YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Stalowe oploty na przewody hamulcowe
Autor Wiadomość
Jeżyk 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 1019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-04-12, 09:33   

Założyłem na ten sezon przewody w stalowym oplocie przejechałem już na nich ok 2 tys. km i powiem, że wielkiej różnicy w skuteczności hamowania nie widzę. Może wynika to z tego również, że mam inne klocki hamulcowe . Poprzednio miałem oryginalne a teraz założyłem NISSIN o średniej twardości.
Ale wygląd z takimi przewodami to jest TO :)
_________________
MOJA GWIAZDECZKA

ORGANIZATOR XX ZLOTU
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-04-15, 07:45   

Hel policzył sobie za komplet linek (przód + tył) do DS 1100 520PLN :/
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
Luk 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 840
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-02-26, 08:22   

Taki ciekawy temat a tylko kilka Osób się wypowiedziało. Bardzo mnie zaciekawiła kwestia podniesiona przez Wiewióra. Czy faktycznie przez założenie przewodów w stalowym oplocie łatwiej można doprowadzić do zablokowania hebli?
Macie jakieś doświadczenia w tym temacie?

Do tej pory jeździłem moto z ABS i nie miałem tego kłopotu.
_________________
Pozdrawiam
Luk
 
 
bartek_p 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 693
Skąd: Dębogóra
Wysłany: 2010-02-26, 08:50   

Chodzi o to, że trzeba wyczuć klamkę hamulca, bo po zmianie na stalowe przewody, staje się ona bardziej czuła. Gumowy przewód się rozciąga przy silnym hamowaniu, a stalowy nie
_________________
Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku.
 
 
szczepan 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 249
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2010-02-26, 09:29   

Przy okazji szykowania sprzętu do sezonu założyłem przewody w stalowym oplocie na przód. Klamka trochę twardsza. Sądzę, że hamulec będzie poprostu lepiej wyczuwalny. Jak pojeżdżę to zobaczymy.
 
 
Cebula 



Model: SYMPATYK
Wiek: 48
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 217
Skąd: kątownia
Wysłany: 2010-02-27, 13:46   

ja przejeździłem cały sezon w tych stalowych oplotach helowych i koło się ani razu nie zblokowało to tyle.
_________________
Post ten wyraża opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on być wykorzystany przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
empiq 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 739
Skąd: Koluszki/Warszawa
Wysłany: 2010-02-27, 13:54   

Ja po zmianie podobnie jak Jeżyk - nie odczułem różnicy ;(
jedyna zaleta jak dla mnie to taka że trwalsze i nie trzeba wymieniać jak gumowych co 4-5 lat.
_________________
Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu.
 
 
patryk_c 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 750
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2010-02-27, 14:04   

szczepan napisał/a:
Przy okazji szykowania sprzętu do sezonu założyłem przewody w stalowym oplocie na przód. Klamka trochę twardsza. Sądzę, że hamulec będzie poprostu lepiej wyczuwalny. Jak pojeżdżę to zobaczymy.



Potwierdzam.

Oprócz względów wizualnych zdecydowanie utwardza klamkę, przełożenie nacisku klamy na ciśnienie w układzie pewniejsze, łatwiejsze do wyczucia = pewniejszy hamulec.

Mam HEL'a od września ;D
_________________
 
 
BtS 



Rocznik: 1998
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-02-28, 08:09   

patryk - ile zapłaciłeś za przód do 650tki??
 
 
Cebula 



Model: SYMPATYK
Wiek: 48
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 217
Skąd: kątownia
Wysłany: 2010-02-28, 09:28   

http://www.przewodywoploc...cowych-HEL.html
_________________
Post ten wyraża opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on być wykorzystany przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
patryk_c 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 750
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2010-02-28, 11:06   

Właśnie tam kupiłem.

Zamówiłem dla siebie na wymiar - czyli dane oryginału + 15 cm (potrzebowałem po wymianie kierownicy).

Dostałem w ciągu dwóch dni, z instrukcją, gwarancją, rachunkiem...

I kolorki można dobierać :hahaha:

Pozdrawiam.
_________________
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-01-28, 10:07   

Odświeżę temat. Czy ktoś może coś powiedzieć o przewodach GOODRIDGE w oplocie stalowym ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
gri74 


Rocznik: 2005
Wiek: 50
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 37
Skąd: Sulejówek; Wesoła
Wysłany: 2012-01-28, 10:16   

ja zakładam je do samochodów 4x4 , trwałe i robią. Brak zastrzeżeń
 
 
marczyk69 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 45
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 26
Skąd: USA/Łomża
Wysłany: 2012-01-28, 10:30   

Chodzi o to ?

 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2012-01-28, 11:41   

W 650 miałem przewód czarny HEL http://www.przewodywoplocie.pl/ świetnie się spisywał.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3781
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2012-01-28, 13:44   

Mam z firmy Hel z Gdańska, link Vaaksa. Bardzo profesjonalna firma, podałem im przez telefon, do jakiego motocykla, który przewód i jaka ma mieć długość. Był to wtorek przed południem a w czwartek już miałem przewód taki jak chciałem. Polecam
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
A.R.T. 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 50
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 231
Skąd: Morscity
Wysłany: 2012-01-28, 15:17   

również polecam HEl z Gdańska, przewód został dorobiony na miejscu pełen profes ;D
_________________
Morsy

F800GS
 
 
Bakteria77 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 26
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 1551
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2012-01-28, 16:06   

Jeszcze znalazłem taką firmę , cenowo całkiem nieźle i nie aż tak daleko żeby nawet podjechać
 
 
Rado 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1997
Wiek: 49
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 236
Skąd: Toruń
Wysłany: 2012-01-28, 17:55   

Ja wszystkie linki kupiłem tu http://www.customparts.nl/ . Oczywiście przepłaciłem, jak się jeździ jeszcze nie wiem.

Usunąłem nawiasy z linku. Zoltan
_________________
When I want your opinion, I'll remove the duct tape
Ostatnio zmieniony przez Zoltan 2012-01-29, 14:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-01-28, 20:59   

HEL kosztują 390 zł za komplet, natomiast Goodridge 289 zł.

Opinie na ścigacz .pl bardzo dobre.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group