YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik nie wchodzi na obroty po wymianie akumulatora
Autor Wiadomość
grzes0710 



Rocznik: 1998
Wiek: 58
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 22
Skąd: Puławy
Wysłany: 2012-06-18, 20:43   Silnik nie wchodzi na obroty po wymianie akumulatora

Witam ,mam problem z moja yamahą 650 ,po wymianie akumulatora na nowy silnik odpala na ssaniu i zostaje na bardzo małych obrotach ,minimalna próba ruszenia manetką powoduje ,że silnik gasnie ,wyłączenie ssanie takze gasi silnik .Nie wiem co sie dzieje ,jezdziłem bez zadnych problemów ,wyjołem akumulator i na drugi dzień włozyłem nowy i zaczeły sie problemy .Czy jest to mozliwe by po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu zaistniały takie objawy ?Prosze o pomoc .
_________________
Willa
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-06-18, 21:53   

Raczej niemożliwe. Ludzie wyjmują akumulatory na całą zimę i nic się nie dzieje. Aku to tylko źródło prądu.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Bemol 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 59
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 6536
Skąd: GŁ Free Star Łódź
Wysłany: 2012-06-18, 22:13   

Też mi to wygląda na dziwny zbieg okoliczności
_________________
Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla ! !!


Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004

I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....

http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2012-06-18, 23:49   

Może cos z ładowaniem, jakie masz napięcie na "nowym" aku? Zrób pomiary!!! Wówczas opisz dokładnie ... sprawdż instalację i same zaciski ...
 
 
pawcio81 


Model: SYMPATYK
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 30
Skąd: Polkowice
Wysłany: 2012-06-19, 06:16   

Sprawdź kranik paliwa, może zapomniałeś odkręcić. Ja kiedyś miałem podobnie, choć nie zakręcam normalnie kranika, to przekręcając kontrolnie któregoś popołudnia musiałem zapomnieć powrócić do pozycji otwartej. Na drugi dzień rano walczyłem z gasnącym motorkiem z 10 minut, aż w końcu spojrzałem na kranik, który był zamknięty. Objawy były podobne.
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3295
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2012-06-19, 06:35   

Najpierw sprawdź układ paliwowy,
nie obstawiałbym niczego co ma związek z prądem.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3127
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2012-06-19, 08:22   

grzes0710 napisał/a:
odpala na ssaniu i zostaje na bardzo małych obrotach ,minimalna próba ruszenia manetką powoduje ,że silnik gasnie ,wyłączenie ssanie takze gasi silnik

Mam to samo, ale bez żadnych operacji z aku. Ale po nagrzaniu sie silnika wszytko jest OK.
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-19, 09:56   

grzes0710,

Uszkodzona linka ssania lub zapchane kanały ssania w gaźnikach.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
grzes0710 



Rocznik: 1998
Wiek: 58
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 22
Skąd: Puławy
Wysłany: 2012-06-20, 13:45   

juz wszystko w porządku ,do konca nie wiem jaka była przyczyna ,nie działała pompa paliwowa ,wyjołem ja i podłaczyłem na krótko -zadziałała ,wpiołem ją w instalacje i po krótkim namysle wszystko wróciło do normy .Miedzyczasie ładowałem akumulator i tu nasuwaja sie dwa wnioski :akumulator był za słabo naładowany i moduł nie podawał impulsu napompe paliwa albo pompa była przypchana i po podłaczeniu bezposrednim wyjeta z motorka zaczeła pracować .Dziekuję wszystkim za podpowiedzi ,pozdrawiam
_________________
Willa
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2012-06-20, 16:00   

A ja myślę, że nie miałeś dobrego przejścia na stykach i po tych zabiegach (wypięcie, wpięcie) coś się poprawiło. Przejrzyj, przesmaruj styki.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 2024
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1363
Skąd: Rob
Wysłany: 2012-06-21, 07:11   

grzes0710 jeden z niewielu co po wszystkim opisał co zrobił :brawo:
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group