YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Dzwon na Drag Starze okiem kierowcy
Autor Wiadomość
jacek34 


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 742
Skąd: Żary
Wysłany: 2013-05-04, 07:32   

fazzi napisał/a:
obojetne , wazne aby zegazek byl twoj :)


tylko nie ten komunijny lol bo nic z tego nie wyjdzie :hahaha:
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 51
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4024
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2013-05-04, 09:51   

Fazzi, będąc na miejscu tego gościa, jadąc z prędkością ok 80 km/h widzę, jak zza zakrętu wyjeżdża na mnie rozpędzony gość. Nie tracąc rezonu, szybko ściągam zegarek i rzucam go przed swój motocykl do przeciwskrętu! To jest genialne, w życiu bym ma to nie wpadł! lol lol lol

_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2013-05-04, 10:39   

moondek napisał/a:
To jest genialne, w życiu bym ma to nie wpadł!

spoko , postawisz kiedys browca i bedziemy kwita :)
 
 
lppbgn 


Rocznik: 2001
Wiek: 48
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 23
Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-05-17, 11:24   

Może Wan nieco przybliżę problem...
Droga potrzebna na zastosowanie manewrów obronnych składa się z kilku odcinków - pierwszy to droga przejechana w tzw. czasie reakcji psychofizycznej kierowców. Taki czas wg badań może zawierać się w przedziale od 0,34 do 1,8s, ale średniostatystyczny, który uzyskuje około 95% to 1 s. Ten czas rozpoczyna się od momentu, gdy kierujący na drodze rozpozna sytuację jako niebezpieczną. W tym czasie w głowie rodzą nam się pomysły jakie manewry obronne zastosować i w tym tez czasie rozpoczynamy je stosować, np. łapiemy za dźwignię hamulca. W tym czasie prędkość naszego pojazdu nie ulega zmianie, tor ruchu również. I teraz jeżeli jedziemy z prędkością 50km/h to w czasie tej jednej sekundy pokonujemy odcinek 13,9 m, już przy prędkości 90 km/h ten odcinek to 25 m. To co dzieje się później zależny już od naszego wybranego manewru obronnego. W przypadku hamowania zostaje do pokonania dwa odcinki drogi - droga w czasie narastania wartości opóźnienia hamowania oraz droga już w czasie hamowania (czyli ślady blokowania kół). Natomiast na zmianę toru ruchu również potrzebujemy odległości i chyba nie trzeba nikomu mówić, że jest ona tym dłuższa im większa jest nasza prędkość. W przypadku tego zdarzenia drogowego istotnym faktem jest również to, że oba motocykle zmierzały w przeciwnych kierunkach, więc odcinek drogi, którym dysponowali obaj kierujący w czasie zmniejszał się. Także ten tego ;) Uważajcie na siebie

[ Dodano: 2013-05-17, 11:25 ]
Może Wam nieco przybliżę problem...
Droga potrzebna na zastosowanie manewrów obronnych składa się z kilku odcinków - pierwszy to droga przejechana w tzw. czasie reakcji psychofizycznej kierowców. Taki czas wg badań może zawierać się w przedziale od 0,34 do 1,8s, ale średniostatystyczny, który uzyskuje około 95% to 1 s. Ten czas rozpoczyna się od momentu, gdy kierujący na drodze rozpozna sytuację jako niebezpieczną. W tym czasie w głowie rodzą nam się pomysły jakie manewry obronne zastosować i w tym tez czasie rozpoczynamy je stosować, np. łapiemy za dźwignię hamulca. W tym czasie prędkość naszego pojazdu nie ulega zmianie, tor ruchu również. I teraz jeżeli jedziemy z prędkością 50km/h to w czasie tej jednej sekundy pokonujemy odcinek 13,9 m, już przy prędkości 90 km/h ten odcinek to 25 m. To co dzieje się później zależny już od naszego wybranego manewru obronnego. W przypadku hamowania zostaje do pokonania dwa odcinki drogi - droga w czasie narastania wartości opóźnienia hamowania oraz droga już w czasie hamowania (czyli ślady blokowania kół). Natomiast na zmianę toru ruchu również potrzebujemy odległości i chyba nie trzeba nikomu mówić, że jest ona tym dłuższa im większa jest nasza prędkość. W przypadku tego zdarzenia drogowego istotnym faktem jest również to, że oba motocykle zmierzały w przeciwnych kierunkach, więc odcinek drogi, którym dysponowali obaj kierujący w czasie zmniejszał się. Także ten tego ;) Uważajcie na siebie
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 719
Skąd: ST
Wysłany: 2013-05-20, 15:28   

Radio napisał/a:
Skoro cały nagrany przejazd DS jechał lewą stroną to nie wydaje mi się aby był to prawostronny ruch ;D szczęście że tak się zakończyło.....

Zwróć uwagę na znaki. Wydaje się że jednak jechał poprawnie.

znak.jpg
Plik ściągnięto 110 raz(y) 58.37 KB

_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
ASPAHARIAN 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 43
Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 112
Skąd: Dragoni-Wrocław
Wysłany: 2013-05-20, 21:00   

Jeżeli to był Amerykanin to musiał być nieźle skoncentrowany na tym żeby trzymać się tej lewej strony. To mogło też zaważyć na tym że nie wiedział gdzie uciekać. Szkoda maszyn :beczy: :beczy: :beczy: :beczy:

"Ważne żeby zegarek był Twój" hahaha kozak riposta :D
 
 
Radio 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 61
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 901
Skąd: ZSD
Wysłany: 2013-05-21, 00:07   

miodzik, a co ja napisałem ? ..... kierownik DS `a jechał poprawnie czyli lewą stroną, to ten z naprzeciwka wjechał na jego pas.
_________________
Pozdrawiam.
Mariusz
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 719
Skąd: ST
Wysłany: 2013-05-21, 09:51   

Radio napisał/a:
miodzik, a co ja napisałem ? ..... kierownik DS `a jechał poprawnie czyli lewą stroną, to ten z naprzeciwka wjechał na jego pas.

Ups, sorry nie ten cytat mi się wkleił.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
Radio 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 61
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 901
Skąd: ZSD
Wysłany: 2013-05-21, 10:06   

Nie ma sprawy ;D
_________________
Pozdrawiam.
Mariusz
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 51
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4024
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2013-05-25, 11:18   

miodzik napisał/a:
Zwróć uwagę na znaki. Wydaje się że jednak jechał poprawnie.

A jak jakiś ch.... odwrócił znak?.... lol
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
Radio 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 61
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 901
Skąd: ZSD
Wysłany: 2013-05-25, 14:02   

To takie samo prawdopodobieństwo jak jazda kierownika na DS`ie tyłem na motongu i na wstecznym ;D ;D ;D wówczas byłoby OK. lol
_________________
Pozdrawiam.
Mariusz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group