YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: witek1965
2012-10-05, 01:19
Zerwana śruba konsoli
Autor Wiadomość
Ghost_Writer 


Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 113
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: 2012-10-04, 13:34   Zerwana śruba konsoli

Panowie,
Ostatnio próbowałem zamontować krawacik na bak i wszystko było by pięknie gdyby nie jedna śruba od prędkościomierza. Gwint się wyrobił i za nic nie idzie jej wykręcić. Jak ją wyjąć by nie narobić sobie szkód?
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2012-10-05, 01:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PatrykR922 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 26
Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 2132
Skąd: Rzeszów/Jarosław
Wysłany: 2012-10-04, 13:47   

Chodzi Ci o tą śrube na "Imbus" ?
_________________
Honda Varadero XL 125
Suzuki V strom DL 650
Obecnie:
Yamaha XVZ Venture 1300
 
 
Ghost_Writer 


Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 113
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: 2012-10-04, 13:51   

Si
 
 
PatrykR922 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 26
Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 2132
Skąd: Rzeszów/Jarosław
Wysłany: 2012-10-04, 13:59   

Ja jak nie moge odkręcić śrubki na imbus to podczas kręcenia nachylam klucz delikatnie na boki i zawsze odkręce :)
_________________
Honda Varadero XL 125
Suzuki V strom DL 650
Obecnie:
Yamaha XVZ Venture 1300
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3295
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2012-10-04, 16:19   Re: Krawat na bak

Ghost_Writer napisał/a:
Panowie,
Ostatnio próbowałem zamontować krawacik na bak i wszystko było by pięknie gdyby nie jedna śruba od prędkościomierza. Gwint się wyrobił i za nic nie idzie jej wykręcić. Jak ją wyjąć by nie narobić sobie szkód?


Śrubka i tak do wyrzucenia, wklej coś w gniazdo imbusowe i kręć pociągając srubę do góry.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
petermajster 


Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 51
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 706
Skąd: W-wa
Wysłany: 2012-10-04, 17:00   

Wydaje mi się że masz ten sam problem co ja miałem.
Problem nie polega na zerwanym gwincie tylko nakrętka się kręci razem ze śrubą.
Nakrętka jest zalana gumą i chyba powinna być przyklejona do wspornika. Ja mocniej pociągnąłem licznik i ta guma rozleciała się na 3 części, przy montażu skleiłem kropelką i dodatkowo przykleiłem do wspornika, jak na razie wszystko się trzyma.
_________________
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2012-10-04, 19:26   

proponuję w takich przypadkach "spawnąć" nakrętki ... tak zrobiłem w przypadku swojego DSa swojego czasu ... oczywiście zbiornik pusty ...
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-10-04, 20:18   

artek napisał/a:
... oczywiście zbiornik pusty ...


jasne, a opary ?
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2012-10-04, 20:28   

Adaś nie musisz ściągać niczego jak chcesz założyć ten krawat co masz.
_________________
Dawid Z.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group