YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
yamaha xv 1700 jedzie 1km i przestaje przacować
Autor Wiadomość
adamrakus 


Rocznik: 2005
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 1
Skąd: Bełżyce
Wysłany: 2012-04-18, 22:04   yamaha xv 1700 jedzie 1km i przestaje przacować

Witam Mam Yamahę 1700 midnight kupiłem ją dopiero co niestety jak jest zimna pięknie odpala jedzie kilometr i przestaje pracować ,zdycha tak jak by jej paliwa brakowało ,oddałem do naprawy czyścili gaznik ,,wymieniłwem pompę paliwa ponoć to miało być to niestety ,opiszę objaw: odpalam przejadę 1km i zaczyna gasnąć, odczekam 5minut odpalę jak nie od razu spróbuję za drugim odpali jadę może 2km i gaśnie czekam 5minut by nie zajudłać akumulatora bo od razu nie odpali tylko trzeba odczekać zapalam za trzecim rzazem jadę próbuję zgasnoć ale przegazuję zredukuję bieg przeciognę ją na niższym biegu i zacznie chodzić normalnie i już jest Ok . na drugi dzień to samo odpalam jadę kilometr i gaśnie. i tak do znudzenia z każdym dniem , co jest grane sprawdzaliśmy iskra jest zaprowadziłem do znajomego do warsztatu głowi się jak nie wiem co i narazie nic,mam prośbę może ktoś coś podpowie lub miał podobne objawy proszę o kontakt.Z góry dziękuję.
 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 866
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2012-04-18, 22:42   

adamrakus zaloguj się na tym forum może coś chłopaki podpowiedzą http://yamaha-roadstar.pl/index.php/pl/forum PS. przywitaj się w dziale " o sobie ", bo zostaniesz zganiony przez zielonych :)
Ostatnio zmieniony przez MIKI 2012-04-18, 22:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2012-04-18, 22:44   

adamrakus, moim zdaniem masz coś nie ten teges z powietrzem.
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 866
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2012-04-18, 22:50   

shipp napisał/a:
adamrakus, moim zdaniem masz coś nie ten teges z powietrzem.
Kurde shipp chyba nie, jak by miał króćce walnięte to objaw by był stały, a tu po pewnym czasie przechodzą ;/
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2012-04-18, 22:54   

miki, możliwe że coś się z nimi dzieje po rozgrzaniu silnika, chociaż może to być też problem świec,
na rzeczy jest tutaj temperatura silnika, ja bym odrzucił opcję z paliwem.
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
maniek 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 60
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 556
Skąd: Kotla
Wysłany: 2012-04-18, 22:59   

to mi wygląda na odłączone lub uszkodzone podgrzewacze gaźników ale to tylko gdybanie , pojedź do kogoś kto ma rozeznanie w temacie bo naprawa w ten sposób może pomóc a w jej wyniku będziesz miał drugie moto ale w częściach :)
_________________
Do szczęścia człowiekowi niezbędny jest motocykl ;-]
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2012-04-18, 23:05   

A mi to wygląda na brak - zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa. Po kilometrze jazdy powstaje w zbiorniku podciśnienie i....pompa nie może zaciągnąć paliwa. Miałem to w WFMce, tak samo się zachowywał. I tyle.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 866
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2012-04-18, 23:05   

Mam Road Stara, i problem świeczek bym odrzucił bo są dwie na jeden baniak, więc jak jedna padnie to druga może pociągnąć. Adamrakus napisz coś więcej czy strzela w kominy, czy nie czuć z nich benzyną podczas występowania objawów, jakiego koloru są świece po wykręceniu ?.

[ Dodano: 2012-04-18, 23:08 ]
Vaaks, Road Star ma niezależne odpowietrzenie wychodzące z zbiornika pod konsolą, a dalej wężykiem pod spód moto, więc odpada.
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2012-04-18, 23:15   

miki, a wężyk nie może być załamany, zatkany?
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 866
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2012-04-18, 23:16   

Radek bardzo długo się rozgrzewa, optymalną temperaturę osiąga dopiero po ok. 15 min. jazdy, więc jak szybciej zamkniesz ssanie może się krztusić , szarpać a nawet gasnąć.

[ Dodano: 2012-04-18, 23:20 ]
vaaks napisał/a:
miki, a wężyk nie może być załamany, zatkany?
No dobra może ;D , ale oprócz tego wlew też jest odpowietrzany bo korek jest taki sam jak w DS-ie. Czyżby obie przypadłości na raz ;/
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2012-04-18, 23:40   

Co do rozgrzewania Miki masz rację, ja bym jednak luknął na swiece i pod konsolę, czy aby węzyk nie odłączył się ...
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1723
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2012-04-19, 06:37   

Kolego jest to forum drag stara a nie road stara :ryczy: ciekawe na ilu jeszcze forach zadasz to pytanie zanim trafisz na forum road stara ?
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2012-04-19, 08:52   

Ja bym sie skłaniał do wypowiedzi Vaaksa , albo sprawdź cewkę i regulator napięcia . Chociaz 5 minut to mało zeby ostygły i pozwoliłu uruchomic silnik . Napisz do Burzy on podobna sytuację miał z Dragiem i tam własnie powodem był brak paliwa .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
Galder 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 429
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-19, 11:34   

Miałem kiedyś podobny problem, z tą różnicą, że się silnik piekielnie nagrzewał. Okazało się, że regulator napięcia siadł i czujnik oleju. Wymieniłem oba i działa bez problemu, olej na wszelki wypadek zmieniłem na Castrol 20W50 (jeśli dobrze pamiętam), aby się mógł nagrzewać ile chce.
_________________
Filozofia wymaga więcej koncentracji niż jazda motorem, ale nie jest tak bolesna przy upadku.
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2012-04-19, 13:08   

adamrakus,

Ja bym w tym dłubnął. Lubię takie akcje. Mam czas w długi weekend, mogę zajrzeć.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
duoma 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 901
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2012-04-19, 13:37   

Ja identyczne objawy miałem w puszcze, powodem był pokruszony katalizator ;)
 
 
toni175 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 42
Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 33
Skąd: starachowice
Wysłany: 2012-04-19, 13:40   

identyczny przypadek miałem kilka dni temu. Koledze również moto gasł po przejechaniu 1-2km. jak ja wsiadłem i dobrze go przegazowałem jakoś nie zgasł. okazało się że było odpowietrzanie zbiornika oraz dodatkowo woda w paliwie. spuść litr paliwa przewodem doprowadzającym benzynę do wtrysków/gaźników i zobacz czy paliwo jest czyste, druga sprawa sprawdź drożność kanału doprowadzającego powietrze do zbiornika.
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1723
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2012-04-19, 18:11   

koledzy a może impulsator po rozgrzaniu się głupieje, na forum radka ktoś miał podobny problem
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
aks 


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 326
Skąd: Warszawa/Rzeszów
Wysłany: 2012-04-19, 19:45   

Mam Radka i dokładnie takie same objawy miałem.
Po prostu zalewasz na ssaniu świece. Dostaje za dużo paliwa i już. Radek się długo nagrzewa, więc na ssaniu powinien popracować, ale nie w czasie jazdy. Odpal moto na ssaniu, poczekaj chwilkę, później zmniejsz troszkę ssanie, po jakimś czasie znowu troszkę zmniejsz, a jak się Tobie nie śpieszy to poczekaj aż całkowicie je zamkniesz i moto się zagrzeje. Tak jest najlepiej.
Jeżeli nie możesz czekać, to jak tylko ruszysz zmniejsz do połowy ssanie, a po chwili całkowicie zamknij. Będzie się dusił, więc trzeba go trzymać na gazie. Ale nie zalejesz go.
U mnie działa i nie mam już problemu. A musze dodać że oprócz tego miałem ustawioną za bogatą mieszankę.
_________________
Obecnie Radek 1700 ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group