ładowanie |
Autor |
Wiadomość |
mmmmat
Rocznik: 2006
Wiek: 43 Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 86 Skąd: Slask
|
Wysłany: 2012-04-26, 19:22 ładowanie
|
|
|
Przyjechałem osttanio w deszczu i ok do garazu
Dzis chce odpalić pilny wyjazd a tu nic zaświeciły kontrolki i zaraz zgasły totalnie padło wsio
Podłączyłem akku inny odpaliłem ale jak juz chodził zmierzyłem i miał tylko 7/8 Volta tzn nie ładuje altek?
jak odpale na innym akku to jak wyłącze akumultor podczas pracy powienine pracować? bez akku jak alternator daje prad? czy nie ? |
|
|
|
|
duoma
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 47 Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 901 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2012-04-26, 20:19
|
|
|
Bez akumulatora nie będzie pracować , jeśli masz tak niskie napięcie ładowania to masz padnięty albo alternator, albo regulator napięcia. |
|
|
|
|
pajakbielsko
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 110 Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 1364 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
|
duoma
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 47 Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 901 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2012-04-26, 20:26
|
|
|
pajakbielsko napisał/a: | rada- wymień aku |
Aku może mieć dobre, niech naładuję, odpali i sprawdzi napięcie ładowania, wg mnie na 75% padł regulator napięcia. |
|
|
|
|
Pirania_LM
Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-04-26, 20:33
|
|
|
albo prozaiczne diody |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
|
duoma
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 47 Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 901 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2012-04-26, 21:06
|
|
|
czasami luzy na stykach, tak czy siak szukałbym w regulatorze potem w alternatorze. |
|
|
|
|
mmmmat
Rocznik: 2006
Wiek: 43 Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 86 Skąd: Slask
|
Wysłany: 2012-04-26, 21:45
|
|
|
Akku był nowy rok wytrzymał z tego co widze do reklamacji
Ładować poładowałem go 40min i mierniku pokazuje 12,4 ale jak cosik podepne od razu spada nawet nie zaiskrzy wiec chyba game over jest
co do ładowania my mamy prądnice czy alternator w 1100?
bez akku zgasnie alernator nie wyrobi?
Jak miałem 3 ryglery to sprzedałem i teraz nie mam jasny gwint żeby sprawdzić
Gdyby ktoś miał akku na pozbyciu na pare miechów chetnie pożycze bo mam 2 sztuki w de na hali ale narazie sie nie wybieram |
|
|
|
|
Pirania_LM
Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-04-26, 21:55
|
|
|
prądnic to już chyba nic nie ma, no może w Indiach , zdecydowanie padł aku |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
|
pajakbielsko
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 110 Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 1364 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2012-04-26, 21:57
|
|
|
mmmmat napisał/a: | co do ładowania my mamy prądnice czy alternator w 1100? |
mamy
mmmmat napisał/a: | bez akku zgasnie alernator nie wyrobi? |
nie wyrobi i będzie naparzał cały czas- do przegrzania- nieopłacalne- wysoka cena wymiany alternatora
[ Dodano: 2012-04-26, 21:57 ]
kombinuj jakiś aku |
_________________ http://wesolaszkola.net/
|
|
|
|
|
mmmmat
Rocznik: 2006
Wiek: 43 Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 86 Skąd: Slask
|
Wysłany: 2012-04-26, 22:15
|
|
|
dawaj swój draniu byś poratował kolege
wiadomo ze nie na stałe ale tylko w celu sprawdzenia czy ładuje alternator bez akku |
|
|
|
|
pajakbielsko
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 110 Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 1364 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2012-04-26, 22:18
|
|
|
hehe- wymieniałam ostatnio - mam mój stary- wybrzuszony, ale pojeździsz- bez wyłączania silnika i zapalanie na pych |
_________________ http://wesolaszkola.net/
|
|
|
|
|
mmmmat
Rocznik: 2006
Wiek: 43 Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 86 Skąd: Slask
|
Wysłany: 2012-04-27, 08:35
|
|
|
Niech ktoś przypomni jeszcze raz jak przemierzyć wtyczke przy regulatorze jest tam chyba 5 kabli które od altka a kotre od rygla
Które i jak przemierzyć miernikiem żeby sprawdzić altek a potem rygler zanim zaczne wybebeszać i regulator zamawiać
I jakie wartości powinny być
[ Dodano: 2012-04-28, 15:32 ]
Nikt nie pamieta?
[ Dodano: 2012-04-30, 16:26 ]
Wracając do tematu
Tak żeby każdy wiedział gdy aku padniety to miernik nie pokazuje ładowania alternatora na klamach na to wygląda
Okazało się że moja 1 roczna Varta za jedyne 260zl = jest nic nie warta
Jak akku ma walniety układ wtedy regulator napiecia ponoć wariuje , wsadziłem akku co ma Prąd rozruchowy 200A
silnik kręci aż miło ładowanie 14v od razu sie pojawiło |
|
|
|
|
GG
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 11 Kwi 2012 Posty: 153 Skąd: Dragoni Wrocław
|
Wysłany: 2012-07-31, 19:42
|
|
|
Ja ma taki problem że ładowanie pokazuje mi ponad 18. W niedzielę jak podjechałem pod garaż to śmierdziało mi zgniłymi jajami, chyba aku się zagotował. Dzisiaj już nie odpalił, dopiero na szelkach zakręcił. Miernik pokazuje ładowanie ponad 18. Po wyjęciu aku i podłączeniu ładowarki pokazuje ze akumulator naładowany.
Jakieś sugestie? |
_________________ https://www.facebook.com/Dragoni.Wroclaw |
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3291 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2012-07-31, 19:50
|
|
|
Padł regulator napięcia, zniszczy Ci aku. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
GG
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 11 Kwi 2012 Posty: 153 Skąd: Dragoni Wrocław
|
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3291 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2012-08-01, 16:01
|
|
|
Jak to co dalej, wymień i będzie OK. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
GG
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 11 Kwi 2012 Posty: 153 Skąd: Dragoni Wrocław
|
Wysłany: 2012-08-10, 20:40
|
|
|
To raczej oczywiste.
Jednak nie wiem jaki kupić i jak zdemontować bez odkręcania wydechów.
Sorry za czas, ale byłem na urlopie.
[ Dodano: 2012-08-12, 17:05 ]
Podjąłem dzisiaj temat demontażu regulatora napięcia. Rozkręciłem wydechy w połowie na opaskach wysunąłem ich tylną część co okazało się dziecinnie proste i wystarczyło na tyle że osłona regulatora wysunęła się do góry w miejsce akumulatora. Z wcześniejszej lektury forum myślałem że trzeba całe wydechy odkręcać.
Jutro podzwonię za regulatorem (SH650D-11 0.4.1). Może komuś symbol się przyda.
[ Dodano: 2012-08-12, 17:14 ]
|
_________________ https://www.facebook.com/Dragoni.Wroclaw |
|
|
|
|
|