YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
w 650 mam dwa wycieki i pytanie o sprzęgło
Autor Wiadomość
kris sps20xx 


Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 130
Skąd: bielsko - biała
Wysłany: 2012-12-31, 08:46   w 650 mam dwa wycieki i pytanie o sprzęgło

witam
zakupiłem widząc,że jest do porobienia..
i pytam o porady.
po rozbrojeniu maszyny zlikalizowałem delikatne kapanie z kardana.na fotce widac jak guma uwalona.
poza tym w deklu dolnym silnika na moje oko brakuje dwóch śrub ,bo sa dwa wolne otwory na przelot :shock: ,ale pierwszy raz mam ds,i pojecia nie mam..sruba spustowa sucha.spod filtra nie leci,ale gdzies tam z dołu kapu,kap jak sie silnik nagrzeje
poza tym klamka sprzęgła łapie mi na samym końcu,i prosze o podpiwiedzi jak to wyregulować,i czy w ogóle sie da..(regulacja prZy klamce na nakretce nic nie daje)

30122012602_zmniejszacz-pl_121369.jpg
Plik ściągnięto 112 raz(y) 132.6 KB

29122012588_zmniejszacz-pl_991881.jpg
Plik ściągnięto 107 raz(y) 108.64 KB

29122012586_zmniejszacz-pl_82276.jpg
Plik ściągnięto 118 raz(y) 154.3 KB

29122012583_zmniejszacz-pl_325887.jpg
Plik ściągnięto 99 raz(y) 136.43 KB

_________________
suzuki intruder vzr 1800-moje ;)
drag star 650 classic -żony :)
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoWakacjeLipiec20126400KmW16Dni14Krajow
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoCHORWACJAMAJ20115DNI3300Km
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3127
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2012-12-31, 09:44   

Te otwory to chyba są otwory technologiczne - chyba do centrowania.
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5391
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2013-01-01, 08:29   

OldDiver napisał/a:
chyba
OldDiver napisał/a:
- chyba
to nie jest dobra odpowiedź :evil:
tak lub nie, innej nie ma
p. 19 Regulaminu
_________________
Bo droga jest celem
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3127
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2013-01-01, 09:36   

pyra napisał/a:
tak lub nie, innej nie ma
Oj tam, oj tam. Chyba wstałeś w tym Nowym Roku zbyt zgorzkniały i chyba Ci tak może zostać do końca roku. Czego Ci na pewno nie życzę - Pozdrawiam. :)
Ale jakby co to na pewno ja takie otwory mam.
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
qbczas1984 


Model: SYMPATYK
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 175
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-01-01, 14:02   

co do luzu na klamce, też tak miałem, nie dało rady na lince wyregulowac bo okładzin na tarczach już nie było. Skończyło się wymianą sprzegła.
 
 
kris sps20xx 


Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 130
Skąd: bielsko - biała
Wysłany: 2013-01-02, 08:10   

super,że pomogliście.. :roll:
_________________
suzuki intruder vzr 1800-moje ;)
drag star 650 classic -żony :)
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoWakacjeLipiec20126400KmW16Dni14Krajow
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoCHORWACJAMAJ20115DNI3300Km
 
 
spining 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 52
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 1043
Skąd: Soldau Ostpr.
Wysłany: 2013-01-02, 08:17   

tak, jak napisal qbczas1984, sprzeglo do wymiany; co do wyciekow .....kup klucz dynamometryczny sprobuj dociagnac srubki; jesli nie pomoze ....trzeba rozbierac i uszczelnic, ale pamietaj...sezon tuz-tuz lol
_________________
Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
 
 
kris sps20xx 


Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 130
Skąd: bielsko - biała
Wysłany: 2013-01-02, 09:19   

spining napisał/a:
tak, jak napisal qbczas1984, sprzeglo do wymiany; co do wyciekow .....kup klucz dynamometryczny sprobuj dociagnac srubki; jesli nie pomoze ....trzeba rozbierac i uszczelnic, ale pamietaj...sezon tuz-tuz lol

sprzęgło podregulowałem na dolnych nakrętkach,i bierze na 2rugim centymetrze.. :brawo:
dociągnałem dwa imbusy w okolicach wycieku,i na razie sucho :idea:

w kardanie zdjałem gume osłonowa,wyczysciłem pól kilo syfu,i starego oleju,pojezdziłem troche i narazie sucho..
_________________
suzuki intruder vzr 1800-moje ;)
drag star 650 classic -żony :)
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoWakacjeLipiec20126400KmW16Dni14Krajow
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoCHORWACJAMAJ20115DNI3300Km
 
 
kiszka 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 46
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 625
Skąd: JANKES(Zwardoń)
Wysłany: 2013-01-02, 19:27   

Cytat:
dociągnałem dwa imbusy w okolicach wycieku,i na razie sucho :idea:

Kris i nie będzie ciekło,po prostu cioralł ktoś tym Dragiem i popuściły sruby,tak jak sprzęgło na pewno nikt nie regulował...
_________________
Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi...:)
 
 
kris sps20xx 


Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 130
Skąd: bielsko - biała
Wysłany: 2013-01-03, 07:52   

ale z kardana przy wejsciu w korpus silnika nadal sobie kapie..;/ :shock:

ale olej jakis taki ciemny,jakby silnikowy :idea: ,bo sprawdzałem w kardanie olej i jest sliczny i czysty..

gdzie podłubać,żeby dojśc prawdy?
_________________
suzuki intruder vzr 1800-moje ;)
drag star 650 classic -żony :)
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoWakacjeLipiec20126400KmW16Dni14Krajow
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoCHORWACJAMAJ20115DNI3300Km
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2013-01-03, 10:09   

raczej symering będzie do wymiany, przy okazji wymienisz tarcze sprzęgłą, że mieć spokój ... czy ten motocykl stał długo niejeżdżony ?? ?
 
 
kris sps20xx 


Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 130
Skąd: bielsko - biała
Wysłany: 2013-01-03, 10:43   

artek napisał/a:
raczej symering będzie do wymiany, przy okazji wymienisz tarcze sprzęgłą, że mieć spokój ... czy ten motocykl stał długo niejeżdżony ?? ?


ile tych tarcz tam wchodzi?
allegro mówi,że 8 sztuk to komplet..
czy polecane sa jakies znane marki?
bryka chyba troche stała,bo jest ze stanów poleasingowa.. :idea:

cy dam rade sam simmering wymienić,znając sie nie jakos cudownie na mechanice,ale cos tam podłubuje przy swoich autach i motocyklach?
czy może potrzeba specjalistycznych narzędzi?
_________________
suzuki intruder vzr 1800-moje ;)
drag star 650 classic -żony :)
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoWakacjeLipiec20126400KmW16Dni14Krajow
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoCHORWACJAMAJ20115DNI3300Km
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2013-01-03, 12:31   

... allegro dobrze podaje, swojego czasu brałem z Larssona tarcze, nie pamiętam jakiej firmy a sprzedając dałem wszystko z motocyklem, jak masz lekkie pojecie to dasz radę, nie jest to skomplikowane ... robota na jakieś dwa czteropaki ... w ciepłym garażu ...
 
 
qbczas1984 


Model: SYMPATYK
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 175
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-01-03, 19:58   

jak dam rade to podjade na garaż jutro i zobaczę jakie tarczę ja zakładałem. Radę jaką mogę Ci dać jak już będziesz zmieniał tarcze to zobacz w jakim stanie są przekładki, koszt nowych jest niewielki a warto wymienić, no i sprężyny dociskowe. Jak klamka jest luźna, źle odbija (powoli) to też warto zmienić. Co do tarczy jak się nie mylę to miałem jakieś z lucasa.
 
 
kris sps20xx 


Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 130
Skąd: bielsko - biała
Wysłany: 2013-01-03, 20:41   

qbczas1984 napisał/a:
jak dam rade to podjade na garaż jutro i zobaczę jakie tarczę ja zakładałem. Radę jaką mogę Ci dać jak już będziesz zmieniał tarcze to zobacz w jakim stanie są przekładki, koszt nowych jest niewielki a warto wymienić, no i sprężyny dociskowe. Jak klamka jest luźna, źle odbija (powoli) to też warto zmienić. Co do tarczy jak się nie mylę to miałem jakieś z lucasa.


klamka strzela jak Dzon Łejn.. :idea:
tylko zabiera bieg gdzieś w połowie .swojej pracy..
_________________
suzuki intruder vzr 1800-moje ;)
drag star 650 classic -żony :)
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoWakacjeLipiec20126400KmW16Dni14Krajow
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoCHORWACJAMAJ20115DNI3300Km
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2013-01-03, 20:42   

słuszna uwaga, najlepiej wymienić komplet i nie bawić się dwa razy ... osobiście odradzam tarcze EBC , Lucas jak najbardziej ;D
 
 
qbczas1984 


Model: SYMPATYK
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 175
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-01-03, 21:41   

To że bierze w połowie to luz, pytanie tylko czy nie ślizga, jak ciągnie do końca to nie ma tematu.
 
 
kris sps20xx 


Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 130
Skąd: bielsko - biała
Wysłany: 2013-01-04, 08:52   

qbczas1984 napisał/a:
To że bierze w połowie to luz, pytanie tylko czy nie ślizga, jak ciągnie do końca to nie ma tematu.


nic nie ślizga.. :brawo:
strzela,że z dupa na kanapie mi sie cofa..;) ;D

a czy jak juz na te tarcze zaglądne,to czy bedzie widać ślady zuzycia.. :roll:
jak to rozpoznać...?
_________________
suzuki intruder vzr 1800-moje ;)
drag star 650 classic -żony :)
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoWakacjeLipiec20126400KmW16Dni14Krajow
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoCHORWACJAMAJ20115DNI3300Km
 
 
qbczas1984 


Model: SYMPATYK
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 175
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-01-04, 09:12   

Najlepiej zmierzyc ich grubość, gdzieś chłopcy pisali ile mają nowe okładziny.
 
 
spining 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 52
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 1043
Skąd: Soldau Ostpr.
Wysłany: 2013-01-05, 08:55   

kris sps20xx napisał/a:

nic nie ślizga.. :brawo:


na 1 -2 biegu nie slizga; wrzuc przy 60 km/h piatke i podaj max gaz - wtedy bedzie odpowiedz
_________________
Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group