Czy można?jak to zrobić?czy warto i jakie sa tego bolaczki? |
Autor |
Wiadomość |
Ndz000


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 39 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 267 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2012-12-14, 09:53 Czy można?jak to zrobić?czy warto i jakie sa tego bolaczki?
|
|
|
witam szanowne grono mam do was zasadnicze pytanie czy mozna, w jaki sposób i czy warto obnizyc draga? w szczegolnosci chodzi mi o tył? z gory bede wdzieczny za wszelakie porady |
_________________ Ojciec Polak, matka Polka
Polskie miasto, polska łąka
Piękna nasza Polska cała
By ta Polska ocalała
Ale jeszcze my żyjemy
Wszystkim wkoło pokażemy
Jak wojować, jak wygrywać
Sprawiedliwie i gorliwie † [*] † |
Ostatnio zmieniony przez Ndz000 2012-12-14, 10:01, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
kris sps20xx

Rocznik: 2007
Wiek: 56 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 130 Skąd: bielsko - biała
|
|
|
|
 |
MarMar


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 1211 Skąd: Waleniowo
|
Wysłany: 2012-12-14, 10:00
|
|
|
A co to są bolonczki?
Szybko poprawiłeś,jak się chce to można.... |
_________________ ...........................................................
Jest - FJR1300AS
Były: DragStar 650, MS1300
 |
|
|
|
 |
artek


Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-12-14, 16:34
|
|
|
... można, są zestawy do obniżenia tyłu ... co z przodem??? nie spotkałem się ... |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-12-14, 17:00
|
|
|
ale po co, skoro siodło masz na wysokości 67 cm od ziemi i nawet 12 latek sięga stopami do podłoża ? |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-12-14, 17:13
|
|
|
Pirania_LM napisał/a: | ale po co | jak to po co ?
dla szpanu |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Ndz000


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 39 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 267 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2012-12-14, 17:16
|
|
|
chodzi mi o sama dupe tylko... |
_________________ Ojciec Polak, matka Polka
Polskie miasto, polska łąka
Piękna nasza Polska cała
By ta Polska ocalała
Ale jeszcze my żyjemy
Wszystkim wkoło pokażemy
Jak wojować, jak wygrywać
Sprawiedliwie i gorliwie † [*] † |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-12-14, 17:22
|
|
|
załóż kółko od skutera |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
Ndz000


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 39 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 267 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2012-12-14, 17:29
|
|
|
w sumie nie głupi pomysl.... |
_________________ Ojciec Polak, matka Polka
Polskie miasto, polska łąka
Piękna nasza Polska cała
By ta Polska ocalała
Ale jeszcze my żyjemy
Wszystkim wkoło pokażemy
Jak wojować, jak wygrywać
Sprawiedliwie i gorliwie † [*] † |
|
|
|
 |
Bakteria77


Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 26 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2012-12-14, 17:46
|
|
|
Jest taki zestaw , tylko poszukaj u Nas bo był po 160 zł.
Ja też się do tego przymierzałem, ale ponoć sprawdza się tylko w jeździe solo, ale za to wygląd zajebi..y |
|
|
|
 |
Ndz000


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 39 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 267 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2012-12-14, 17:56
|
|
|
Bakteria77, a wiesz moze jak to sie montuje.... |
_________________ Ojciec Polak, matka Polka
Polskie miasto, polska łąka
Piękna nasza Polska cała
By ta Polska ocalała
Ale jeszcze my żyjemy
Wszystkim wkoło pokażemy
Jak wojować, jak wygrywać
Sprawiedliwie i gorliwie † [*] † |
|
|
|
 |
WITT33


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2012 Posty: 59 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2012-12-14, 18:27
|
|
|
Szukaj gwintowanego zawieszenie na necie do 1100, ja mam takie na tył w 1700 i podnoszę i obniżam ile chcę w zakresie ok 11 cm, schodzi 5 minut. |
_________________ DS 650 Classic / DS 1100 Classic / XVS 1300 Tourer / RS 1600 / RS 1700 / Roadliner / Stratoliner / aktualnie RS 1700 ;-) |
|
|
|
 |
MIKI


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 866 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2012-12-14, 19:23
|
|
|
Tak jak napisał WITT, są zestawy gwintowane ( tzn. z regulowaną wysokością zawieszenia w zależności czy jeździsz solo czy z plecaczkiem abyś nie dobijał motorem na nierównościach ). Dobrze jest jeszcze dokupić do tego zestawu sprężynę progresywną np. Barona. Takie regulowane zestawy znajdziesz na ebay-u |
|
|
|
 |
WITT33


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2012 Posty: 59 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2012-12-14, 19:37
|
|
|
No dokładnie, ja dałem 119 $ bodajże ale mam spokój, śruby zabezpieczyłem loctite i nawet tam nie zaglądam. Tylko dołóż parę dolców i kup całe stalowe, nie chińskie aluminium. |
_________________ DS 650 Classic / DS 1100 Classic / XVS 1300 Tourer / RS 1600 / RS 1700 / Roadliner / Stratoliner / aktualnie RS 1700 ;-) |
|
|
|
 |
Bakteria77


Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 26 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2012-12-14, 20:34
|
|
|
Najlepiej kup taki amortyzator , tylko ta cena |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-12-14, 22:56
|
|
|
miki napisał/a: | Dobrze jest jeszcze dokupić do tego zestawu sprężynę progresywną np. Barona. | Chciałem taka kupić, ale cholerą nie wiem jak ją wymienić. Co ciekawe, pytałem w kilku warsztatach i oczy wywalali na mnie. Nikt tego nie robił jeszcze,co mnie dziwi trochę.
Tu owa sprężyna http://www.cruisercustomi.../part/BA-8543VS |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
WITT33


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2012 Posty: 59 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2012-12-14, 23:15
|
|
|
Jest tutorial na necie jak wymienić a nie to do mechanika od zawieszeń aut i zrobi ;-) |
_________________ DS 650 Classic / DS 1100 Classic / XVS 1300 Tourer / RS 1600 / RS 1700 / Roadliner / Stratoliner / aktualnie RS 1700 ;-) |
|
|
|
 |
Ndz000


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 39 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 267 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2012-12-15, 08:52
|
|
|
czyli chlopaki prosto prsze jak to wyglada i jak szukac ewentualne rysunek techniczny m majstrow ktorzy by mi to zrobli? |
_________________ Ojciec Polak, matka Polka
Polskie miasto, polska łąka
Piękna nasza Polska cała
By ta Polska ocalała
Ale jeszcze my żyjemy
Wszystkim wkoło pokażemy
Jak wojować, jak wygrywać
Sprawiedliwie i gorliwie † [*] † |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-12-15, 13:53
|
|
|
WITT33 napisał/a: | Jest tutorial na necie | podrzuć link. Chciałbym wiedzieć sam dla siebie. W samochodowych wiem jak się wymienia |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-12-15, 14:06
|
|
|
Bakteria77 napisał/a: | Najlepiej kup taki amortyzator , tylko ta cena |
Fajny sprzęt, tylko czy w armaturze ma to sens ? |
|
|
|
 |
|