkości robi swoje. Na XVS-ie 1100 lubiłem odkręcić i nieco podkręcić obroty, żeby nieco poszaleć... Ale w przypadku XV-esa to robi się nieco niebezpieczne. Pomijam, że mam PC, a to robi swoje - podstawowy moment obrotowy rzędu 144Nm przy 3700 obr/min to już nie jest pierdółka... Ten sprzęt trzeba szanować, bo może się zemścić.
Ja wiem, to nie jest typowy XV 1700. Mój jest sporo mocniejszy, ale śmigałem też sprzętem Miki`ego. Gdybym miał wybierać między XVS-em 1100 a XV 1700 nie zastanawiałbym się ani minuty. Stawiam na moc i potęgę. Większa frajda z jazdy.
Ale, to nie jest maszyna dla początkujących monitów. Mierzmy siły na zamiary. |
|
|
|
|
winiar
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2014-05-11, 08:11
|
|
|
1janbo, na czym polega ta nietypowość Twojego XV 1700? o ile jest mocniejszy i dlaczego? |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1708 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2014-05-11, 09:59
|
|
|
1janbo nie chcę cię smucić ale ten twój PC przy gaźnikach HSR to nawet dymku by nie powąchał |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
MIKI
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 862 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2014-05-11, 20:00
|
|
|
Marek, lata Warriorem.
Miałem okazję odkręcić manetkę- pocisk
Cytat z http://www.motorbikejaros...ha_warrior.html
Jakkolwiek podwoziowo Warrior nie ma wiele wspólnego z Wild Starem, to ich silniki łączy rodzinne podobieństwo. Rozwiercenie o 2 mm (do 97 mm) cylindrów przyczyniło się do wzrostu pojemności skokowej do 1670 ccm. Przy skoku tłoka wynoszącym 113 m silnik nadal ma długoskokowy charakter. W
porównaniu z Wild Starem przekonstruowano rozrząd i powiększono średnicę zaworów. Ale nadal wałki rozrządu pozostają w bloku silnika. Za to miejsce gaźników zajął wtrysk paliwa. Wszystko to dało wzrost mocy do 85 KM przy obrotach rzędu 4600 obr/min. Może to umiarkowanie dużo przy tej pojemności
skokowej, ale osiągający już przy 2500 obr/min wartość 130 Nm moment obrotowy tłumaczy wszystko. Warrior jest maszyną zaprogramowaną do ulicznych wyścigów, dragsterem z miejscem na tablicę rejestracyjną, pogromcą plastikowych superbików, które we wściekłej bezsilności prędzej zrzucą z
grzbietu swojego kierowcę, niż dogonią długie i niskie monstrum Yamahy. |
|
|
|
|
artek
Model: SYMPATYK
Wiek: 54 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2014-05-11, 20:39
|
|
|
... mogę cytat potwierdzić, moto z cytatu należy do Koziołka - potwór !! |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1708 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2014-05-11, 20:42
|
|
|
miki tyle tylko że RS 1700 ma ten sam silnik i tą samą moc, a powiadam ci jeździłem i wariatem i radkiem 1700 ale to co przeżyłem na radku z gaźnikiem HSR po prostu wymiata, dobre szlifierki mogą mieć problem co by się nie zbłaźnić, jak chcesz to pogadaj z illuzionem |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
|