YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
ładowanie
Autor Wiadomość
mmmmat 



Rocznik: 2006
Wiek: 43
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 86
Skąd: Slask
Wysłany: 2012-04-26, 19:22   ładowanie

Przyjechałem osttanio w deszczu i ok do garazu


Dzis chce odpalić pilny wyjazd a tu nic zaświeciły kontrolki i zaraz zgasły totalnie padło wsio

Podłączyłem akku inny odpaliłem ale jak juz chodził zmierzyłem i miał tylko 7/8 Volta tzn nie ładuje altek?

jak odpale na innym akku to jak wyłącze akumultor podczas pracy powienine pracować? bez akku jak alternator daje prad? czy nie ?
 
 
duoma 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 47
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 901
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2012-04-26, 20:19   

Bez akumulatora nie będzie pracować ! , jeśli masz tak niskie napięcie ładowania to masz padnięty albo alternator, albo regulator napięcia.
 
 
pajakbielsko 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 110
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 1364
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-04-26, 20:20   

bez aku zgaśnie
rada- wymień aku
_________________
http://wesolaszkola.net/
 
 
duoma 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 47
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 901
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2012-04-26, 20:26   

pajakbielsko napisał/a:
rada- wymień aku


Aku może mieć dobre, niech naładuję, odpali i sprawdzi napięcie ładowania, wg mnie na 75% padł regulator napięcia.
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-04-26, 20:33   

albo prozaiczne diody
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
duoma 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 47
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 901
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2012-04-26, 21:06   

czasami luzy na stykach, tak czy siak szukałbym w regulatorze potem w alternatorze.
 
 
mmmmat 



Rocznik: 2006
Wiek: 43
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 86
Skąd: Slask
Wysłany: 2012-04-26, 21:45   

Akku był nowy rok wytrzymał z tego co widze do reklamacji

Ładować poładowałem go 40min i mierniku pokazuje 12,4 ale jak cosik podepne od razu spada nawet nie zaiskrzy wiec chyba game over jest

co do ładowania my mamy prądnice czy alternator w 1100?

bez akku zgasnie alernator nie wyrobi?

Jak miałem 3 ryglery to sprzedałem i teraz nie mam jasny gwint żeby sprawdzić

Gdyby ktoś miał akku na pozbyciu na pare miechów chetnie pożycze bo mam 2 sztuki w de na hali ale narazie sie nie wybieram
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-04-26, 21:55   

prądnic to już chyba nic nie ma, no może w Indiach ;D , zdecydowanie padł aku
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
pajakbielsko 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 110
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 1364
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-04-26, 21:57   

mmmmat napisał/a:
co do ładowania my mamy prądnice czy alternator w 1100?

mamy :)

mmmmat napisał/a:
bez akku zgasnie alernator nie wyrobi?

nie wyrobi i będzie naparzał cały czas- do przegrzania- nieopłacalne- wysoka cena wymiany alternatora

[ Dodano: 2012-04-26, 21:57 ]
kombinuj jakiś aku
_________________
http://wesolaszkola.net/
 
 
mmmmat 



Rocznik: 2006
Wiek: 43
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 86
Skąd: Slask
Wysłany: 2012-04-26, 22:15   

dawaj swój draniu byś poratował kolege :)

wiadomo ze nie na stałe ale tylko w celu sprawdzenia czy ładuje alternator bez akku
 
 
pajakbielsko 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 110
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 1364
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-04-26, 22:18   

hehe- wymieniałam ostatnio - mam mój stary- wybrzuszony, ale pojeździsz- bez wyłączania silnika i zapalanie na pych ;D ;D ;D
_________________
http://wesolaszkola.net/
 
 
mmmmat 



Rocznik: 2006
Wiek: 43
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 86
Skąd: Slask
Wysłany: 2012-04-27, 08:35   

Niech ktoś przypomni jeszcze raz jak przemierzyć wtyczke przy regulatorze jest tam chyba 5 kabli które od altka a kotre od rygla

Które i jak przemierzyć miernikiem żeby sprawdzić altek a potem rygler zanim zaczne wybebeszać i regulator zamawiać

I jakie wartości powinny być

[ Dodano: 2012-04-28, 15:32 ]
Nikt nie pamieta?

[ Dodano: 2012-04-30, 16:26 ]
Wracając do tematu

Tak żeby każdy wiedział gdy aku padniety to miernik nie pokazuje ładowania alternatora na klamach na to wygląda

Okazało się że moja 1 roczna Varta za jedyne 260zl = jest nic nie warta

Jak akku ma walniety układ wtedy regulator napiecia ponoć wariuje , wsadziłem akku co ma Prąd rozruchowy 200A
silnik kręci aż miło ładowanie 14v od razu sie pojawiło
 
 
GG 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 153
Skąd: Dragoni Wrocław
Wysłany: 2012-07-31, 19:42   

Ja ma taki problem że ładowanie pokazuje mi ponad 18. W niedzielę jak podjechałem pod garaż to śmierdziało mi zgniłymi jajami, chyba aku się zagotował. Dzisiaj już nie odpalił, dopiero na szelkach zakręcił. Miernik pokazuje ładowanie ponad 18. Po wyjęciu aku i podłączeniu ładowarki pokazuje ze akumulator naładowany.
Jakieś sugestie?
_________________
https://www.facebook.com/Dragoni.Wroclaw
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3291
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2012-07-31, 19:50   

Padł regulator napięcia, zniszczy Ci aku.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
GG 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 153
Skąd: Dragoni Wrocław
Wysłany: 2012-07-31, 19:56   

ok, to szukam po forum co dalej?
_________________
https://www.facebook.com/Dragoni.Wroclaw
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3291
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2012-08-01, 16:01   

Jak to co dalej, wymień i będzie OK.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
GG 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 153
Skąd: Dragoni Wrocław
Wysłany: 2012-08-10, 20:40   

To raczej oczywiste.
Jednak nie wiem jaki kupić i jak zdemontować bez odkręcania wydechów.

Sorry za czas, ale byłem na urlopie.

[ Dodano: 2012-08-12, 17:05 ]
Podjąłem dzisiaj temat demontażu regulatora napięcia. Rozkręciłem wydechy w połowie na opaskach wysunąłem ich tylną część co okazało się dziecinnie proste i wystarczyło na tyle że osłona regulatora wysunęła się do góry w miejsce akumulatora. Z wcześniejszej lektury forum myślałem że trzeba całe wydechy odkręcać.
Jutro podzwonię za regulatorem (SH650D-11 0.4.1). Może komuś symbol się przyda.

[ Dodano: 2012-08-12, 17:14 ]
_________________
https://www.facebook.com/Dragoni.Wroclaw
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group