yamaha xv 1700 jedzie 1km i przestaje przacować |
Autor |
Wiadomość |
adamrakus

Rocznik: 2005
Dołączył: 18 Kwi 2012 Posty: 1 Skąd: Bełżyce
|
Wysłany: 2012-04-18, 22:04 yamaha xv 1700 jedzie 1km i przestaje przacować
|
|
|
Witam Mam Yamahę 1700 midnight kupiłem ją dopiero co niestety jak jest zimna pięknie odpala jedzie kilometr i przestaje pracować ,zdycha tak jak by jej paliwa brakowało ,oddałem do naprawy czyścili gaznik ,,wymieniłwem pompę paliwa ponoć to miało być to niestety ,opiszę objaw: odpalam przejadę 1km i zaczyna gasnąć, odczekam 5minut odpalę jak nie od razu spróbuję za drugim odpali jadę może 2km i gaśnie czekam 5minut by nie zajudłać akumulatora bo od razu nie odpali tylko trzeba odczekać zapalam za trzecim rzazem jadę próbuję zgasnoć ale przegazuję zredukuję bieg przeciognę ją na niższym biegu i zacznie chodzić normalnie i już jest Ok . na drugi dzień to samo odpalam jadę kilometr i gaśnie. i tak do znudzenia z każdym dniem , co jest grane sprawdzaliśmy iskra jest zaprowadziłem do znajomego do warsztatu głowi się jak nie wiem co i narazie nic,mam prośbę może ktoś coś podpowie lub miał podobne objawy proszę o kontakt.Z góry dziękuję. |
|
|
|
 |
MIKI


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 866 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2012-04-18, 22:42
|
|
|
adamrakus zaloguj się na tym forum może coś chłopaki podpowiedzą http://yamaha-roadstar.pl/index.php/pl/forum PS. przywitaj się w dziale " o sobie ", bo zostaniesz zganiony przez zielonych |
Ostatnio zmieniony przez MIKI 2012-04-18, 22:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
shipp


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
|
|
|
 |
MIKI


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 866 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2012-04-18, 22:50
|
|
|
shipp napisał/a: | adamrakus, moim zdaniem masz coś nie ten teges z powietrzem. | Kurde shipp chyba nie, jak by miał króćce walnięte to objaw by był stały, a tu po pewnym czasie przechodzą |
|
|
|
 |
shipp


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2012-04-18, 22:54
|
|
|
miki, możliwe że coś się z nimi dzieje po rozgrzaniu silnika, chociaż może to być też problem świec,
na rzeczy jest tutaj temperatura silnika, ja bym odrzucił opcję z paliwem. |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
 |
maniek


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 60 Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 556 Skąd: Kotla
|
Wysłany: 2012-04-18, 22:59
|
|
|
to mi wygląda na odłączone lub uszkodzone podgrzewacze gaźników ale to tylko gdybanie , pojedź do kogoś kto ma rozeznanie w temacie bo naprawa w ten sposób może pomóc a w jej wyniku będziesz miał drugie moto ale w częściach |
_________________ Do szczęścia człowiekowi niezbędny jest motocykl ;-]
 |
|
|
|
 |
vaaks


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2579 Skąd: PWL

|
Wysłany: 2012-04-18, 23:05
|
|
|
A mi to wygląda na brak - zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa. Po kilometrze jazdy powstaje w zbiorniku podciśnienie i....pompa nie może zaciągnąć paliwa. Miałem to w WFMce, tak samo się zachowywał. I tyle. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
 |
MIKI


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 866 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2012-04-18, 23:05
|
|
|
Mam Road Stara, i problem świeczek bym odrzucił bo są dwie na jeden baniak, więc jak jedna padnie to druga może pociągnąć. Adamrakus napisz coś więcej czy strzela w kominy, czy nie czuć z nich benzyną podczas występowania objawów, jakiego koloru są świece po wykręceniu ?.
[ Dodano: 2012-04-18, 23:08 ]
Vaaks, Road Star ma niezależne odpowietrzenie wychodzące z zbiornika pod konsolą, a dalej wężykiem pod spód moto, więc odpada. |
|
|
|
 |
vaaks


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2579 Skąd: PWL

|
Wysłany: 2012-04-18, 23:15
|
|
|
miki, a wężyk nie może być załamany, zatkany? |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
 |
MIKI


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 866 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2012-04-18, 23:16
|
|
|
Radek bardzo długo się rozgrzewa, optymalną temperaturę osiąga dopiero po ok. 15 min. jazdy, więc jak szybciej zamkniesz ssanie może się krztusić , szarpać a nawet gasnąć.
[ Dodano: 2012-04-18, 23:20 ]
vaaks napisał/a: | miki, a wężyk nie może być załamany, zatkany? | No dobra może , ale oprócz tego wlew też jest odpowietrzany bo korek jest taki sam jak w DS-ie. Czyżby obie przypadłości na raz |
|
|
|
 |
artek


Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-04-18, 23:40
|
|
|
Co do rozgrzewania Miki masz rację, ja bym jednak luknął na swiece i pod konsolę, czy aby węzyk nie odłączył się ... |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2012-04-19, 06:37
|
|
|
Kolego jest to forum drag stara a nie road stara ciekawe na ilu jeszcze forach zadasz to pytanie zanim trafisz na forum road stara ? |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 |
|
|
|
 |
kostass


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2012-04-19, 08:52
|
|
|
Ja bym sie skłaniał do wypowiedzi Vaaksa , albo sprawdź cewkę i regulator napięcia . Chociaz 5 minut to mało zeby ostygły i pozwoliłu uruchomic silnik . Napisz do Burzy on podobna sytuację miał z Dragiem i tam własnie powodem był brak paliwa . |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
 |
Galder


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 429 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-04-19, 11:34
|
|
|
Miałem kiedyś podobny problem, z tą różnicą, że się silnik piekielnie nagrzewał. Okazało się, że regulator napięcia siadł i czujnik oleju. Wymieniłem oba i działa bez problemu, olej na wszelki wypadek zmieniłem na Castrol 20W50 (jeśli dobrze pamiętam), aby się mógł nagrzewać ile chce. |
_________________ Filozofia wymaga więcej koncentracji niż jazda motorem, ale nie jest tak bolesna przy upadku. |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa

|
Wysłany: 2012-04-19, 13:08
|
|
|
adamrakus,
Ja bym w tym dłubnął. Lubię takie akcje. Mam czas w długi weekend, mogę zajrzeć. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
duoma


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48 Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 901 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2012-04-19, 13:37
|
|
|
Ja identyczne objawy miałem w puszcze, powodem był pokruszony katalizator |
|
|
|
 |
toni175

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 42 Dołączył: 01 Cze 2011 Posty: 33 Skąd: starachowice
|
Wysłany: 2012-04-19, 13:40
|
|
|
identyczny przypadek miałem kilka dni temu. Koledze również moto gasł po przejechaniu 1-2km. jak ja wsiadłem i dobrze go przegazowałem jakoś nie zgasł. okazało się że było odpowietrzanie zbiornika oraz dodatkowo woda w paliwie. spuść litr paliwa przewodem doprowadzającym benzynę do wtrysków/gaźników i zobacz czy paliwo jest czyste, druga sprawa sprawdź drożność kanału doprowadzającego powietrze do zbiornika. |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2012-04-19, 18:11
|
|
|
koledzy a może impulsator po rozgrzaniu się głupieje, na forum radka ktoś miał podobny problem |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 |
|
|
|
 |
aks

Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 29 Cze 2009 Posty: 326 Skąd: Warszawa/Rzeszów
|
Wysłany: 2012-04-19, 19:45
|
|
|
Mam Radka i dokładnie takie same objawy miałem.
Po prostu zalewasz na ssaniu świece. Dostaje za dużo paliwa i już. Radek się długo nagrzewa, więc na ssaniu powinien popracować, ale nie w czasie jazdy. Odpal moto na ssaniu, poczekaj chwilkę, później zmniejsz troszkę ssanie, po jakimś czasie znowu troszkę zmniejsz, a jak się Tobie nie śpieszy to poczekaj aż całkowicie je zamkniesz i moto się zagrzeje. Tak jest najlepiej.
Jeżeli nie możesz czekać, to jak tylko ruszysz zmniejsz do połowy ssanie, a po chwili całkowicie zamknij. Będzie się dusił, więc trzeba go trzymać na gazie. Ale nie zalejesz go.
U mnie działa i nie mam już problemu. A musze dodać że oprócz tego miałem ustawioną za bogatą mieszankę. |
_________________ Obecnie Radek 1700 ... |
|
|
|
 |
|