Demontaż wydechu |
Autor |
Wiadomość |
Dzarko


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 642 Skąd: WA-rszawa
|
Wysłany: 2012-11-20, 09:22 Demontaż wydechu
|
|
|
Jako, że sezon powoli się kończy (acz nie za szybko) będę się przymierzał do pochromowania dolnego komina.
Jak się zabrać do demontażu? Są dwie śruby z łbem sześciokątnym od strony ramy. Je na pewno muszę odkręcić. Coś jeszcze? Na co uważać? Jakich niespodzianek się spodziewać?
wydechy.jpg Kółkiem zaznaczyłem jakąś śrubę imbusową, której przeznaczenia nie znam. |
 |
Plik ściągnięto 117 raz(y) 174.34 KB |
|
_________________
 |
|
|
|
 |
petermajster

Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 51 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 706 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 2012-11-20, 09:38
|
|
|
A gdzie masz zamiar oddać wydech do chromu??
Ja dawałem kierownicę na Żeraniu ul. Liwska, ale jak się spytałem o wydech to pan nerwowo pokręcił głową i zdecydowanie powiedział nie. Problem z brudem który jest w wydechach i zasyfi wanny galwaniczne. |
_________________  |
|
|
|
 |
Dzarko


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 642 Skąd: WA-rszawa
|
Wysłany: 2012-11-20, 09:41
|
|
|
Rozmawiałem mailowo z gościem z wesołej i się zgodził. Myślę, że można jakoś "zatkać" obie strony rury aby do środka nie szło. Ja mam taki raczej przelotowy, więc powinno się dać to zrobić. |
_________________
 |
|
|
|
 |
petermajster

Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 51 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 706 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 2012-11-20, 10:05
|
|
|
Z demontażem nie powinieneś mieć problemów. Gdzie dokładnie masz tego fachowca? Ja może bym mu coś podrzucił, z tego zakładu na Żeraniu nie do końca byłem zadowolony. |
_________________  |
|
|
|
 |
Dzarko


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 642 Skąd: WA-rszawa
|
Wysłany: 2012-11-20, 10:09
|
|
|
Wesoła ulica Cieplarniana 2. Jedna uwaga. Jeszcze nic tam nie robiłem, na razie tylko kontakt mailowy. Znalazłem go chyba na Oferii.
http://www.pkt.pl/s/warsz...wanizerski.html |
_________________
 |
|
|
|
 |
petermajster

Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 51 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 706 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 2012-11-20, 10:17
|
|
|
Ja to mam małe elementy: dźwignia hamulca nożnego i zmiany biegów więc mogę po eksperymentować ale jeszcze nie teraz bo mam nadzieję że uda mi się jeszcze pojeździć w tym roku Często jeżdżę przez wesołą więc będę się z nim kontaktował, dzięki za namiar. |
_________________  |
|
|
|
 |
Dzarko


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 642 Skąd: WA-rszawa
|
Wysłany: 2012-11-20, 10:23
|
|
|
No ja też mam nadzieję pojeździć. To weź może pogadaj z gościem, jak byśmy we dwóch się zgadali, to może parę groszy by się dało urwać. Może na moto chcesz się wybrać? Dzisiaj? Pięknie jest... |
_________________
 |
|
|
|
 |
fazzi


Rocznik: 2008
Wiek: 57 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2012-11-20, 10:24
|
|
|
odkrecasz te 2 sruby od ramy, pozniej 2 sruby ktore zaciskaja tlumiki na rurach i ruszajac sciagasz do tylu |
|
|
|
 |
Dzarko


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 642 Skąd: WA-rszawa
|
Wysłany: 2012-11-20, 10:27
|
|
|
fazzi napisał/a: | pozniej 2 sruby ktore zaciskaja tlumiki na rurach |
Gdzie one są? To jedną z nich jest ten imbus między rurami? |
_________________
 |
|
|
|
 |
petermajster

Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 51 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 706 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 2012-11-20, 10:34
|
|
|
Dzarko napisał/a: | To weź może pogadaj z gościem, jak byśmy we dwóch się zgadali, to może parę groszy by się dało urwać. Może na moto chcesz się wybrać? Dzisiaj? Pięknie jest... |
Dziwne, dzwoniłem pod ten namiar i jest dziwny sygnał, jakby nie było takiego nr.
Jak będę tam to zajadę i oblukam. Na moto to nie dam rady bo już odstawiłem do siostry do garażu do Góraszki więc mam do niego troszkę daleko. |
|
|
|
 |
Dzarko


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 642 Skąd: WA-rszawa
|
Wysłany: 2012-11-20, 10:47
|
|
|
606-256-254
Znalazłem jeszcze taki numer. Może zadziała. |
_________________
 |
|
|
|
 |
petermajster

Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 51 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 706 Skąd: W-wa
|
|
|
|
 |
DRAGON


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 21 Maj 2012 Posty: 4456 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2012-11-20, 11:32
|
|
|
Dzarko jak pochromujesz to daj znać może ja się za swoje zabiorę |
_________________ Każdy jest księżycem i ma ciemną stronę, której nie pokazuje nikomu. |
|
|
|
 |
Dzarko


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 642 Skąd: WA-rszawa
|
Wysłany: 2012-11-20, 11:36
|
|
|
To będzie miało miejsce jak spadnie śnieg, ale ok, no problemo... |
_________________
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-11-20, 13:34
|
|
|
Dzarko, pytałeś o cenę ? może się okazać, że taniej będzie ci kupić końcówkę tłumika jak chromować tą ? Pamiętaj, że trzeba to rechromowac, czyli najpierw zdjęcie starej warstwy chromu, potem czyszczenie, polerka i kolejny etap to miedziowanie, niklowanie i chromowanie. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Dzarko


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 642 Skąd: WA-rszawa
|
Wysłany: 2012-11-20, 14:44
|
|
|
Po zdjęciu napisał 200 złotych. Nie wiem w ogóle gdzie można kupić samą rurę. Raczej 2 zawsze wystawiają ze wszystkim i kosztuje to 1000-1500 złotych. |
_________________
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-11-20, 14:54
|
|
|
no to chromować. Tylko zapytać, czy robi to jak książka pisze - miedziowanie, niklowanie, chromowanie. Cena bardzo dobra, aż za dobra |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Biały


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1619 Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
|
Wysłany: 2012-11-20, 15:40
|
|
|
Dżarko, ja jak swoje kominy zdejmowałem, to odkręcałem tylko te śruby od ramy. Myślałem też, że trzeba odkręcić te małe na klucz ampulowy, ale okazało się, że ich nie trzeba odkręcać. Jak odkręcisz te od ramy, to wyciągasz tłumik lekko próbując kręcić w lewo prawo. |
_________________ Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield |
|
|
|
 |
Dzarko


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 642 Skąd: WA-rszawa
|
Wysłany: 2012-11-20, 16:22
|
|
|
Hmm. Popytam, popatrzę. Chcę to zrobić, bo brzydko wygląda. A ile powinno normalnie kosztować? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Dag

Rocznik: 2002
Wiek: 40 Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 683 Skąd: Turek/Poznań
|
Wysłany: 2012-11-20, 17:11
|
|
|
Tak jak większość pisze rury wydechowe są tak fajnie połączone na zasadzie tłumik wciskasz na rury wychodzące z silnika i tyle .... weź śrubokręt i zobaczysz jakie to proste:) |
|
|
|
 |
|